تکنیکال لایت کوین 12 دی

تحلیل تکنیکال لایت کوین 12 دی

زمان مطالعه 2 دقیقه

چندین ارز دیجیتال اصلی هنوز در جستجوی پایین ترین سطح هستند، اما لایت کوین بسیار بالاتر از پایین ترین سطح ماه ژوئن خود است. این نشان دهنده تقاضای قوی در سطوح پایین تر است. در این مطلب به تحلیل تکنیکال لایت کوین 12 دی می پردازیم.

تحلیل تکنیکال لایت کوین 12 دی

تکنیکال لایت کوین 12 دی

تکنیکال لایت کوین 12 دی

میانگین متحرک نمایی 20 روزه به قیمت 69 دلار کاهش یافته است و RSI درست بالاتر از نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است.

اگر خریداران با خرید لایت کوین قیمت را بالاتر از میانگین متحرک فشار دهند و حفظ کنند، مزیت به نفع خریداران متمایل خواهد شد. جفت LTC/USDT سپس می تواند به مقاومت پیش رو در 75 دلار صعود کند. این سطح مهمی است که باید در کوتاه مدت مراقب آن بود، زیرا شکستن بالاتر از آن می تواند افزایش قیمت تا 85 دلار را به همراه داشته باشد.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر متحرک نمایی متحرک نمایی 20 روزه برسد، جفت می تواند تا 65 دلار کاهش یابد.

تکنیکال لایت کوین 12 دی

تکنیکال لایت کوین 12 دی

میانگین های متحرک در نمودار 4 ساعته به آرامی به سمت بالا حرکت می کنند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد و نشان می دهد که گاوها تسلط را در دست دارند. یک مقاومت جزئی در 72 دلار وجود دارد، اما در صورت عبور از این سطح، حرکت صعودی می تواند به 75 دلار برسد.

فروشندگان احتمالاً یک دفاع قوی در منطقه 72 تا 75 دلار ایجاد می کنند، اما اگر گاوها با حرکت تهاجمی وارد شوند، رالی می تواند شتاب بگیرد و به 80 دلار برسد. از نظر نزولی، شکست به زیر 65 دلار می تواند شرایط را برای کاهش به 61 دلار فراهم کند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT