تکنیکال توکن رندر (RNDR) 1 خرداد

تحلیل تکنیکال توکن رندر (RNDR) 1 خرداد 1402

زمان مطالعه 2 دقیقه

توکن رندر (RNDR) در یک روند صعودی قرار دارد. خریداران در 21 می قیمت را بالاتر از مقاومت پیش رو 2.60 دلار قرار دادند، اما سایه بلند کندل نشان می دهد که سرمایه گذاران در سطوح بالاتر برای فروش دارایی اقدام می کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال توکن رندر (RNDR) 1 خرداد می پردازیم.

شارژ کیف پول تتر

تحلیل تکنیکال توکن رندر (RNDR) 1 خرداد

<yoastmark class=

میانگین های متحرک شیب دار و RSI درست زیر ناحیه اشباع خرید، نشان می دهد که گاوها تسلط را در دست دارند. خریداران با خرید ارز RNDR تلاش دیگری برای افزایش قیمت به بالای مرز روانی در 3 دلار انجام خواهند داد. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت RNDR/USDT ممکن است تا 3.35 دلار افزایش یابد.

اولین حمایتی که در جهت نزولی مشاهده می شود، میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2.10 دلار) است. اگر این سطح از بین برود، نشان می دهد که شکست بالای 2.60 دلار ممکن است یک تله گاوی باشد. این جفت پس از آن می تواند به SMA 50 روزه (1.87 دلار) سقوط کند.

تکنیکال توکن رندر (RNDR) 1 خرداد

تکنیکال توکن رندر (RNDR) 1 خرداد

گاوها در تلاش برای حفظ قیمت بالای مقاومت پیش رو در 2.60 دلار هستند که به احتمال تله گاوی اشاره دارد. فروشندگان سعی خواهند کرد با پایین آوردن قیمت به زیر سطح حمایت فوری در 20-EMA، موقعیت خود را تقویت کنند. اگر آنها این کار را انجام دهند، ممکن است جفت به 50-SMA کاهش یابد.

با این حال، افزایش میانگین های متحرک و RSI در منطقه اشباع خرید نشان می دهد که احتمالا سطوح پایین تری خریداری می شود. اگر خریداران قیمت را بالای 2.60 دلار حفظ کنند، این جفت ممکن است تا 3 دلار افزایش یابد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT