تکنیکال رندر (RNDR) 22 خرداد

تحلیل تکنیکال رندر (RNDR) 22 خرداد 1402

زمان مطالعه 2 دقیقه

توکن رندر (RNDR) در 10 ژوئن به شدت اصلاح شد و به زیر خط روند صعودی سقوط کرد، اما یک نکته مثبت جزئی این است که گاوها با خرید ارز RDNR در تلاش هستند قیمت را به بالاتر از سطح شکست برگردانند. در این پست به تحلیل تکنیکال رندر (RNDR) 22 خرداد 1402 می پردازیم.

تحلیل تکنیکال رندر (RNDR) 22 خرداد 1402

اگر قیمت بالاتر از خط روند صعودی باقی بماند، نشان می دهد که شکست اخیر ممکن است یک تله خرس بوده باشد. جفت RNDR/USDT سپس می تواند به سمت متحرک نمایی 20 روزه (2.31 دلار) صعود کند، جایی که احتمالاً با تست واقعی خود روبرو خواهد شد.

از طرف دیگر، اگر قیمت نتواند در بالای خط روند صعودی حفظ شود، نشان می‌دهد که خرس‌ها خط روند صعودی را به مقاومت تبدیل کرده‌اند. سپس این جفت می تواند کاهش خود را افزایش دهد و به حمایت بعدی نزدیک به 1.60 دلار سقوط کند.

تکنیکال رندر (RNDR) 22 خرداد

تکنیکال رندر (RNDR) 22 خرداد

نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به بالاتر از سطح شکست برگردانند، اما خرس‌ها موضع خود را حفظ کرده‌اند. منطقه بین خط روند صعودی و 20-EMA سطح کلیدی برای زیر نظر گرفتن باقی می ماند. اگر قیمت بالاتر از این منطقه شکسته شود، ممکن است جفت به 2.40 دلار بازگردد.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی پایین تر باشد و به زیر 1.80 دلار برسد، نشان دهنده از سرگیری روند نزولی خواهد بود. سپس ممکن است جفت به 1.60 دلار کاهش یابد، جایی که خریداران احتمالاً دفاعی قوی خواهند داشت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT