خرید آنی ای کش (XEC)

خرید آنی ای کش (XEC) در ایران | خرید ارز دیجیتال ای کش (eCash)

زمان مطالعه 2 دقیقه

eCash یک ارز رمزنگاری شده با نماد XEC است که برای استفاده به عنوان پول الکترونیکی طراحی شده است. درست مانند اختراع ایمیل که امکان ارسال مستقیم پیام ها به صورت آنلاین را فراهم کرد، ارز eCash امکان ارسال مستقیم پول برای سایر افراد را به صورت آنلاین فراهم می کند و علاوه بر آن استفاده از eCash برای پرداخت هزینه کالا و خدمات نیز امکان پذیر است. برای خرید آنی ای کش (XEC) در ایران از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید آنی ای کش (XEC)

خرید آنی ای کش (XEC)

همانطور که گفته شد، ارز xec برای استفاده به عنوان پول نقد الکترونیکی طراحی شده است. ارز دیجیتال eCash آزادی مالی را به حدی می رساند که پیش از آن دیده نشده است.

در حال حاضر، با ارز دیجیتال XEC ارسال پول به سادگی ارسال ایمیل می باشد. در واقع داشتن ارز ای کش اولین قدم به سوی آزادی واقعی مالی می باشد. پلتفرم eCash توسط Bitcoin ABC که ​​تیمی از توسعه دهندگان حرفه ای پیشرو در صنعت بیت کوین است نگهداری و توسعه داده می شود.

eCash یک سیستم دیجیتالی است که انتقال وجوه را به صورت ناشناس تسهیل می کند. این پلتفرم یکی از پیشگامان ارزهای رمزنگاری شده است که هدف آن حفظ حریم خصوصی افرادی است که از اینترنت برای پرداخت هایشان استفاده می کنند. eCash توسط دکتر دیوید چام و شرکت دیجی کش در سال 1990 راه اندازی شد.

نام ارز دیجیتال ای کش (eCash)
نماد توکن XEC
تعداد عرضه کل 21,000,000,000,000 توکن
وب سایت رسمی e.cash

بیت کوین ای بی سی (ABC)، یک نرم افزار است که توسط ماینر ها (استخراج کننده ها) به منظور تعامل، نگهداری و تامین امنیت شبکه ی eCash استفاده می شود. به ماینر ها در ازای انجام این کار، مقداری ارز دیجیتال ای کش داده می شود.

در گذشته نام ای کش در واقع بیت کوین کش ای بی سی (Bitcoin Cash ABC) بوده است که در ابتدای جولای سال 2021 به eCash تغییر نام داد. در واقع ماموریت ای کش ادامه راهی است که بیت کوین کش ای بی سی (BCHA) فعالیت خود را در آن آغاز نموده است/

با توجه به اینکه بیت کوین کش ای بی سی را نوه ی بیت کوین به حساب می آورند، از نظر استخراج و نحوه ی عملکرد دارای شباهت زیادی با بیت کوین است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT