تحلیل ارز دیجیتال Xec (ای کش)

تحلیل ارز دیجیتال Xec (ای کش)

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال ای کش (XEC) اخیراً شاهد افزایش قابل توجهی در معاملات بوده است و طی یک روز افزایش قابل توجهی 58 درصدی را تجربه کرده است. در این پست به تحلیل ارز دیجیتال Xec (ای کش) می پردازیم.

تحلیل ارز دیجیتال Xec (ای کش)

این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت 0.0000365 دلار معامله می شود، سطح حمایتی خوبی را در 0.00003 دلار ایجاد کرده است و اکنون چشم انداز روند صعودی بالاتر از سطح 0.00004 دلار را برای معامله گران در نظر گرفته است که به نظر می رسد در روزهای آینده پس از ادامه حرکت گسترده تر بازار اتفاق خواهد افتاد.

تجزیه و تحلیل تکنیکال نشان می دهد که eCash در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) و SMA 50 روزه معامله می شود که نشان دهنده حرکت مثبت قیمت است. علاوه بر این، در 30 روز گذشته، ارز ای کش 17 روز حرکت مثبت قیمت داشته است (57 درصد مواقع)، که مسیر صعودی آن را بیشتر نشان می‌دهد.

خرید آنی xec 

از 30 ژوئن 2023، احساسات غالب پیرامون ارز Xec عمدتاً صعودی است و داده ها نشان می دهد که سرمایه گذاران برای خرید ارز ای کش (Xec) اقدام می کنند. در مجموع 22 اندیکاتور تحلیل تکنیکال سیگنال های صعودی را نشان می دهند، در حالی که 5 اندیکاتور سیگنال های نزولی را نشان می دهند. این احساسات صعودی کلی نشان می دهد که فعالان بازار نسبت به عملکرد آینده ارز ای کش خوشبین هستند.

علت رشد فضایی ارز ای کش (Xec) چیست؟

بلاک چین eCash، فورکی از بلاک چین بیت کوین کش است که خود نتیجه فورک از بیت کوین بود. با توجه به اخبار اخیر بیت کوین کش (BCH)، ارز Xec، که ارزش آن در طول یک هفته دو برابر شده است، حامیان eCash احتمالاً نسبت به پتانسیل آن برای رشد مشابه خوشبین هستند.

شبکه eCash بر روی یک بلاک چین اثبات سهام (PoS) عمل می کند و آن را از بیت کوین و چندین مشتق از آن متمایز می کند که بر مکانیزم اجماع اثبات کار (PoW) متکی هستند. در مدل PoS ارز ای کش، افراد برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها و اضافه کردن بلاک‌ها به بلاک چین بر اساس مقدار XEC انتخاب می‌شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT