تکنیکال لیدو دائو (DAO) 22 خرداد

تحلیل تکنیکال لیدو دائو (DAO) 22 خرداد 1402

زمان مطالعه 2 دقیقه

لیدو دائو (LDO) در چند روز گذشته در یک الگوی کانال نزولی قرار گرفته است که نشان می دهد خرس ها کنترل دارند. در این پست به تحلیل تکنیکال لیدو دائو (DAO) 22 خرداد 1402 می پردازیم.

تحلیل تکنیکال لیدو دائو (DAO) 22 خرداد 1402

<yoastmark class=

جفت LDO/USDT در 10 ژوئن به شدت سقوط کرد، اما سایه بلند در کندل روزانه نشان می دهد که گاوها به شدت در حال خرید ارز DAO با کاهش قیمت به حمایت 1.57 دلار هستند. خریداران تلاش خواهند کرد تا بهبودی را آغاز کنند که ممکن است به میانگین متحرک برسد.

با این حال، فروشندگان احتمالاً برنامه های دیگری دارند. آنها نمی خواهند هیچ گونه آزادی عمل به خریداران بدهند و سعی می کنند قیمت را به 1.57 دلار کاهش دهند. اگر این سطح شکسته شود، جفت ممکن است نزول خود را به خط حمایت کانال نزدیک به $1 آغاز کند.

<yoastmark class=

سطوح اشباع فروش در RSI نشان می دهد که ممکن است یک رالی صعودی به زودی اتفاق بیفتد. خریداران تلاش کردند تا بهبودی را آغاز کنند اما خرس‌ها اجازه ندادند قیمت به بالای 1.90 دلار برسد. از این رو، این یک مانع مهم برای خریداران برای شروع بهبود می شود.

سپس این جفت می‌تواند به 20-EMA برسد، جایی که گاوها احتمالاً با فروش قوی خرس‌ها مواجه خواهند شد. خریداران باید بر این مانع غلبه کنند تا یک رالی قوی‌تر شروع کنند. اگر قیمت به زیر 1.65 دلار سقوط کند، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT