تحلیل تکنیکال پولکادات 6 شهریور

تحلیل تکنیکال پولکادات 6 شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت رمزارز پولکادات (DOT) درحال حاضر از لحاظ تکنیکال ، خرسی است ، از این رو ، سرمایه گذاران بلند مدت باید از این اندیکاتور های تکینکال مطلع باشند. در این پست به تحلیل تکنیکال پولکادات 6 شهریور می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پولکادات 6 شهریور

این آلت کوین از 3 جولای(12 تیر) ،روند صعودی خود را آغاز کرد که در اثر آن، قیمت DOT به میزان 60 درصد افزایش یافت تا اینکه این روند در ماه آگوست(مرداد-شهریور) در حدود سطح 9.74 دلاری متوقف شد. از آنجایی که گاوها نتوانستند پولکدات را به بالای مرز 10 دلاری برسانند، قیمت شروع به عقب نشینی کرد. این رمزارز حتی می تواند در روز های بعدی   به سمت سطوح قیمتی پایین تر حرکت کند.
قیمت پولکادات در حال حاضر در حدود سطح 7 دلاری معامله می شود و در بالای کندل خرسی 26 ژوئن(5 تیر) قرار دارد. تصویر کلی این رمزارز از لحاظ حجم معاملات با وجود افزایش 60 درصدی قیمت آن ، نگران کننده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) همانند روند های نزولی اخیر ، وارد ناحیه حمایتی خریداران شده است.

تحلیل تکنیکال پولکادات 6 شهریور

تحلیل تکنیکال پولکادات 6 شهریور

این شاخص های تکنیکال می توانند منجر به آغاز یک روند نزولی بزرگتر شوند و قیمت در اثر آن ، به سمت تارگت میانی (4 دلار ) حرکت کند. بی اعتبار شدن سناریوی خرسی با افزایش قیمت به بالای سطح 10 دلاری امکان پدیر است. در این صورت ، روند صعودی حاصل شده می تواند DOT را در بازه میان مدت به تارگت 14 دلاری برساند. در نتیجه ، پولکادات از سطح فعلی ، 100 درصد رشد می کند.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: fxstreet

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT