یافتن مقالات باارزش خواندن بالا

10 سایت عالی برای یافتن مقالات باارزش خواندن بالا

زمان مطالعه 7 دقیقه

اینترنت بدون شک بهترین سردخانه خبری در حال حاضر روی کره زمین است. و جدا از آن مجموعه عالی از مقالات قدیمی، هزاران مقاله جدید هر روز اضافه می شود. یافتن مقالات باارزش خواندن بالا را در این سایت ها پیدا کنید.

اینترنت بدون شک دارای انبوهی از مطالب است که خواندن آنها لذت بخش است. اما مقدار قابل توجهی از زباله های کلیک طعمه نیز وجود دارد. چگونه می‌توانید مقالات جالبی برای خواندن پیدا کنید و در عین حال از همه موارد کم‌اهمیت اجتناب کنید؟

1.یافتن مقالات باارزش خواندن بالا Longform

Longform یک سرویس مدیریت مقاله است. این مقاله مقالات غیرداستانی جدید و کلاسیک را از انواع منابع مختلف آنلاین توصیه می کند.

این مطالب ارسالی از جامعه خوانندگان درگیر خود را تشویق می کند، بنابراین باعث ایجاد مجموعه ای متنوع و لذت بخش از مقالات جالب برای خواندن در هر روز می شود. علاوه بر این، آثار خود خوانندگان را نیز می‌پذیرد، اگرچه این اثر قبل از اینکه در سایت توصیه شود باید از یک فیلتر ویرایشی سخت عبور کند.

تمرکز اصلی سایت Longform غیرداستانی است، اگرچه یک سرویس داستانی اسپین آف که در سال 2012 راه اندازی شد همیشه محبوب شده است.

اگرچه Longform خدمات توصیه مقاله خود را در سپتامبر 2022 بازنشسته کرد، هنوز هم می‌توانید بایگانی سالانه «بهترین‌ها» را برای مجموعه‌ای غنی از پیشنهادات سال‌های گذشته بررسی کنید، یا برای کشف موضوعات مورد علاقه خود بر اساس بخش‌ها مرور کنید. بخش‌های موجود در این سایت خواندن مقاله شامل هنر، تجارت، جنایت، تاریخ، سیاست، علم، ورزش، فناوری و جهان است.

2. Longreads

یکی دیگر از محبوب ترین سایت های مقاله خوانی Longreads است که رقیب مستقیم Longform است. دسته بندی های مختلفی از مقالاتی که می توانید در آنها جستجو کنید شامل غذا، جنایات، ورزش، رویدادهای جاری، هنر و فرهنگ و موارد دیگر می شود. در Longreads، بخشی به نام Shortreads وجود دارد اگر ترجیح می دهید مقالات کوتاهی برای خواندن داشته باشید.

این سایت همچنین داستان‌های خود را (اغلب حول محور خشونت با اسلحه، نسل‌کشی، و تخریب محیط‌زیست می‌چرخاند)، با بودجه کار با مجوز عضویت آن. هزینه عضویت 5 دلار در ماه و 50 دلار در سال است.

و اگر هنوز به کیفیت کار روی Longreads شک دارید، توجه داشته باشید که این اثر برای چهار جایزه مجله ملی نامزد شده است و هم توسط انجمن خبر آنلاین و هم از جوایز Peabody به عنوان منبع با کیفیت برجسته شده است.

3.یافتن مقالات باارزش خواندن بالا The Browser

اگر از محتوای بی فکر در رسانه های اجتماعی خسته شده اید، پیدا کردن مقالات جالب برای خواندن یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در زمانی که حوصله آنلاین دارید انجام دهید. مرورگر هر روز صدها مقاله را بررسی می کند تا بهترین مطالب را از سراسر وب در قالب یک خبرنامه به شما ارائه دهد. تمام مطالب دستچین شده است.

خود خبرنامه رایگان روزانه پنج مقاله جالب برای خواندن ارائه می دهد و مشترکین همچنین به پادکست روزانه، ویدیوی روزانه، نقل قول روزانه و موارد دیگر دسترسی خواهند داشت.

برای این سایت، برنامه های اشتراک از 5 دلار در ماه و 48 دلار در سال شروع می شود. این یک پیش‌نمایش رایگان ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید خدمات آن‌ها را قبل از تعهد امتحان کنید. برنامه های سطح بالاتر هر هفته یک نامه ویژه از سردبیر، هر سال یک کالای منحصر به فرد و یک مکان در تور لندن آمبل به شما ارائه می دهند.

4. r/InDepthStories

Reddit هیچ کمبودی در محتوای لذت بخش پست شده در هزاران Subreddit خود ندارد. اما همانطور که هر کاربر Reddit می داند، تعداد زیادی ارسال ضعیف نیز وجود دارد که نباید وقت خود را با آنها تلف کنید. این نکات برای پیدا کردن Subreddit مورد علاقه بعدی به شما کمک می کند محتوایی را که بیشتر دوست دارید کشف کنید.

اکنون، برای استفاده از Reddit به عنوان یک سایت خوب برای مطالعه مقاله، باید بدانید کجا را جستجو کنید. اگر به طور خاص مشتاق روزنامه نگاری طولانی مدت هستید، برای خواندن مقالات جالب باید در r/InDepthStories مشترک شوید. زندگی خود را به عنوان یک انجمن برای روزنامه نگاری تحقیقی آغاز کرد، اما از آن زمان به یک مخزن از همه اشکال محتوای بلند با کیفیت بالا تبدیل شده است.

استانداردها توسط مدهای Subreddits که با مشت آهنین حکومت می کنند، بالا نگه داشته می شوند. هر چیزی که طولانی در نظر گرفته نمی شود حذف خواهد شد و آنها همچنین اجازه مقالات طولانی سیاسی را نمی دهند. ممنوعیت محتوای سیاسی ممکن است سخت به نظر برسد، اما برای متمدن نگهداشتن جامعه و اطمینان از اینکه نظرات در مورد هر مقاله متمرکز و متفکرانه باقی می ماند انجام می شود.

5.یافتن مقالات باارزش خواندن بالا Pocket

Pocket بیشتر به عنوان یک سرویس نشانه‌گذاری خواندنی شناخته می‌شود. با استفاده از برنامه های افزودنی مرورگر یا برنامه های تلفن همراه، می توانید داستان هایی را ذخیره کنید که کنجکاوی شما را تحریک می کند. بعداً وقتی وقت داشتید، می‌توانید دوباره این مقالات جالب را بخوانید و توجه کامل خود را به آنها جلب کنید.

با این حال، Pocket همچنین لیستی از داستان های انتخاب شده را برای شما ارائه می دهد. داستان‌ها تا حدی توسط تیم تحریریه خود شرکت تهیه می‌شوند، همچنین از محتوایی که کاربران آن اغلب در یک روز خاص ذخیره می‌کنند، استخراج می‌شوند.

بخش اصلی بر «خواندن‌های ضروری» تمرکز دارد. با این حال، همچنین زیرمجموعه هایی برای موضوعاتی مانند تجارت، شغل، آموزش، خودسازی، فناوری، امور مالی شخصی، علم، غذا، سلامت و تناسب اندام، سرگرمی و غیره وجود دارد.

6. CoolTools: بهترین مقالات مجله تا به حال

اگر می‌خواهید به برخی از نمادین‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین مقالات مجلات در تمام دوران‌ها بپردازید، زیربخش The Best Magazine Articles Ever CoolTools را بررسی کنید. این سایت مطالعه مقاله مکانی عالی برای شروع سفر شماست.

این لیست بر اساس پیشنهادات خوانندگان است و مورد بررسی قرار نمی گیرد، اما هنوز تعداد زیادی مقاله فوق العاده و جالب برای خواندن و لذت بردن شما وجود دارد.

بهترین قسمت لیست 25 مقاله برتر است. برخی از بهترین مقالات را که به دهه 1960 بازمی‌گردد گردآوری می‌کند. برخی از قطعاتی که این برش را ایجاد کرده اند عبارتند از Mother Earth در سال 1996، Mother Board: Wiring the Planet اثر نیل استفنسون در Wired، و Secrets of the Little Blue Box در سال 1971 توسط ران روزنبام در Esquire.

همچنین می توانید از فیلترها برای مرور بر اساس دهه استفاده کنید. دهه های 60، 70، 80، 90، 00 و 2010 همه در دسترس هستند.

7.یافتن مقالات باارزش خواندن بالا Medium

Medium یک پلتفرم روزنامه نگاری اجتماعی است که در سال 2012 راه اندازی شد. به عنوان یکی از محبوب ترین سایت های مقاله خوانی در اینترنت، محتوای ترکیبی از روزنامه نگاران و نویسندگان حرفه ای و همچنین نویسندگان آماتوری را ارائه می دهد که می خواهند در مورد موضوعی بحث کنند. آنها یک متخصص هستند.

کاربران می توانند در نویسندگان یا موضوعاتی که به آنها علاقه مند هستند مشترک شوند تا فید محتوای مرتبط خود را تنظیم کنند، اما Medium همچنین بخش‌های قابل مرور را در صورتی که می‌خواهید چیزی را که خارج از چرخ‌خانه معمولی شما است، هضم کنید، زمانی که به دنبال مقالات جالب برای خواندن هستید، ارائه می‌دهد.

اگرچه می توانید برخی از مطالب را به صورت رایگان بخوانید، اما Medium به عنوان یک پلتفرم پولی طراحی شده است. هزینه آن 5 دلار در ماه یا 50 دلار در سال است و دسترسی نامحدودی به هر داستان بدون تبلیغات یا دیوار پرداخت اضافی دارید.

8. Aeon

Aeon مجله دیجیتالی است که فلسفه، علم، روانشناسی، جامعه و فرهنگ را پوشش می دهد. اکثر مقالات آئون امروز مقالات طولانی هستند. با این حال، همچنان می‌توانید مقالات کوتاهی را برای خواندن در آرشیو خود بیابید، زیرا این مجله دسته‌بندی محتوا به نام ایده‌ها را منتشر می‌کرد.

Aeon یک موسسه خیریه ثبت شده است و خواندن همه مقالات برای همه رایگان است. هیچ تبلیغاتی وجود ندارد و این سازمان قول می دهد که محتوای آن هرگز دیوار پرداخت نخواهد داشت. بنابراین، لازم نیست نگران اشتراک باشید. این سایت فقط از شما می‌خواهد در صورتی که از کار منتشر شده لذت می‌برید و می‌خواهید از آن‌ها حمایت کنید کمک مالی کنید.

9.یافتن مقالات باارزش خواندن بالا Nautilus

Nautilus یک سایت عالی برای دریافت میزان علمی روزانه شماست. شما مقالاتی در مورد انسان شناسی، علوم اعصاب، محیط زیست، جامعه شناسی، نجوم و بسیاری موارد دیگر خواهید یافت.

با این حال، نگران بمباران اصطلاحات یا حقایق خشک نباشید. محتوا به سبکی زنده، همراه با تصاویر زرق و برق دار نوشته شده است، بنابراین به نظر می رسد که شما در حال جذب داستان به داستان در سایت هستید.

به عنوان یک کاربر رایگان، فقط می توانید تعداد محدودی مقاله را بخوانید. هزینه عضویت دیجیتال 9.99 دلار در ماه یا 59 دلار در سال است. اگر به خواندن و جمع‌آوری نسخه‌های فیزیکی علاقه دارید، می‌توانید اشتراک عضویت دیجیتال و چاپی را انتخاب کنید که هزینه آن 89 دلار در سال است.

10.یافتن مقالات باارزش خواندن بالا MakeUseOf

اگر می‌خواهید بهترین مقاله‌ها، بررسی‌ها، فهرست‌ها، راهنمای خرید و موارد دیگر را بخوانید، در حال حاضر در جای درستی هستید. این سایت قابل اعتماد خواندن مقاله برای پوشش تمام نیازهای فنی شما است.

مطمئن شوید که کانال YouTube MakeUseOf را نیز برای اطلاع از جدیدترین ابزارهای جهان بررسی کنید. همچنین هر هفته یک قسمت در پادکست واقعا مفید منتشر می کند تا درباره اخبار فنی و همچنین نکات و ترفندهای دیگر بحث شود!

بهترین سایت‌های مقاله‌خوانی را برای خواندن مطالب مهم پیدا کنید

اگر فقط مقالات سایت‌هایی را که ما توصیه کرده‌ایم می‌خوانید و دیگر هرگز از سایت دیگری بازدید نمی‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که تحصیل‌کرده‌تر می‌شوید، جهان را کامل‌تر درک می‌کنید و از هدر دادن وقت خود برای محتوایی که شایسته توجه شما نیست، اجتناب کنید.

با داستان‌های جدیدی که تقریباً هر روز پیشنهاد می‌شوند، هرگز مقالات جالبی برای خواندن خالی نخواهید کرد. پس برای چی منتظری؟ از امروز شروع به خواندن بیشتر کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT