تکنیکال لونا کلاسیک ۲ شهریور

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۲ شهریور ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

معکوس شدن حرکت قیمت از خط روند حمایت، نشانه هایی از یک صعود شدید را برای قیمت لونا کلاسیک به همراه دارد. در این پست به تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۲ شهریور ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۲ شهریور ۱۴۰۲

ارز دیجیتال لونا کلاسیک در اواسط آگوست شاهد فروش تهاجمی بود که منجر به کاهش شدید از 0.0000658 دلار به 0.00005234 دلار شد. این رالی نزولی با تست مجدد خط روند حمایتی الگوی کانال نزولی، افت 34 درصدی را ثبت کرد. قیمت سکه چندین بار از پویایی بازگشته است که منجر به جهش صعودی در بهبود مداوم آن شده است. در اینجا نحوه تنظیم نمودار می تواند بر روندهای بیشتر در قیمت LUNC تاثیر بگذارد.

تحلیل چارت روزانه لونا کلاسیک: نکات کلیدی

  • قیمت LUNC ممکن است نوسانات رنج فعلی را تا زمانی که الگوی کانال دست نخورده باقی بماند ادامه دهد.
  • بازگشت صعودی از خط روند حمایتی، احتمال صعود قیمت را تا 25 درصد افزایش داد که ممکن است در کوتاه مدت
  • حجم معاملات روزانه در سکه LUNC 17.8 میلیون دلار است که نشان دهنده زیان 36 درصدی است.
تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۲ شهریور ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۲ شهریور ۱۴۰۲

ارز دیجیتال لونا کلاسیک در شش ماه گذشته تحت تأثیر الگوی کانال نزولی شاهد روند نزولی پایداری بوده است. شکل‌ گیری سقف و کف های پایین‌ تر جدید نشان‌ دهنده احساسات منفی و فروش با هر رالی صعودی است.

در 17 آگوست، کندل روزانه یک سایه بلند را پس از برخورد به کف کانال ثبت کرد که نشان دهنده وجود فشار تقاضا است. عقب نشینی صعودی از این حمایت باعث شده است که قیمت ها 22 درصد بالاتر رفته و در حال حاضر با قیمت 0.0000638 دلار معامله شوند.

اگر قیمت LUNC بتواند در روزهای آینده بالای 0.6 دلار باقی بماند، خریداران ممکن است 25 درصد دیگر قیمت را افزایش دهند تا به خط روند بالای کانال برخورد کنند. با این حال، اگر قیمت سکه از خط روند مقاومت خارج شود، معامله گران بازار تأیید بهتری برای صعودی شدن روند دریافت خواهند کرد.

آیا قیمت LUNC می تواند به زیر 0.5 دلار سقوط کند؟

تا زمانی که الگوی کانالی که در تصویر مشخص شده است به سمت بالا یا پایین شکسته نشود، ارز لونا کلاسیک ممکن است به روند نزولی خود ادامه دهد. در حالی که افزایش قیمت پیش بینی شده پتانسیل رشد 25 درصدی را فراهم می کند، فعالان بازار باید در خط روند بالایی الگو محتاط باشند. برگشت از خط روند مقاومت ممکن است منجر به مرحله اصلاح بعدی به زیر سطح 0.5 دلار شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT