تکنیکال بیت کوین 1 خرداد

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1 خرداد 1402

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت بیت کوین می تواند برای یک حرکت تعیین کننده آماده شود، که می تواند شرایط سود آوری را برای XRP، LTC، RNDR و CFX فراهم کند. در این مطلب به تحلیل تکنیکال بیت کوین 1 خرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

شارژ کیف پول بیت کوین

معامله‌گران بی‌تجربه معمولاً در پایان مرحله صعودی و زمانی که قیمت ارز دیجیتال مورد نظر به سقف خود در بازه زمانی مربوطه رسیده اقدام به سرمایه گذاری می کنند، زیرا می‌ترسند که فرصت بعدی و سود را از دست بدهند. با این حال، سرمایه‌ گذاران نهادی تمایل دارند قبل از ورود منتظر بمانند تا ارز مورد نظرشان به کف قیمت برسد. بازار نزولی بیت کوین در سال 2022 به هیاهویی که در سال 2021 دیده می شد پایان داد.

فرد پای، مدیرعامل 3iQ، در مصاحبه ای با کوین تلگراف گفت که با از بین رفتن FOMO در بیت کوین، سرمایه گذاران نهادی دیدگاه خوبی به عنوان یک سرمایه گذاری امن پیدا کرده اند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1 خرداد

بیت کوین در نزدیکی خط حمایت مثلث متقارن معامله می شود اما گاوها نتوانسته اند قیمت را به بالای آن برسانند. این نشان می دهد که خرس ها در سطوح بالاتر فعال هستند.

تکنیکال بیت کوین 1 خرداد

تکنیکال بیت کوین 1 خرداد

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (27481 دلار) و شاخص قدرت نسبی زیر 42 نشان می دهد که خرس ها در یک سود هستند.

اگر فروشندگان قیمت را به زیر سطح حمایت فوری 26361 دلار کاهش دهند، جفت BTC/USDT ممکن است بین 25800 تا 25250 دلار به منطقه حمایت حیاتی سقوط کند. انتظار می رود خریداران با خرید بیت کوین از این منطقه محافظت کنند زیرا در صورت شکست، این جفت ممکن است تا 20000 دلار کاهش یابد.

برعکس، اگر گاوها قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه قرار دهند، ممکن است سرمایه گذاران بیشتری را جذب کند. سپس جفت می تواند به سمت خط مقاومت مثلث بالا رود. اگر این مقاومت شکسته شود، این جفت ممکن است سفر خود را تا 32400 دلار آغاز کند.

تکنیکال بیت کوین 1 خرداد

تکنیکال بیت کوین 1 خرداد

نمودار چهار ساعته شکل گیری یک الگوی مثلث متقارن را نشان می دهد که نشان دهنده عدم قطعیت در بین گاوها و خرس ها است. همسان شدن میانگین های متحرک همچنین به تعادل بین عرضه و تقاضا اشاره می کند.

اگر قیمت به زیر مثلث سقوط کند، روند کوتاه مدت منفی خواهد شد و این جفت می تواند تا 25800 دلار کاهش یابد. هدف الگوی مثلث 24773 دلار است.

اگر قیمت به بالای مثلث افزایش یابد، این دیدگاه نزولی باطل خواهد شد. سپس این جفت می تواند تا 28,400 دلار و پس از آن به هدف الگوی 29,165 دلار صعود کند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT