تکنیکال پالیگان (Matic) 26 مهر

تحلیل تکنیکال پالیگان (Matic) 26 مهر ( امروز )

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمز ارز پالیگان در چند روز گذشته تلاش کرده است تا کانال نزولی را به سمت بالا بشکند. اگرچه خرس‌ها با موفقیت از مقاومت پیش رو دفاع کردند، اما نتوانستند قیمت پالی گان (MATIC) را در 13 اکتبر پایین نگه دارند. این نشان می‌دهد که گاوها در حال خرید ماتیک با کاهش قیمت ها هستند زیرا پیش‌بینی می‌کنند حرکت بالاتری داشته باشند. در این مقاله به تحلیل تکنیکال پالیگان (Matic) 26 مهر ( امروز ) می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پالیگان (Matic) 26 مهر ( امروز )

تکنیکال پالیگان (Matic) 26 مهر

تکنیکال پالیگان (Matic) 26 مهر

اگر قیمت به بالای خط روند نزولی صعود کند، روند کوتاه مدت می تواند به نفع گاوها متمایل شود. سپس جفت MATIC/USDT می تواند تا 0.94 دلار افزایش یابد. این سطح ممکن است دوباره به عنوان یک مانع قوی عمل کند، اما اگر گاوها بر آن غلبه کنند، جفت می تواند تا 1.05 دلار افزایش یابد.

از طرف دیگر، اگر قیمت یک بار دیگر از خط روند نزولی کاهش یابد، ممکن است گاوها تسلیم شوند و سپس جفت به 0.69 دلار کاهش یابد. خرس‌ها باید قیمت را به زیر این سطح بکشند تا اصلاح عمیق‌تری را به 0.62 دلار و سپس به 0.52 دلار آغاز کنند.

تکنیکال پالیگان (Matic) 26 مهر

تکنیکال پالیگان (Matic) 26 مهر

خط روند نزولی شاهد نبرد سختی بین گاوها و خرس ها بوده است. اگرچه خرس‌ها به برتری رسیده‌اند، با این حال گاو ها حاضر به تسلیم شدن نیستند. آنها به شدت این افت را تا 0.71 دلار خریداری کردند و دوباره سعی می کنند این جفت را به بالای خط روند نزولی برسانند.

میانگین متحرک 20 روزه مانند یک خط صاف شده است و RSI نزدیک به نقطه میانی می باشد که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر گاوها قیمت را به بالای 50-SMA برسانند، این جفت می تواند خط روند نزولی را به چالش بکشد. شکست بیش از این مقاومت می تواند مسیر رالی احتمالی تا 0.86 دلار را باز کند.

از سوی دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 0.77 دلار برسد، خریداران ممکن است از موقعیت خود خارج شوند. سپس این جفت می تواند تا 0.71 دلار کاهش یابد.

cointelegraph

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT