تحلیل تکنیکال کوتی (COTI) ۸ اسفند

تحلیل تکنیکال کوتی (COTI) ۸ اسفند

زمان مطالعه 2 دقیقه

کوتی (COTI)، ارز دیجیتال بومی شبکه کوتی، با افزایش قابل‌توجه قیمت خود در روزهای اخیر، توجه سرمایه‌گذاران سراسر جهان را به خود جلب کرده است. در این پست به تحلیل تکنیکال کوتی (COTI) ۸ اسفند می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کوتی (COTI) ۸ اسفند

قیمت این توکن طی ۵ روز متوالی، بیش از ۱۶۳ درصد افزایش یافت و به محدوده معاملاتی فعلی در ۰٫۲۴ دلار رسید. در نتیجه این رالی، قیمت کوتی همچنین از یک روند تثبیت تقریباً دو ساله خارج شد که نشان‌دهنده پتانسیل آن برای رشد بیشتر است.

تحلیل تکنیکال کوتی (COTI) ۸ اسفند

تحلیل تکنیکال کوتی (COTI) ۸ اسفند

رشد قابل‌توجه کوتی در روزهای اخیر به معرفی یک فناوری رمزگذاری به نام «مدارهای آشفته» توسط تیم کوتی نسبت داده می‌شود که جهشی بزرگ در بخش حریم خصوصی و امنیت بلاکچین است.

این نوآوری که در نسخه ۲ پروتکل کوتی گنجانده شده، انتظار می‌رود که باعث رشد ۱،۰۰۰ برابری سرعت محاسبات در مقایسه با سیستم‌های مبتنی بر رمزگذاری کاملاً همومورفیک (FHE)، کاهش ۱۰۰ برابری تأخیر و کاهش ۲۵۰ برابری نیاز به ذخیره‌سازی، شود و به این ترتیب، چشم‌انداز بلاکچین را متحول کند.

تحلیل و پیش‌بینی قیمت کوتی

تجزیه و تحلیل تایم فریم هفتگی نشان می‌دهد که بریک آوت قیمت COTI از روند تثبیت طولانی مدت خود، در حال تبدیل به یک الگوی کف گرد است. این الگو، نشانه رایجی برای آغاز یک روند بهبود جدید است.

با افزایش ۱۲ درصدی قیمت COTI در روز گذشته، این ارز دیجیتال توانست مقاومت ۰٫۲۴۳ دلار را پشت سر بگذارد. این بریک آوت، پله دیگری را برای طولانی‌تر کردن روند بهبود فعلی به خریداران ارائه می‌دهد. به این ترتیب، کوتی اکنون می‌تواند سطح ۰٫۳۳۷ دلار و پس از آن، سطح ۰٫۴۲۶ دلار را هدف قرار دهد.

شاخص‌های تکنیکال

شاخص میانگین جهت‌دار: قرار داشتن شاخص ADX در ۵۵ درصد نشان می‌دهد که خریداران COTI کمی خسته شده‌اند و برای به دست آوردن مجدد قدرت، ممکن است نیاز به یک پولبک داشته باشند.

میانگین متحرک نمایی: در صورت پولبک احتمالی، EMA-۲۰ به عنوان اولین خط دفاعی برای خریداران عمل خواهد کرد.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !