تکنیکال ریپل (XRP) 1 خرداد

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) 1 خرداد 1402

زمان مطالعه 2 دقیقه

ریپل در حال تلاش برای شروع یک بازیابی است. خریداران با خرید ریپل از 16 می قیمت را بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.45 دلار) نگه داشته اند، اما نتوانسته اند بر مانع SMA 50 روزه (0.47 دلار) غلبه کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) 1 خرداد 1402 می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) 1 خرداد 1402

تکنیکال ریپل (XRP) 1 خرداد

تکنیکال ریپل (XRP) 1 خرداد

میانگین متحرک نمایی 20 روزه شروع به افزایش کرده است و RSI درست بالاتر از نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهد گاوها برتری جزئی دارند. این احتمال رالی بالاتر از SMA 50 روزه را افزایش می دهد. جفت XRP/USDT سپس می تواند یک رالی را تا 0.54 دلار و در نهایت تا 0.58 دلار آغاز کند. این منطقه احتمالا شاهد فروش تهاجمی خرس ها خواهد بود.

اولین منطقه حمایتی برای شروع رالی نزولی متحرک نمایی 20 روزه است. فروشندگان باید قیمت را به زیر این سطح برسانند تا تسلط بازار را به دست بگیرند. سپس ممکن است جفت به 0.43 دلار و بعداً به حمایت حیاتی 0.40 دلار کاهش یابد.

تکنیکال ریپل (XRP) 1 خرداد

تکنیکال ریپل (XRP) 1 خرداد

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که افزایش قیمت از خط روند نزولی معکوس شده است. این نشان می دهد که خرس ها به شدت از خط روند نزولی محافظت می کنند. فروشندگان سعی می کنند قیمت را زیر 20-EMA حفظ کنند و عقب نشینی را تا 50-SMA بکشند.

در عوض، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و به بالای خط روند نزولی صعود کند، شروع یک حرکت صعودی کوتاه مدت را نشان می دهد. یک مقاومت جزئی در 0.48 دلار وجود دارد اما احتمال عبور از آن وجود دارد. این جفت ممکن است تا 0.54 دلار افزایش یابد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT