مکان های دیدنی قطر در تابستان

مکان های دیدنی قطر در تابستان

زمان مطالعه 28 دقیقه

مکان های دیدنی قطر در تابستان را بیشتر بشناسید.رزرو وقت سفارت را از اول پرداخت پیگیری کنید.

Place Vendome Lusail: شاهد عظمت این مرکز خرید باشید

Place Vendome Lusail، قطر خانه جدیدی برای مد و تجمل در این کشور است. وندوم که به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از توسعه آینده طراحی شده است، یک ایده عالی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

Place Vendome Lusail، قطر: تعریف جدید برای یک تجربه مجلل

اگر اهل خرید هستید، قطر جایی ندارد که بتوانید یک بیانیه ارتقا یافته برای مد پیدا کنید. Place Vendome Lusail، قطر خانه جدیدی برای مد و تجمل در این کشور است. وندوم که به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از توسعه آینده طراحی شده است، ترکیبی عالی از زیبایی، ظرافت و سبک را با معماری جذاب خود به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. این مرکز خرید با زیرساخت های فانتزی و کلاسیک یکی از مجلل ترین مراکز خرید است که در آن می توانید اوقات فراغت و سرگرمی های بی پایانی را کشف کنید. وندوم پلیس مشرف به ساحل، مرکز جذابیت جدیدی در شهر است.

Place Vendome: از خرید تا لوکس همه زیر یک سقف

در سال 2014، پروژه وندوم با هدف باز کردن درهای خود در سال 2021 امضا شد. این مرکز خرید وندوم در قطر در فضایی به مساحت 1150000 متر مربع ساخته شده و دارای برترین هتل‌های لوکس، نمایشگاه‌های بهترین برندهای مد و گزینه‌های سرگرمی برای گردشگران خواهد بود. آن را به یک مرکز مد برای مهاجران و افراد محلی تبدیل کنید.

موفقیت پروژه Vendome از همان ابتدا مشهود بوده است. این مرکز خرید قرار است در سال 2021 افتتاح شود و در زمینی به مساحت 1,150,000 متر مربع با چهار طبقه گسترش یابد. مرکز خرید وندوم از برترین هتل‌های مجلل، نمایشگاه‌های پرطرفدارترین برندهای مد، و گزینه‌های سرگرمی تشکیل شده است. این گزارش ها همچنین نشان می دهد که 580 فروشگاه خرده فروشی وجود خواهد داشت تا آن را به مرکز مد برای مهاجران تبدیل کنند.

امروزه Place Vendome مظهر کلاس و مد لوکس است. این مرکز خرید منحصر به فرد، واقع در شهر Lusail اکنون به اعتیادی برای همه مهاجران و مسافران تبدیل شده است که در آن می توانند از غنای قطر لذت ببرند و کشف کنند. با الهام از معماری و طراحی ایرانی، چشم انداز این مرکز خرید از خیابان های سرزنده پاریس الهام گرفته شده است. گزارش ها همچنین حاکی از آن است که این مرکز خرید یکی از مجلل ترین مجموعه های کشور است.

ویژگی های انحصاری در مکان Vendome در Lusail قطر

پلیس وندوم یکی از منحصر به فردترین و سرگرم کننده ترین مراکز این شهر است. وندوم با به نمایش گذاشتن تجمل و ظرافت واقعی، برخی از مراکز خرید سطح بالا در قطر، کافه ها و رستوران ها و برخی از بهترین امکانات را برای ارائه بهترین زمان در طول تعطیلات به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

1. بهترین برندهای بین المللی در مرکز خرید Vendome

ایستگاه بعدی خریداران، وندوم پلیس مال در قطر بهشتی برای همه گردشگران و افراد محلی است. این مرکز خرید همه برندهای جهانی را در مجموعه خود به نمایش می گذارد تا یک بیانیه مد ظریف را به شما ارائه دهد. این مرکز خرید در Lusail با بیش از 600 مارک، 580 فروشگاه، تمام لوازم جانبی سلطنتی را که متناسب با سبک زندگی شما باشد، به شما ارائه می دهد. کیفیت را برای خانه و کمد لباس خود بدون کاهش قیمت و ارزش دریافت کنید. هدف آن ارائه تجربه خرید نهایی به شما است زیرا ما مارک های خرده فروشی بین المللی را با مارک های محلی ترکیب می کنیم تا انحصار، تجمل و خدمات را به شما ارائه دهیم. شما می توانید بهترین مارک های مد مانند:

. Decathlon

. Gucci

. Jimmy Choo

. Ralph Lauren

. The Body Shop

2. فضای اقامتی لوکس

Place Vendome دو تا از مجلل ترین هتل های قطر را در خود جای خواهد داد تا سبک زندگی مجلل و وسیعی را ارائه دهد. دو هتل بزرگ در قطر وجود دارد که در مرکز خرید واقع شده‌اند و هر تجملات و آسایشی را که برای اقامت در آن نیاز دارید را ارائه می‌دهند. Le Royal Meridien و Palais Vendôme A Luxury Collection دو هتل 5 ستاره ای هستند که در زمینی به مساحت 1,000,000 متر مربع ساخته می شوند و دارای طیف وسیعی از امکانات و خدمات هستند.

Le Royal Meridien ملکی با طراحی مجلل با طراحی ایرانی، 377 اتاق، سوئیت و اقامتگاه معاصر الهام بخش، و زیبایی شناسی شیک است. این هتل همچنین دارای زنجیره گسترده ای از رستوران های فانتزی و بین المللی است که بهترین طعم ها را از ایتالیا و سایر نقاط جهان به ارمغان می آورد.

Palais Vendôme، A Luxury Collection یکی دیگر از املاک شیک و مجلل در مرکز خرید Vendome Place است که در آن بهترین ویژگی ها و راحتی را خواهید یافت. این هتل همه چیز دارد، از اتاق‌های بزرگ گرفته تا سرویس اتاق، رستوران‌ها و کافه‌ها و موارد دیگر که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

3. فود کورت با بهترین تجربه آشپزی

فودکورت در Vendome Place در Lusail برای اضافه کردن طعم بیشتر به روز شما عالی است. این مرکز خرید تمام ذوق و شوق لازم را برای جشن گرفتن این لحظه با خانواده دارد. از مکان‌های آسان‌تری مانند مک‌دونالد گرفته تا مکان‌های صرف غذا مانند رستوران FlaminGo، فودکورت اینجا مکانی کاملاً اتفاقی است که می‌توانید پیدا کنید. طبقه دوم به فضای ناهار خوری اختصاص یافته است که می توانید از این کافه ها و غذاخوری های شگفت انگیز در مرکز خرید دیدن کنید تا تجربه ای با طراوت داشته باشید:

Papa John’s

Stack Burger

Wok Xpress

Tanoshii

Attila Mongolian Grill

Brisket Express

4. معماری با الهام از ایرانیان

مرکز خرید وندوم در قطر که به شکوه این مکان می افزاید، شاهکاری است که از هنر غنی پاریس الهام گرفته شده است. این جاذبه اصلی برای همه است و مردم را در هیبت فرو می برد. برخی از آثار هنری معاصر، استفاده عالی از طراحی و رنگ‌ها و گنبدهای مسحورکننده را خواهید دید. یک فضای بیرونی وجود دارد که به خوبی طراحی شده و با هر عنصر فانتزی مانند فواره ها، فضای قایق سواری و موارد دیگر تزئین شده است. این معماری مطمئنا بهترین چیزی است که در میدان وندوم قطر می توانید ببینید.

در حالی که مرکز خرید از چندین طبقه تشکیل شده است، هر یک از بخش ها با نام خاصی به عنوان کانال، زمین، اول و دوم برچسب گذاری شده اند.

سرگرمی موجود در محل وندوم قطر

Place Vendome در Lusail قطر یک منطقه سرگرمی کامل را ارائه می دهد که در آن می توانید یک روز را با خانواده خود لذت ببرید. از برخی سواری های دیدنی گرفته تا فواره جادویی، چیزهای زیادی به لیست چیزهایی اضافه شده است که نمی توانید در اینجا از دست بدهید. Place Vendome را می توان به درستی یک مجتمع سرگرمی سرپوشیده چند منظوره واقع در Lusail نامید.

ویژگی آبی: مرکز خرید Place Vendome با ویژگی آب کانال خود، چیز بیشتری را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. این کانال از مرکز خرید عبور می کند و به دریا می رسد که زیبایی داخلی و خارجی مکان را افزایش می دهد. حتی می توانید ناهار بخورید و زیبایی طراوت بخش کانال را ببینید.

فواره موزیک n نور: این مرکز خرید دارای فواره موسیقی «n» است که با ضربات موسیقی می رقصد تا همه از آن لذت ببرند. این آبنمای پر جنب و جوش با نمایشگرهای لیزری، تجربه ای جذاب برای تماشاگران برای لذت بردن از شب است.

مرکز سرگرمی خانوادگی: این مکان تجربه خرید متفاوتی را ارائه می دهد که شامل رستوران ها و فروشگاه های مد نیز می شود. گزینه‌های قایق‌سواری و سواری‌های شگفت‌انگیزی برای خانواده و بچه‌ها وجود دارد تا در یک روز پر از سرگرمی و هیجان شرکت کنند.

مجموعه سینمایی: همچنین دارای یک مجموعه سینمایی برای سرگرمی است که هر هفته تعدادی از بهترین فیلم ها را در خود جای داده است. می توانید نمایش خود را در مالتی پلکس رزرو کنید و از جدیدترین فیلم ها با خانواده لذت ببرید.

Lusail، شهر آینده نگر قطر، تجملات را با بهترین امکانات و ویژگی ها بازتعریف کرده است. مکان Vendome Lusail، قطر دارای معماری الهام گرفته از هنر ایرانی است، این مکان محبوب ترین مرکز تفریحی در این کشور خواهد بود. شهر Lusail با مترو دوحه و سایر وسایل حمل و نقل مرتبط است و دسترسی به شهر را آسان می کند. می توانید بلیط هواپیما قطر خود را رزرو کنید و شگفتی های هنر را در Place Vendome تجربه کنید.

سوالات متداول

Q1. Place Vendome کجاست؟

Place Vendome جاذبه اصلی شهر Lusail است که دارای بهترین امکانات است و تجربه ای مجلل را به هر بازدید کننده ارائه می دهد.

Q2. آیا هتلی در Lusail وجود دارد؟

در حالی که Lusail دارای اقامتگاه های محدودی است، می توانید اقامت خود را در دوحه که چند مایلی از شهر دورتر است رزرو کنید. شما می توانید محل اقامت خود را در:

. چهار فصل دوحه

. مرکز شهر روتانا

. سنت رجیس

. سوئیت های استیبریج

. ریتز کارلتون

Q3. ویژگی های انحصاری Place Vendome چیست؟

Place Vendome بهترین امکانات و خدمات را در زیر یک سقف ارائه می دهد مانند:

. مرکز خرید وندوم

. سرگرمی مثل سینما

. هتل ها و آپارتمان های لوکس

Q4. بهترین راه برای رسیدن به شهر Lusail در قطر چیست؟

شهر Lusail در قطر با متروی دوحه و سایر جاده ها، راه آهن و آب به هم متصل می شود. برای رسیدن به شهر می توانید تاکسی یا تاکسی بگیرید یا خدمات لیموزین لوکس رزرو کنید.

پارک پرنده خشمگین: به کودک درونی خود اجازه دهید خاطرات پر از سرگرمی ایجاد کند

پارک‌های تفریحی، پارک‌های آبی و زمین‌های ماجراجویی وجود دارد که در آن حق ثبت اختراع می‌تواند به فرزندانشان اجازه دهد از تعطیلات لذت ببرند و در برخی بازی‌های هیجان‌انگیز سرگرم شوند.

پارک جهانی خشمگین: آخرین مقصد سرگرمی سرگرمی در قطر

قطر که جذاب ترین مقصد تعطیلات برای خانواده است، تجربه هیجان انگیزی برای ارائه دارد. در مرکز تفریحی قطر، شهر جشنواره دوحه مجموعه‌ای از بهترین مراکز خرید، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و پارک موضوعی کودکان در قطر را دارد.

پارک‌های تفریحی، پارک‌های آبی و زمین‌های ماجراجویی وجود دارد که در آن حق ثبت اختراع می‌تواند به فرزندانشان اجازه دهد از تعطیلات لذت ببرند و در برخی بازی‌های هیجان‌انگیز سرگرم شوند. خوب، در حالی که می توانید هیجان بیشتری برای بچه های خود پیدا کنید، اینجا بهترین پارک موضوعی است – پارک جهانی پرندگان خشمگین در دوحه که اخیراً افتتاح شده است.

پارک های پرندگان خشمگین (The Angry Bird Parks)

شهر فستیوال دوحه منحصر به فردترین پارک تفریحی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد، پارک پرندگان خشمگین در دوحه. این پارک که در سال 2017 افتتاح شد، به مساحت 17000 متر مربع با فضای داخلی 6500 متر مربع گسترش یافته است. اخیراً بخش داخلی نیز برای خانواده هایی که به اینجا می آیند باز شده است. کل پارک دارای شخصیت های پرنده خشمگین است که آن را به یک منطقه سرگرمی منحصر به فرد برای بچه ها تبدیل کرده است.

به همراه Trimoo و شرکت فنلاندی Rovio Entertainment، سازنده برند Angry Birds، اکنون با راه اندازی این شهربازی در دوحه، محبوبیت خود را افزایش می دهد.

با صحبت در مورد ویژگی ها و ویژگی های اضافه شده به پارک موضوعی، 20 نمایشگاه در مغناطیس بازی تعاملی معروف پرنده خشمگین ساخته شده است. موضوع نه تنها گردشگران را فریب می دهد، بلکه به آنها یک ماجراجویی طلسم کننده در این سرزمین پرندگان رنگارنگ ارائه می دهد. پارک موضوعی در قطر یکی از جذاب ترین ویژگی های تیرکمان بچه گانه را دارد که یک چارچوب مهیب مشرف به ارتفاع 42 متری است. از ارتفاع 60 متری به بازدیدکنندگان منظره ای مرتفع ارائه می دهد که از آنجا می توانند کل منطقه را کشف کنند و نهایت هیجان را تجربه کنند.

معاون مدیر عامل اوقات فراغت و مالک پارک های Trimoo در دوحه قطر در مصاحبه خود اظهار داشت که پارک پرندگان خشمگین اولین مقصد در نوع خود در قطر و جهان است. هدف اصلی ساخت این منطقه تفریحی جذاب، تقویت گردشگری و جذب گردشگر برای لذت بردن از هیجان و ماجراجویی ارائه شده در این دنیای پرندگان خشمگین بود. علاوه بر این، این جاذبه در دوحه نه تنها برای کودکان، بلکه برای بازدیدکنندگان در تمام سنین ایده آل است. دنیای پرندگان خشمگین در دوحه بهترین جاذبه برای نمایش بازی‌های تم پرندگان خشمگین است.

ویژگی های Angry Birds Theme Park دوحه

این پارک با بازی های سرگرم کننده، سواری، استودیو، تئاتر و جاذبه هایی طراحی شده است که مورد علاقه همه است. تمرکز بر ارائه حداکثر ماجراجویی و سرگرمی به مهمان، پارک تفریحی یک جاذبه منحصر به فرد است که در آن می توانید همه چیز را از سرگرمی و هیجان کشف کنید.

. درخت بزرگ

Big Tree بهترین ویژگی متمایز و مهیب دنیای پرنده خشمگین در دوحه است. این سازه جذاب که در ارتفاع 17 متری بالا می رود و افتخار می کند، هم بچه ها و هم والدین را به محیطی سرگرم کننده و جذاب جذب می کند که در آن اصول علم را کشف می کنند، دانش موسیقایی خود را افزایش می دهند و با پیشنهادات مختلف، مهارت های هنری خود را افزایش می دهند. از محتوای آموزشی این حتی اولین پیست کارتینگ داخلی و خارجی در قطر است که دارای یک زمین بازی چند سطحی خلاقانه است که به شما امکان می دهد بسکتبال و ورزش های بیشتری انجام دهید.

. استودیو شهر

همه ماجراجویی ها و عاشقان و علاقه مندان به هیجان می توانند از اوقات خود در سیتی استودیو در پارک موضوعی پرندگان خشمگین در قطر لذت ببرند. این استودیو به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا با انجام فعالیت‌هایی از جمله بالا رفتن از دیوار، سرسره‌های سهموی، رولرگلایدر و طناب‌زنی قدرت و توانایی خود را بررسی کنند. یک دنیای ترامپولین به مساحت 1300 متر مربع وجود دارد که یکی دیگر از جاذبه‌های پر جنب و جوش است که بازدیدکنندگان مشتاق را تشویق می‌کند تا با تجربه زمان در قلعه‌های فنری یا لذت بردن از زمان بازی در زمین بیسبال، گودال فوم یا در زمین کودکان، چالش‌های گرانش را اجرا کنند.

. خانه سرخ

همانطور که در فیلم پرندگان خشمگین ذکر شد، این پارک دارای یک خانه قرمز است که می تواند گردشگران را با سبک عجیب و غریب و کمی متمایز خود تحت تاثیر قرار دهد در حالی که بچه ها را در بازی های شنی جذاب غوطه ور می کند. یک نبرد قایق وجود دارد که بازدیدکنندگان را به یک سفر تئاتری همه جانبه از پرنده خشمگین می برد که از جزیره پرندگان تا جزیره پیگی شروع می شود. همچنین یک Angry Coaster برای دریافت مقدار زیادی آدرنالین و لذت بردن از هیجان در آن سواری سریع و خشمگین وجود دارد که به هوا می چرخد.

بهترین سواری در دنیای پرندگان خشمگین

بمب انفجاری

اکنون، این بمب بلتس تجربه‌ای نفس‌گیر است که در آن هنگام راه‌اندازی یکی از هیجان‌انگیزترین سواری‌های پارک از طریق هوا، سواری تپش‌آمیز خود را احساس خواهید کرد. با افزایش تدریجی سواری به 11 متر، این یک افت و پیچ دراماتیک است. به آرامی می توانید کشش و لرزش را در هنگام صعود احساس کنید. به محض اینکه سواری آزاد می شود و برخورد می کند، با بوم به زمین می خورد، درست مانند یک بمب.

. برای سنین بالای 7 سال سوار شوید

. حداقل ارتفاع مورد نیاز 120 سانتی متر

هشدار قرمز

از هیجان در مهمانی رقص کوچک Red لذت ببرید. این سواری هیجان‌انگیز در پارک موضوعی پرندگان خشمگین، همراه با چرخش، چرخش و سفر هیجان‌انگیز خشم سرخ، شما را با هیجان در حاشیه قرار می‌دهد. مثل این است که رد گرازی را دیده است که به سمت لانه اش حرکت می کند و از ریل خارج شده است. بنابراین، به شما توصیه می شود تا زمانی که برای این چالش به اندازه کافی قوی و شجاع نباشید، از راه او دور بمانید.

. برای سنین بالای 7 سال سوار شوید

. حداقل ارتفاع مورد نیاز 140 سانتی متر

بلوز جهنده

برای پرواز در قفس با سه قلوهای هیجان انگیز و سرگرم کننده خانواده پرندگان خشمگین آماده شوید. این سواری بلوز همه چیز درباره کلاه تند تند و جهشی است که بچه ها آن را دوست دارند. این سواری فرصتی عالی برای لذت بردن از زمان با بازیگوش ترین اعضای خانواده پرندگان خشمگین در کنار آنها فراهم می کند.

. برای سنین بالای 7 سال سوار شوید

. حداقل ارتفاع مورد نیاز 80 سانتی متر

ساحل دزدان دریایی

این سواری قایق‌های منحصربه‌فرد یا ماشین‌های سپر شما را ارائه می‌دهد که شما را به دریای آزاد می‌برد، جایی که دشمن با آن روبرو می‌شود. بازی سواری همه چیز درباره درگیری بین پرندگان و گرازها است که الهام بخش این ماجراجویی در پارک موضوعی قطر است. بازیکنان دیگر را در مسیر خود با یک پرتو IR مورد هدف قرار دهید که آنها را از چرخیدن رها می کند.

. برای سنین بالای 7 سال سوار شوید

. حداقل ارتفاع مورد نیاز 90 سانتی متر

Angry Birds Go

این با برخی از تجربه‌های واقعی از رانندگی کارتینگ همراه است تا آدرنالین را تجربه کنید و اجازه دهید قلب در شادی و هیجان به تپش بیفتد. این اولین پیست کارتینگ اتومبیلرانی سرپوشیده و بیرونی در جهان است و به عنوان اولین پیست چند بعدی در قطر شناخته می شود که مطمئناً سطح ماجراجویی را بالا می برد. تجربه سواری مشابه کارتینگ واقعی است که در آن نوارهای فعال رانندگی سرعت شما را با کاهش سرعت شما برای افزایش قدرت کنترل می کنند.

. برای سنین بالای 7 سال سوار شوید

. حداقل ارتفاع 99 FT مورد نیاز است

زمان بندی و هزینه ورودی در پارک پرنده خشمگین

پارک پرندگان خشمگین برای همه گردشگران محلی و بین المللی باز است و یک روز عالی را با خانواده ارائه می دهد. بلیط ها به راحتی برای خرید در دسترس هستند که برای کارت خانوادگی حدود 250 QAR هزینه دارد. کارت های تخصصی بسته های کارت و تولد برای بچه ها وجود دارد که می توانند روز خود را با شخصیت مورد علاقه پرنده خشمگین جشن بگیرند.

پارک‌ها در تمام روزهای هفته با زمان‌های متفاوت باز می‌شوند، زیرا پارک از ساعت 10 صبح تا 10 شب در روزهای شنبه تا چهارشنبه باز می‌شود در حالی که روز پنجشنبه ساعت‌ها از 10 صبح تا 12 صبح است. روز جمعه، زمان پارک پرندگان خشمگین از ساعت 13:00 تا 12:00 صبح است.

دنیای پرندگان خشمگین دوحه مطمئناً یک جاذبه ماجراجویانه و هیجان انگیز است که می تواند تعطیلات خانوادگی شما را تقویت کند. یک روز را در اینجا با لذت بردن از سواری، صرف غذا از رستوران یا فضای کارت غذای موجود در پارک سرگرمی بگذرانید. شما حتی می توانید بهترین لوازم جانبی Angry Birds World را تهیه کنید و پرنده مورد علاقه خود را به عنوان سوغات از تعطیلات خانوادگی خود در دوحه پس بگیرید.

سوالات متداول

Q1. زمان‌بندی دنیای پرندگان خشمگین دوحه چیست؟

. پنج شنبه – پنج شنبه 10:00 صبح تا 12:00 صبح

. جمعه – جمعه 13:00 – 12:00 صبح

. شنبه – چهارشنبه 10:00 صبح تا 10:00 شب

Q2. آیا ورودی پارک انگری بردز دوحه وجود دارد؟

بلیط ها و بسته هایی برای پارک انگری بردز موجود است. قیمت بسته به بسته ای که خریداری می کنید متفاوت است.

Q3. آیا رستورانی در نزدیکی پارک عصبانی در دوحه وجود دارد؟

یک کارت غذا در پارک موضوعی وجود دارد، در حالی که برخی از رستوران ها فقط در فاصله کمتری قرار دارند.

Laduree- 0.05 کیلومتر

شکلات آلیسون نلسون – 0.10 کیلومتر

Five Guys- 0.13 کیلومتر

Q4. فعالیت های موجود در پارک موضوعی پرندگان خشمگین چیست؟

سواری‌های سرگرم‌کننده، پیست کارتینگ، زمین بسکتبال، منطقه مخصوص بچه‌ها و چند منطقه خرید وجود دارد.

Q5. بهترین راه برای رسیدن به پارک پرندگان خشمگین در دوحه چیست؟

این پارک موضوعی در شهر جشنواره دوحه، الدائین قطر واقع شده است. تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی برای حمل و نقل آسان در دسترس هستند.

شهر فیلم: قدم به شهر ارواح متروکه بگذارید

شهر فیلم در دوخان همچنین به عنوان شهر ارواح در قطر شناخته می شود که در آن فقط می توان بقایای یک روستا را پیدا کرد. خوب، این به عنوان مجموعه ای برای یک تلویزیون عربی ساخته شد و بعداً باقی ماند.

شهر فیلم در دوخان، قطر: یک جاذبه بی نظیر برای کاوش

شهر فیلم در دوخان قطر، یکی از مقاصد عجیبی است که می توانید برای فرار از جمعیت به آن سفر کنید. در حالی که قطر به عنوان یک مقصد تعطیلات در حال ظهور است، هنوز مکان های عجیب و غریب و ناشناخته زیادی کشف نشده اند. اما علیرغم اینکه تحت تأثیر انسان قرار نگرفته اند، اینها جاذبه هایی هستند که توسط زیبایی سورئال هنر و زمان مورد ستایش قرار گرفته اند. با عبور از جاده های رام نشده، محصور در بیابان ها، شهر فیلم از جمله نقاطی است که دوست دارید در طول تعطیلات خود از آن دیدن کنید. این یک روستای کوچک عربی است که به دلیل معماری منحصر به فردش مشهور است.

کاوش در جاذبه شهر فیلم دوحه

شهر فیلم در دوخان همچنین به عنوان شهر ارواح در قطر شناخته می شود که در آن فقط می توان بقایای یک روستا را پیدا کرد. خوب، این به عنوان مجموعه ای برای یک تلویزیون عربی ساخته شد و بعداً به عنوان یک شهر ارواح در قطر رها شد. این یک شهر مصنوعی است که فقط برای تیراندازی طراحی شده است و امروزه به عنوان جاذبه ای است که می توانید در قطر از آن دیدن کنید.

همانطور که از طریق شبه جزیره زکریت یا ساحل زکریت رانندگی می کنید، شهر فیلم در میان بیابان و زمین های بایر قرار دارد. این مکان زیبای فیلم شهر مقصد توقفی است که می‌توانید در برنامه سفر خود اضافه کنید.

ویژگی های جذاب شهر فیلم در قطر

در حالی که شهر فیلم به دور از ماجراجویی یا فرهنگ است، اما این چشم انداز و معماری است که این شهر را به یکی از جذاب ترین مکان ها برای بازدید در قطر تبدیل می کند. آن زمین‌های هموار و فلات‌ها، صخره‌ها و صحراها با پوشش گیاهی از هم پاشیده، واحه‌ها و رنگ‌های روستایی طلایی وجود دارند که به جغرافیا حس چشمگیری می‌افزایند.

با گشت و گذار در اطراف می توانید صخره های عجیب و غریب، خلیج های آبی آبی، خانه های متروکه با تراس، بالکن و مقبره ها و کل شهر با خیابان ها، درختان نخل و موارد دیگر را کشف کنید. خب، هیچ دروازه اصلی یا برج نگهبانی در این شهر ارواح مصنوعی یا شهر فیلم در قطر وجود ندارد.

رسیدن به شهر فیلم در دوحه، قطر

شهر فیلم در دوحه را می توان در هر زمانی از سال بازدید کرد زیرا این جاذبه معمولا شلوغ نیست و محدودیتی برای ورود به شهر وجود ندارد. قرار گرفتن در منطقه ای دورافتاده بهتر است یک ساعت قبل از غروب آفتاب آن را ترک کنید.

لوکیشن شهر فیلم در بین جاده دوخان و دوحه قرار دارد که برای رسیدن به شهر ارواح قطر باید در خارج از جاده رانندگی کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام نوشیدنی های مورد نیاز خود مانند آب و غذا، کلاه، کرم ضد آفتاب و مهمتر از همه یک دوربین برای ثبت منظره باشکوه یکی از بهترین مکان های دیدنی در دوخان را دارید. به یاد داشته باشید که این بخشی از زیست کره یونسکو الریم است، بنابراین به زیبایی آن احترام بگذارید و محیطی سالم را حفظ کنید.

شهر فیلم در دوخان، قطر، بخشی از شبه جزیره زکریت است که می توانید در طول تور تاریخی خود در قطر، آن را کشف کنید. شهر فیلم، علیرغم اینکه مقصدی نامتعارف است، مکانی آرام و زیبا برای کشف زیبایی های معماری هنر عربی و هاله متروک قطر ارائه می دهد. این جاذبه در فاصله 98 کیلومتری فرودگاه بین المللی حمد قرار دارد، بنابراین برای کشف این شهر ارواح در بهترین حالت برنامه ریزی کنید. می‌توانید پرواز قطری خود را که تقریباً از هر فرودگاه بین‌المللی در دسترس است، رزرو کنید و دسترسی از هر مقصد ممکن در جهان را آسان می‌کند.

سوالات متداول

Q1. شهر فیلم در قطر کجاست؟

شهر فیلم در قطر در بین جاده دخان و دوحه قرار دارد. این دهکده ارواح بایر در قطر است که به عنوان مجموعه تلویزیونی ساخته شده است.

Q2. فاصله شهر فیلم تا دوحه چقدر است؟

شهر فیلم در قطر حدود 80 تا 83 کیلومتر با شهر دوحه فاصله دارد. برای رسیدن به این جاذبه از مرکز شهر با رانندگی فقط یک ساعت طول می کشد.

Q3. آیا هزینه ورودی یا زمان بندی برای شهر فیلم وجود دارد؟

شهر فیلم در دوخان قطر هر هفت روز باز است. برای ورود به شهر ارواح قطر هیچ هزینه ورودی یا زمان بندی وجود ندارد.

Q4. بهترین راه برای رسیدن به شهر فیلم در دوخان قطر چیست؟

شهر فیلم در دخان قطر در فاصله ای قابل دسترسی است اما به دلیل جاده دست نخورده رانندگی تنها گزینه برای رسیدن به مقصد است.

دهکده فرهنگی کاتارا: جایی که فرهنگ و مدرنیسم به هم می رسند

روستای کاتارا، دوحه یکی از پربازدیدترین جاذبه ها و بهترین مکان برای گذراندن یک روز کامل در اوقات فراغت با خانواده است. قبل از اینکه برای بازدید خود برنامه ریزی کنید، در اینجا یک راهنمای کوتاه برای آنچه که می خواهید ارائه شده است.

دهکده فرهنگی کاتارا – راهنمای مفیدی برای تور فرهنگی شما در قطر

کاتارا یکی از دهکده های میراث دوحه است که در آن می توانید سنت و هنر را تجربه کنید. این دهکده که با نمای معماری عالی طراحی شده است، شبیه سوق باستانی قطر است، با گذرگاه های سنگفرش و زیبایی اضافی برای مدرن کردن فضای داخلی. دهکده فرهنگی کاتارا که دره فرهنگ نیز نامیده می شود، انباری از هنر قطری، میراث، بقایای گذشته و گسترش زیبایی های سنتی است.

دهکده فرهنگی کاملاً فرهنگ غنی قطر و سایر کشورها را تعریف می کند که از هنر دوران گذشته الهام گرفته شده است، صنعتگران مشهور آن زمان و کارگران محلی که اهمیت تکنیک های باستانی را از نظر مجسمه ها، نقاشی های دیواری و هنر اساسی درک می کنند.

چیزی که دهکده فرهنگی کاتارا را به زیبایی استثنایی دوحه تبدیل می کند، سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل و مجموعه وسیعی از فعالیت های هنری است که در هیچ کجای دیگر در میان ساختمان های مرتفع نخواهید یافت. این روستا که در ساحل شرقی قطر قرار دارد، مشرف به زیبایی خلیج غربی و The Pearl-Qatar است. نه تنها این، دهکده فرهنگی کاتارا قطر یک مرکز تفریحی یا مرکز تفریحی و تفریحی است که همه چیز از سواری در آب گرفته تا دسترسی به ساحل را ارائه می دهد.

روستای کاتارا، دوحه یکی از پربازدیدترین جاذبه ها و بهترین مکان برای گذراندن یک روز کامل در اوقات فراغت با خانواده است. قبل از اینکه برای بازدید خود برنامه ریزی کنید، در اینجا راهنمای کوتاهی برای انتظارات شما از این جاذبه فرهنگی است.

بهترین جاذبه های دهکده فرهنگی کاتارا، دوحه قطر

دهکده فرهنگی کاتارا خانه ای برای برخی از کارهای الهام بخش صنعتگران مشهور زمان است که در آن علاقه مندان به هنر می توانند تنوع عظیمی از فرهنگ را کشف کنند. این منطقه مملو از جاذبه های متعددی مانند آمفی تئاتر، گالری های هنری، خانه اپرا و رستوران های کاتارا است.

1. ساختمان شماره 16

از همه رویدادهای فرهنگی گرفته تا نمایشگاه ها و کارگاه های میزبانی دهکده فرهنگی کاتارا در ساختمان شماره 16 برگزار می شود. این مرکز نمایشگاهی در طول سال درگیر است که در آن می توانید مجموعه وسیعی از هنر، مجسمه ها و صنایع دستی عربی را بیابید. علاوه بر این، جشنواره فرهنگی مانند نمایشگاه کبوتر و جشنواره های دوو در طول فصل در اینجا میزبانی می شود.

2. 21 High St

خیابان 21 روستای کاتارا یک نقطه تفریحی برای قدم زدن در اطراف، تحسین زیبایی های معماری و خرید است. با تکنیک‌های خنک‌کننده و مناطق باز، خیابان 21 High St یک نقطه تسکین است که می‌توانید تابستان‌ها در آن استراحت کنید و در فروشگاه‌های مجلل خریدهای ویترینی انجام دهید. منطقه دهکده میراث قطر با لمس اروپای باستان با کافه‌ها و رستوران‌ها برای خوردن یک قهوه یا یک میان وعده سریع طراحی شده است.

3. آمفی تئاتر یونان

در حال حاضر برتری معماری را می توان در آمفی تئاتر یونان دید که شما را به دوران روم می برد. این قطعه عالی تلفیقی از هنر اسلامی است که نمای معماری یونانی را که مشرف به دریای وسیع است، افزایش می دهد. این آمفی تئاتر به مساحت 3275 متر مربع گسترش یافته است که می تواند جمعیت زیادی را در طول رویدادها در خود جای دهد.

4. Al Thuraya Planetarium

در تور خانوادگی کاتارا، سیاره‌نمای Al Thuraya را با خانواده خود کاوش کنید که یکی از جاذبه‌های بسیار طراحی شده است که با استفاده از فناوری بالا برای تجربه‌ای عالی از پیاده‌روی زیر ستاره‌ها تقویت شده است. اکنون، اینجا مکانی است که می توانید با خانواده وقت خود را بگذرانید و فرزندان خود را با نمایش دیجیتالی دیدنی نجوم درگیر کنید. Planetarium کل گالری را نشان می دهد که اطلاعات مهمی در مورد منظومه شمسی ما ارائه می دهد. یک فناوری پیشرفته سه بعدی برای آموزش بازدیدکنندگان استفاده می شود که آن را به تجربه ای فراموش نشدنی برای همه تبدیل می کند.

5. ساحل کاتارا

ساحل کاتارا یکی از جاذبه های محبوب دهکده فرهنگی است که در آن فعالیت بچه ها و خانواده ها وجود دارد. اکثراً در تعطیلات آخر هفته شلوغ هستند، می توانید از سواری های ماجراجویی، بازی های ساحلی و فعالیت های کودکان در تعطیلات ساحل کاتارا لذت ببرید. می توانید از قایق سواری و گوندولا لذت ببرید یا ماهیگیری و شنا را امتحان کنید. برای دوستداران اوقات فراغت، ساحل دارای فضای نشیمن، رستوران ها و کافه هایی برای استراحت و تحسین مناظر دیدنی است.

6. تپه های کاتارا

تپه‌های کاتارا جاذبه‌های جدید دوحه برای مسافرانی هستند که منظره را آرام و زیبا می‌سازند. کل منطقه دارای یک باغ سرسبز با 3000 درخت و علفزار از مناطق مختلف جهان است. تپه ها منطقه پیاده روی، پارکینگ ماشین و بهترین رستوران در تپه کاتارا را برای لذت بردن از یک میان وعده ارائه می دهند.

7. رستوران های کاتارا

تجربه غذا خوردن در رستوران های کاتارا وسوسه انگیز است که نمی توان آن را از دست داد. با غذاهای بین المللی فهرست شده در منو، می توانید همه چیز را از غذاهای غیر گیاهی، غذاهای قطری، غذاهای محلی و قاره ای امتحان کنید. Chapati & Karak ، کافه الجزیره و کافه Khan Farouk Tarab تعداد کمی هستند که در طول تور می‌توانید امتحان کنید. از پیتزای اصیل اجاق چوبی، ossobuco یک فوسیلی غذاهای دریایی قرمز غنی و gnocchi با گورگونزولا در Le Vesuvio لذت ببرید.

تسهیلات برای بازدیدکنندگان در دهکده فرهنگی کاتارا

دهکده فرهنگی کاتارا در دوحه قطر یک مرکز فرهنگی است که مسافران را برای کشف برتری خود جذب می کند. در حالی که روستای کاتارا زیرساخت ها و جاذبه های دیدنی را به نمایش می گذارد تا اوقاتی به یاد ماندنی را به بازدیدکنندگان ارائه دهد، برخی از بهترین امکانات می توانند در طول تور مفید باشند.

1. دستگاه های خودپرداز

دستگاه های خودپرداز تقریباً در هر گوشه از دهکده فرهنگی کاتارا برای پول نقد اضطراری نصب شده است. در حالی که پرداخت آنلاین در همه جا قابل قبول است، شما به راحتی می توانید در هر زمان از دستگاه های خودپرداز نصب شده در محل روستا پول برداشت کنید.

2. رستوران های کاتارا هیلز

رستوران ها و کافه ها در دهکده فرهنگی کاتارا بهترین گزینه برای لذت بردن از یک وعده غذایی لذت بخش با خانواده و دوستان خود در طول تور هستند. دهکده فرهنگی تعدادی از بهترین رستوران های قطر را برای کشف طعم غنی غذاهای قطری و دیگر غذاهای آسیایی فهرست کرده است.

3. سرویس بهداشتی

با در نظر گرفتن بهداشت و نظافت، دهکده فرهنگی کاتارا دارای سرویس بهداشتی برای عموم مردم است. تقریباً در هر گوشه منطقه دهکده می توان دستشویی را در کاتارا پیدا کرد. مدیریت در اینجا به طور منظم از گندزدایی و سلامت مراقبت می کند.

4. عبادتگاه و مسجد

دهکده فرهنگی کاتارا دارای دو مسجد به عنوان مسجد طلایی و مسجد کاتارا است که فضایی برای عبادت در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. نماز جمعه در مسجد کاتارا یا مسجد بزرگ برگزار می شود، در حالی که می توانید برای اقامه نماز به طور منظم از مسجد طلایی دیدن کنید.

رویدادها در دهکده فرهنگی کاتارا، قطر

دهکده فرهنگی کاتارا قطر میزبان چندین رویداد یا نمایشگاه برای ترویج هنر و میراث قطر است. گالری ها و فضایی برای میزبانی رویدادها یا جشنواره های منطقه ای وجود دارد که بیش از هزاران بازدید کننده را به خود جذب می کند. خود را با تمام جشن‌ها و شب‌های فرهنگی آتی مانند جشنواره محاسل یا جشنواره حلالا که سالانه برگزار می‌شود، به‌روز نگه دارید. تمام جشنواره هایی را که در سال آینده برگزار می شود بررسی کنید و تعطیلات خود را در قطر برنامه ریزی کنید. نمایشگاه هایی در زمینه نقاشی یا نقاشی های دیواری و صنایع دستی نیز در گالری ها برای کشف هنر باستانی و مدرن در قطر برگزار می شود. در حالی که هیچ هزینه ای برای ورودی دهکده فرهنگی کاتارا وجود ندارد، ممکن است برخی از نمایشگاه ها محدودیت هایی در زمان بندی و نمایشگاه های ورودی وجود داشته باشد.

کارهایی که باید در دهکده فرهنگی کاتارا، دوحه انجام دهید

دهکده فرهنگی کاتارا دوحه جاذبه‌ای محبوب برای مسافران بوده است، جایی که آنها برتری معماری را مشاهده می‌کنند و همه چیز را در مورد میراث غنی قطر کشف می‌کنند. با جاذبه های برجسته، این دهکده چیزهای شگفت انگیزی برای سرگرم کردن روز شما ارائه می دهد.

1. هنر و معماری را تحسین کنید

دهکده فرهنگی کاتارا، قطر با معماری عربی با پیاده‌روهای شیک، منطقه ساحلی، کافه‌های موضوعی و گالری‌ها طراحی شده است. این بهترین مکان برای هنردوستان و علاقه مندان به کشف بیشتر در مورد فرهنگ و میراث یک کشور است. در طول سال نمایشگاه ها و رویدادهایی در اینجا برگزار می شود.

2. ماجراجویی در ساحل در ساحل کاتارا

اگر اهل مصرف آدرنالین هستید، پس ساحل کاتارا مکان مناسبی برای شماست تا ماجراجویی و چند سواری هیجان انگیز در آب را امتحان کنید. از knee boarding ، ویک بردینگ، پاراسلینگ و موز سواری، این ساحل یک منطقه سرگرمی برای تعطیلات ساحلی دوحه کاتارا است. این ساحل از ساعت 3 صبح تا 10 شب باز است و از همه بازدیدکنندگان و گردشگران محلی استقبال می کند.

3. کشف تاریخ

کتابخانه و موزه های روستای کاتارا مکانی برای کشف تاریخ در کنار هنر و فرهنگ قطر و سایر کشورهای آسیایی است. گالری QM برای چنین تجربه ای باز است که در آن می توانید هنر و میراث دوران باستان را تحسین کنید. رویدادها و مراکز آموزشی برای درگیر کردن بازدیدکنندگان با برخی حقایق گذشته وجود دارد.

4. خرید در روستای فرهنگی کاتارا

غرفه‌ها و مغازه‌هایی وجود دارند که همه چیز از لوازم جانبی، دکور و لباس را برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند. خرید در روستای کاتارا، دوحه می تواند بهترین چیز باشد زیرا در اینجا می توانید برخی از سوغاتی های معتبر را تهیه کنید. مرکز خرید کاتارا پلازا معروف ترین مرکز خرید در فضای باز کاتارا برای خرید لباس های مارک دار، دکورهای فانتزی و غیره است.

هزینه و زمان ورود به دهکده فرهنگی کاتارا

دهکده فرهنگی کاتارا یکی از جاذبه های قابل دسترس دوحه است که می توان به راحتی از طریق حمل و نقل خصوصی و عمومی به آن دسترسی داشت. با امکانات پارکینگ، رانندگی به سمت جاذبه نیز بهترین راه برای رسیدن به اینجا است. دهکده فرهنگی بدون هزینه ورودی برای همه باز است. ممکن است برای جاذبه‌های داخل روستا، مانند منطقه ساحلی کاتارا، هزینه‌هایی وجود داشته باشد. این روستا از یکشنبه تا پنجشنبه باز است و جمعه ها و شنبه ها تعطیل است. زمان بندی دقیق عبارتند از؛

دوشنبه – پنج شنبه، 10:00 صبح تا 9:00 شب

یکشنبه – 10:00 صبح تا 9:00 شب

دهکده فرهنگی کاتارا با ارائه نقاشی های دیواری و تاسیسات هنری عمومی

دهکده فرهنگی کاتارا، جدای از میزبانی از ویژگی های فرهنگی بی شمار و فعالیت های هیجان انگیز، عنصر جالبی از هنر را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد. نقاشی های دیواری و اینستالیشن های هنری وجود دارد که بر زیبایی هنری آن افزوده است. در حالی که در اطراف این دهکده فرهنگی در قطر گردش می کنید، در اینجا سه ​​مجسمه و نقاشی دیواری برتر را مشاهده خواهید کرد.

1. سه میمون گاندی

این چیدمان هنری در قطر توسط سوبود گوپتا در سال 2008 ساخته شده است که نشان دهنده سه میمون گاندی است. این سریالی است که در آن سه میمون با ماسک گاز، کلاه ایمنی سرباز و یکی با کلاه تروریستی نشان داده می‌شوند. اکنون آنچه در مورد این تاسیسات منحصر به فرد است، مواد استفاده شده در ساخت آنها است. ظروف مفرغی، فولادی و قدیمی عناصر اولیه ای هستند که در ساخت این شاهکارها به کار رفته اند.

در حالی که این سه میمون به هیچ وجه شبیه به آن میمون گاندی نیستند که این ایده را بیان می کند که هیچ بدی را ندیدن، بد صحبت نمی کند و هیچ بدی نمی شنود، این نصب ها استعاره زنده این ضرب المثل هستند.

2. نیروی طبیعت

نیروی طبیعت یکی دیگر از آثار هنری در دهکده فرهنگی کاتارا اثر لورنزو کوئین است. از مجموعه چهار مجسمه نیروی طبیعت او، یکی در روستای کاتارا نصب شده است. استفاده از برنز و فولاد ضد زنگ و آلومینیوم محکم باعث شده است که این مکان شگفت‌انگیز دیگری باشد. این مجسمه در سال 2011 نصب شد که نمادی از قدرت و اراده انسانی است. این نصب نشان دهنده ایده تخریب با طوفان های استوایی، طوفان ها و طوفان ها است.

3. Oryx Going Ahead

در حالی که اوریکس عربی یک وحشی بومی قطر است، اوریکس در حال پیشروی در روستای کاتارا یک شاهکار دیدنی است. این ایده هنرمند خیابانی آرژانتینی مارتین رون در ساختمان 40 کاتارا به عنوان یک اینستالیشن 11 متری با نقشه قطر بر روی پیشانی او قرار دارد. روشی که این سر اوریکس از دیوار بیرون می زند، فوق العاده به نظر می رسد. نمایش باشکوه خط افق دوحه در پس زمینه به زیبایی این اثر هنری می افزاید. با در نظر گرفتن ایدئولوژی پشت این Oryx Going Ahead، این هنرمند می خواست نشان دهد که مردم قطر چقدر انعطاف پذیر هستند که بر هر محاصره ای غلبه می کنند.

بهترین هتل ها برای اقامت در نزدیکی دهکده فرهنگی کاتارا

بسیاری از هتل های برتر وجود دارند که در نزدیکی دهکده فرهنگی کاتارا قرار دارند و مسافران می توانند بدون هیچ گونه تردیدی در اینجا اقامت کنند. بنابراین، در اینجا تعدادی از برترین هتل هایی که باید در مورد آنها بدانید آورده شده است.

1. ریتز کارلتون دوحه

یکی از بهترین هتل هایی که در نزدیکی دهکده فرهنگی کاتارا قرار دارد، ریتز کارلتون نام جدیدی در صنعت هتلداری نیست. این در واقع یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های دوحه است و به دلیل کارکنانی که از مرزها فراتر می‌روند و خدمات استثنایی به مهمانان ارائه می‌کنند، شهرت زیادی دارد. در مجموع پنج سالن غذاخوری در این هتل وجود دارد، در حالی که محبوب ترین آنها، استیک خانه مدرن متولد نیویورک است. مسافرانی که برای اقامت در اینجا می آیند می توانند به راحتی به دهکده فرهنگی کاتارا که تنها حدود 2.2 کیلومتر با هتل فاصله دارد رفت و آمد کنند.

ریتز کارلتون ضمن اطمینان از اقامت راحت مهمانان، اتاق های مجلل خود را به همراه تعدادی از امکانات رفاهی برتر ارائه می دهد. آیا می خواهید میزبان یک گردهمایی باشید؟ خوب، این هتل حتی دارای فضاهای عروسی و جلسات است که می تواند تعداد زیادی از جمعیت را در خود جای دهد. در واقع بهترین قسمت در مورد کل هتل اتاق هایی است که منظره ای عالی از خط افق شهر و خلیج مارینا ارائه می دهند. بنابراین، اگر قصد اقامت در نزدیکی دهکده فرهنگی کاتارا را دارید، خوب، ریتز کارلتون دوحه باید یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

مکان – دوحه، قطر (2.2 کیلومتر دورتر از دهکده فرهنگی کاتارا)

رتبه تریپ ادوایزر – 4.5

ویژگی های انحصاری –

. آبگرم

. سالن سیگار

. استخر سرپوشیده و روباز

. رستوران ها

2. اینترکانتیننتال دوحه

هتل فوق‌العاده مجلل InterContinental Doha در فاصله 500 متری ساحل شنی و 1.3 کیلومتری دهکده فرهنگی کاتارا قرار دارد. این هتل که به دلیل استانداردهای کلاس جهانی خود در خدمات و اتاق‌های شگفت‌انگیز مشهور است، هتلی است که تعطیلات شما را در دوحه ارزش خاطره‌سازی می‌کند. می توانید در اینجا اقامت کنید و در طیف گسترده ای از فعالیت ها که توسط هتل ارائه می شود مانند یک استخر زیبا یا غذاخوری افراط کنید.

میهمانان می توانند به اسپا رفته و از ماساژ تسکین دهنده استفاده کنند، در حالی که یک محل نوشیدنی برای مراقبت از شب هایشان وجود دارد. دیگه چی؟ اینترکانتیننتال دوحه یکی از آن هتل هایی است که به دلیل خدمات استثنایی خود مشهور است. خوب، این هتل در بین مسافران تجاری به همین دلیل بسیار محبوب است. در طول اقامت نه تنها می توانید از بهترین غذاها لذت ببرید، بلکه می توانید از امکانات باشگاه نیز در اینجا استفاده کنید. بهترین قسمت؟ اکثر این امکانات به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. بنابراین، در نزدیکی دهکده فرهنگی کاتارا باشید. اقامت خود را در InterContinental دوحه رزرو کنید و بخشی از یک تجربه شگفت انگیز در قلب قطر باشید.

مکان – خیابان 900، Bldg. قطر، دوحه، منطقه 61، پلاک 25

رتبه تریپ ادوایزر – 4.5

ویژگی های انحصاری –

. استخر

. آبگرم

. سالن ورزش

. ناهار خوری

. محل نوشیدنی

اکنون وقتی همه چیز را در مورد دهکده فرهنگی کاتارا در دوحه می دانید، وقت آن رسیده است که خیابان های فرهنگی کاتارا را کشف کنید. قطر مکان‌های شگفت‌انگیز دیگری را فهرست کرده است که می‌توانید برای تور تعطیلات به آنها بپردازید. به عنوان بهترین مکان برای تعطیلات خانوادگی در دوحه، می توانید یک روز اوقات فراغت را با خوردن بهترین غذاها، خرید و کاوش در گالری های هنری در طول تعطیلات خود بگذرانید.

سوالات متداول

Q1. آیا ورودی روستای کاتارا وجود دارد؟

روستای کاتارا برای همه باز است و هزینه ورودی ندارد. ممکن است برای فعالیت هایی که در آنجا انجام می دهید هزینه اضافی دریافت کنید.

Q2. بهترین مراکز نگهداری و رستوران های دهکده فرهنگی کاتارا کدامند؟

. Chac’late

. ارد کنعان

. بازار غذاهای دریایی L’wzaar

. کافه خان فاروق تراب

Q3. چگونه می توانیم یک روز را در دهکده فرهنگی کاتارا بگذرانیم؟

دهکده فرهنگی کاتارا فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی فرهنگی، تور میراث، ماجراجویی در ساحل، خرید و صرف غذا را برای گذراندن یک روز در اینجا ارائه می‌دهد.

Q4. آیا امکانات خودپرداز در روستای کاتارا وجود دارد؟

دستگاه های خودپرداز در هر گوشه کاتارا برای استفاده عمومی وجود دارد.

Q5. آیا در دهکده فرهنگی کاتارا محدودیتی برای عموم وجود دارد؟

در روستای کاتارا هیچ محدودیتی برای هیچ کس وجود ندارد، اما باید متواضعانه لباس بپوشید و از هنجارهای فرهنگی در دوحه پیروی کنید.

Q6. سه نقاشی دیواری و اینستالیشن هنری در دهکده فرهنگی کاتارا چیست؟

سه نقاشی دیواری و اینستالیشن هنری باشکوه در روستای کاتارا عبارتند از:

سر میمون های گاندی

نیروی طبیعت

Oryx Going Head

Q7. آیا زمان خاصی برای دهکده فرهنگی کاتار وجود دارد؟

روستای کاتارا از یکشنبه تا پنجشنبه باز است در حالی که جمعه ها و شنبه ها تعطیل است. شما می توانید بازدید را با توجه به زمان بندی دقیق برنامه ریزی کنید.

دوشنبه تا پنج شنبه؛ 10:00 صبح تا 9:00 شب

یکشنبه: 10:00 صبح تا 9:00 شب

Q8. آیا برای رسیدن به روستای کاتارا، مترو ارتباطی وجود دارد؟

بله، مترو دوحه ارتباط مستقیمی با روستا دارد. می توانید سوار قطار به ایستگاه القصار شوید. روستای کاتارا در فاصله قابل دسترسی از ایستگاه مربوطه قرار دارد.

قطر همیشه محل ذوب فرهنگ ها بوده است، جایی که همه از آن استقبال می کنند. این کشوری است که به تاریخ و فرهنگ خود از طریق جاذبه های توریستی و جواهرات پنهانی که در خود نگهداری می کند می بالد. صرف نظر از اینکه شریک سفر شما چه کسی است، همیشه کارهای ارزشمندی برای انجام در این کشور پیدا خواهید کرد. مکان هایی که در قطر باید از آن دیدن کنید، زمان خوبی را تضمین می کند که برای همیشه در خاطرات شما حک می شود. بنابراین، منتظر چه هستید؟ برای تعطیلات به این کشور عجیب و غریب برنامه ریزی کنید و با عظمت آن در خلسه فرو بروید.

سوالات متداول

Q1. چگونه می توانم از تابستان در قطر لذت ببرم؟

برای لذت بردن از قطر در تابستان، می توانید از مکان های زیر دیدن کنید: مروارید، ساحل دخان، پارک پرندگان خشمگین، دهکده فرهنگی کاتارا، سوق واقف و بسیاری موارد دیگر.

Q2. مکان های معروف در قطر کدامند؟

قطر خانه چندین مکان شگفت انگیز است که شما را مجذوب خود می کند. برخی از آنها عبارتند از مرکز فرهنگ اسلامی، شهر فیلم، دوحه کورنیش، میدان وندوم لوسیل و بسیاری دیگر.

Q3. کدام مکان ها را در شب در قطر باید دید؟

زندگی شبانه قطر پر جنب و جوش است، به همین دلیل چندین مکان وجود دارد که زیبایی آنها در طول شب بسیار بیشتر نمایان می شود. به عنوان مثال، The Pearl، Place Vendome Lusail، Souq Waqif و غیره.

Q4. از کدام سواحل در قطر باید بازدید کرد؟

قطر زندگی ساحلی و بخش جهانی کشور را به خوبی متعادل می کند. بنابراین، اگر اهل ساحل هستید، باید از این موارد دیدن کنید:

. ساحل کاتارا

. ساحل دخان

. ساحل دریا

. ساحل سیمایسما

Q5. فعالیت های ماجراجویی برای افراط در تابستان در قطر چیست؟

فعالیت های ماجراجویی زیادی وجود دارد که حتی در تابستان روحیه شما را بالا می برد. اینها شامل کایت سواری، چتربازی، شتر سواری، غواصی و غیره است.

Q6. آیا قطر ارزش بازدید دارد؟

بله، قطر به دلیل زیبایی های دیدنی باشکوه، جاذبه های توریستی باشکوه و زندگی شهری شلوغ ارزش دیدن دارد. این ترکیبی عالی از فرهنگ، سنت و مدرنیسم است.

Q7. از کجا می توان در قطر خرید کرد؟

می توانید مکان های خرید متعددی را در قطر پیدا کنید، از مغازه های محلی گرفته تا فروشگاه های مارک دار. می توانید از سوق واقف، میدان وندوم لوسیل، سوق ال دیره، مرکز شهر دوحه و بسیاری موارد دیگر دیدن کنید.

Q8. در قطر با خانواده چه مکان هایی را باید دید؟

قطر کشوری خانواده دوست است و شما با مکان های زیادی روبرو خواهید شد که می توانید با گروه زیادی از مردم از آنها لذت ببرید. می‌توانید از شهر فیلم دیدن کنید، در پارک پرندگان خشمگین به تفریح ​​بپردازید، به ورزش‌های آبی در ساحل بپردازید و خیلی چیزهای دیگر.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT