تکنیکال لایت کوین (LTC) 1 خرداد

تحلیل تکنیکال لایت کوین (LTC) 1 خرداد 1402

زمان مطالعه 2 دقیقه

لایت کوین در چند روز گذشته در محدوده رنج بین SMA 50 روزه (89 دلار) و مقاومت پیش رو 96 دلار معامله می شود. این نشان دهنده عدم تصمیم گیری بین گاوها و خرس ها است. در این پست به تحلیل تکنیکال لایت کوین (LTC) 1 خرداد 1402 می پردازیم.

شارژ کیف پول لایت کوین

تحلیل تکنیکال لایت کوین (LTC) 1 خرداد

تکنیکال لایت کوین (LTC) 1 خرداد

تکنیکال لایت کوین (LTC) 1 خرداد

متحرک نمایی 20 روزه (88 دلار) افزایش یافته است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می دهد گاوها برتری دارند. این چشم انداز رالی بالاتر از مقاومت در 96 دلار را افزایش می دهد. اگر این اتفاق بیفتد، جفت LTC/USDT می تواند تا 106 دلار افزایش یابد. این سطح ممکن است دوباره فروش قوی توسط خرس ها را جلب کند.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک سقوط کند، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. چنین حرکتی نشان می دهد که این جفت ممکن است برای مدتی بیشتر بین 79 تا 96 دلار باقی بماند.

تکنیکال لایت کوین (LTC) 1 خرداد

لایت کوین (LTC) 1 خرداد

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که گاوها در تلاش برای دفاع از 20-EMA هستند. این نشان دهنده تغییر در احساسات از فروش به خرید لایت کوین با کاهش قیمت است. اگر قیمت از سطح فعلی جهش کند، گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا مقاومت پیش رو را در 96 دلار برطرف کنند.

با این حال، خرس ها تسلیم نمی شوند. آنها در تلاشند تا قیمت را به زیر 20-EMA برسانند. اگر آنها موفق باشند، ممکن است جفت به 50-SMA سقوط کند. سقوط این حمایت ممکن است شرایط را برای سقوط به 86 دلار و سپس 82 دلار فراهم می کند.

cointelegraph

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT