توقف فعالیت صرافی هات بیت

توقف فعالیت صرافی هات بیت : دارایی های خود را از Hotbit برداشت کنید

زمان مطالعه 2 دقیقه

هات بیت گفت که مبادلات متمرکز در حال پیچیده تر شدن هستند و تاکید کرد که “بعید است صرافی ها به فعالیت خود در بلند مدت ادامه دهند”. در این خبر فوری به توقف فعالیت صرافی هات بیت میپردازیم.

توقف فعالیت صرافی هات بیت

در اطلاعیه ای، صرافی اعلام کرد که شرایط عملیاتی آن از زمانی که یکی از اعضای سابق تیمش در آگوست 2022 مورد بررسی قرار گرفت، بدتر شده است. طبق گفته صرافی، تحقیقات آنها را مجبور کرد تا هفته ها تجارت خود را متوقف کنند.

علاوه بر این، صرافی هات بیت همچنین از حوادث مختلفی در فضای کریپتو به عنوان عوامل توقف فعالیت خود نام برد. این پلتفرم، سقوط صرافی FTX و بحران های بانکی را که باعث رخداد کاهش نرخ ارز یو اس دی کوین (USDC) شد به عنوان دلایل بدتر شدن جریان نقدینگی ذکر کرد. هات بیت گفت که این حوادث منجر به خروج مداوم وجوه از مبادلات متمرکز شده است.

علاوه بر این، تیم Hotbit همچنین معتقد است که صرافی های متمرکز در حال تبدیل شدن به “پلتفرم دست و پا گیر” هستند و “بعید است که در بلند مدت به فعالیت خود ادامه دهند.” این صرافی گفت که تنها گزینه‌ها این است که یا غیرمتمرکز تر شویم یا قوانین را بپذیریم.

این صرافی همچنین حملات سایبری مکرر و بهره برداری از “نقص قوانین توسط کاربران مخرب” را به عنوان دلایل سقوط خود مقصر دانست.

با اعلام این خبر، چندین نفر از اعضای جامعه گزارش دادند که نمی توانند وجوه خود را از صرافی برداشت کنند.

برخی همچنین به اعضای جامعه درباره لینک های فیشینگ که وانمود می‌کنند صرافی رسمی هات بیت در گوگل هستند، هشدار دادند.

در حالی که هات بیت فعالیت خود را متوقف کرده است، صرافی های دیگر همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و کمپین هایی را برای رفع مشکلات در فضای کریپتو راه اندازی می کنند. صرافی کریپتو کوین‌ بیس اخیراً کمپینی منتشر کرده است که می‌گوید «سیستم را به‌ روزرسانی کنید». از سوی دیگر، OKX آن را یک قدم فراتر برد و می‌خواهد سیستم را به طور کامل «بازنویسی کند».

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT