تکنیکال کانفلاکس (CFX) 1 خرداد

تحلیل تکنیکال کانفلاکس (CFX) 1 خرداد 1402

زمان مطالعه 2 دقیقه

کانفلاکس (CFX) داخل یک الگوی نزولی معامله می شود. گاوها در 12 مه باکاهش قیمت به خط حمایت برای خرید ارز کانفلاکس اقدام کردند، که نشان دهنده تقاضای قوی در سطوح پایین تر است. در این پست به تحلیل تکنیکال کانفلاکس (CFX) 1 خرداد 1402 می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کانفلاکس (CFX) 1 خرداد 1402

تکنیکال کانفلاکس (CFX) 1 خرداد

تکنیکال کانفلاکس (CFX) 1 خرداد

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.29 دلار) کاهش یافته است و RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان می دهد فشار فروش کاهش یافته است.

خریداران در 16 می سعی کردند مانع پیش رو را در SMA 50 روزه (0.32 دلار) از بین ببرند، اما خرس ها موضع خود را حفظ کردند. یک نکته مثبت جزئی به نفع گاوها این است که آنها اجازه نداده اند قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه بازگردد. این یک نشانه از خرید ارز CFX با کاهش قیمت است.

گاوها احتمالاً یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای SMA 50 روزه برسانند. اگر آنها موفق شوند، جفت CFX/USDT ممکن است به خط روند نزولی برسد که احتمالاً دوباره به عنوان یک مقاومت بزرگ عمل می کند.

تکنیکال کانفلاکس (CFX) 1 خرداد

تکنیکال کانفلاکس (CFX) 1 خرداد

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که این ارز دیجیتال در حال افزایش قیمت از 0.22 دلار به 0.33 دلار است. خریداران در تلاشند تا از سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2% یعنی 0.29 دلار دفاع کنند که یک علامت مثبت است.

اگر خریداران قیمت را بالاتر از خط مقاومت نگه دارند، نشان می‌دهد که قدرت دوباره در دست گاوها است. این جفت ممکن است ابتدا تا 0.33 دلار و سپس به 0.37 دلار افزایش یابد. از طرف دیگر، شکستن و بسته شدن به زیر 0.29 دلار می تواند اصلاح عمیق تری را به سمت 0.28 دلار و سپس 0.27 آغاز کند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT