تخفیف های بلک فرایدی علی بابا

تخفیف های AliExpress Black Friday و Cyber ​​Week 2022

زمان مطالعه 3 دقیقه

AliExpress، مقصد اصلی خرید آنلاین چین، پنج روز فروش گسترده ای به نام AliExpress Black Friday و فروش هفته سایبری ارائه می دهد. از پنجشنبه 25 نوامبر تا سایبر دوشنبه 29 نوامبر 2022، مشتریان تخفیف های عالی جمعه سیاه را از AliExpress دریافت خواهند کرد. معاملات را در اینجا بررسی کنید. تخفیف های بلک فرایدی علی بابا را در ادامه بررسی کرده ایم.

خرید با پی پال

خرید با ویزا کارت

بلک فرایدی علی بابا

در طول فروش جمعه سیاه AliExpress، مصرف کنندگان می توانند از تخفیف 90 درصدی میلیون ها محصول در فروشگاه برخوردار شوند. به علاوه، می‌توانید کوپن‌هایی را برای خرید هفته سایبری و جمعه سیاه خود دریافت کنید.

به عنوان مثال، در طول فروش جمعه سیاه AliExpress برای سفارش های بالای 10 دلار تخفیف 5 دلاری دریافت می کنید. با این حال، این بستگی به فروشگاه دارد. فقط همین الان کد کوپن را دریافت کنید و در حین پرداخت از آن استفاده کنید تا از تخفیف خرید جمعه سیاه خود بهره مند شوید. برای معاملات و کوپن ها اینجا را کلیک کنید.

تا 70% تخفیف بر روی لباس زنانه دریافت کنید

معاملات جمعه سیاه AliExpress در دسته مد موجود است. با 5 دلار تخفیف در خرید خود از طریق کوپن 5 دلاری، تا 70 درصد تخفیف دریافت کنید.

همچنین می‌توانید کوپن‌ها و تخفیف‌هایی تا سقف 200 دلار در خرید خود در فروشگاه پیدا کنید. برخی از کوپن ها و تخفیف های معتبر را در زیر مشاهده کنید.

فروش AliExpress Black Friday 2022 چه زمانی شروع می شود؟

فروش جمعه سیاه AliExpress در 25 نوامبر شروع می شود و در 29 نوامبر 2022 بسته می شود. با این حال، از 20 نوامبر 2022 معاملات گرمایشی وجود خواهد داشت. در طول دوره گرم کردن، خریداران می توانند محصولات جالبی را به سبد خرید اضافه کنند و کوپن هایی را پیدا کنند که از آنها استفاده کنند. در طول معاملات اصلی خرید کنید.

بازی کنید و سکه برنده شوید و کوپن بگیرید

شما می توانید برای برنده شدن سکه هایی که می توانید با کوپن هایی که برای خرید خود استفاده می کنید، بازی کنید. بازی Flip N Win را از طریق اپلیکیشن موبایل AliExpress انجام دهید تا 670 سکه به دست آورید.

با این حال، شما نمی توانید بازی را در وب سایت انجام دهید. بازی ها فقط در اپلیکیشن موبایل در دسترس هستند. باید اپلیکیشن موبایل را از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید.

خرید با پی پال

خرید با ویزا کارت

بلک فرایدی علی بابا

تخفیف های بلک فرایدی علی بابا 2022

در اینجا چند معامله موجود در AliExpress در این جمعه سیاه وجود دارد:

  • 10 دلار تخفیف در فروشگاه رسمی Blackview برای سفارش‌های 139 دلاری یا بیشتر
  • 3 دلار تخفیف برای سفارشات 23 دلاری یا بیشتر از Lingchuan
  • 2 دلار تخفیف در فروشگاه اینترنتی کامپیوتر برای سفارش های 49 دلاری یا بیشتر
  • 2 دلار تخفیف دستگاه های BlitzWolf برای سفارش های 45 دلاری یا بیشتر
  • تخفیف ۱۱۰ دلاری فروشگاه آنلاین فناوری برای سفارش‌های ۵۰۰ دلاری یا بیشتر
  • 1 دلار تخفیف برای دستگاه‌های فروشگاه Luck Life برای سفارش‌های 20 دلاری یا بیشتر

برای معاملات بیشتر جمعه سیاه از AliExpress، اینجا را کلیک کنید.

AliExpress اکثر محصولات را در سراسر جهان ارائه می دهد و برخی از محصولات حتی حمل و نقل رایگان را نیز جذب می کنند. محصولات سفارش داده شده در بازار آنلاین بسته به روش های ارسالی که شما ترجیح می دهید، ظرف مدت 5 تا 30 روز قابل تحویل هستند. خرید جمعه سیاه AliExpress مبارک.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT