تکنیکال چیلیز (CHZ) ۱۹ مهر

تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ) ۱۹ مهر

قیمت چیلیز (CHZ) پس از یک دوره تثبیت، با بیش از ۱۳ درصد رشد روزانه توانسته دوباره شتاب بگیرد. با این رشد قیمتی، آن هم در روز قرمز بازار، چیلیز در لیست برندگان روزانه در بین ۱۰۰ رمزارز برتر قرار گرفته است. در ادامه به تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ) ۱۹ مهر می پردازیم.

اکنون با توجه به افزایش نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال، این سوال مطرح است که آیا چیلیز می‌تواند به سطح اوج سالانه خود یعنی ۰.۱۷۰ دلار برسد یا خیر؟

تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ) ۱۹ مهر

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت چیلیز بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته و به محدوده ۰.۰۷۲ دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه آن نیز با افزایش چشمگیر ۳۵۱ درصدی به ۳۹۶.۷۴ میلیون دلار رسیده است.

این ارز دیجیتال طی یک هفته، ۲۲.۳۴ درصد و در ۳۰ روز گذشته، نزدیک به ۴۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

رشد چیلیز در حالی اتفاق می‌افتد که سرمایه‌گذاران منتظر ایردراپ پیپر (Pepper) در تاریخ ۱۰ اکتبر، هستند. پیپر اولین میم‌کوین در بلاکچین چیلیز محسوب می‌شود.

در حال حاضر، قیمت چیلیز در آستانه آزمایش مقاومت ۰.۰۷۲۵ دلار قرار دارد که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید در بازار است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در بازه زمانی ۱ روزه، افزایش شدیدی به سمت محدوده اشباع خرید داشته و با یک همگرایی صعودی با قیمت، چشم‌انداز مثبتی را برای چیلیز در این هفته نشان می‌دهد.

علاوه بر این، منحنی میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه نیز یک شیب مثبت به خود گرفته که به رشد ادامه‌دار قیمت چیلیز اشاره دارد.

تکنیکال چیلیز (CHZ) ۱۹ مهر

تکنیکال چیلیز (CHZ) ۱۹ مهر

اکنون اگر قیمت از مقاومت ۰.۰۷۲۵ دلار عبور کند و بالای آن حفظ شود، این احتمال وجود دارد که چیلیز به سطح روانی ۰.۰۹۷۵ دلار برسد.

در صورتی که احساسات صعودی ادامه داشته باشد، چیلیز حتی می‌تواند به سطح ۰.۱۲۲۵ دلار نیز صعود کند. اما در صورت بازگشت نزولی، قیمت ممکن است به سمت محدوده حمایتی ۰.۰۴۷۵ دلار حرکت کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT