تکنیکال یونی سواپ (UNI) ۲۶ تیر

تحلیل تکنیکال یونی سواپ (UNI) ۲۶ تیر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

یونی سواپ در طول اصلاح قیمت از EMA 20 روزه (5.41 دلار) حمایت می کند، که نشان می دهد که احساسات مثبت شده و معامله گران در حال خرید ارز UNI با کاهش قیمت هستند. در این پست به تحلیل تکنیکال یونی سواپ (UNI) ۲۶ تیر ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال یونی سواپ (UNI) ۲۶ تیر ۱۴۰۲

تکنیکال یونی سواپ (UNI) ۲۶ تیر

تکنیکال یونی سواپ (UNI) ۲۶ تیر

گاوها سعی خواهند کرد با کاهش قیمت فعلی خرید خود را انجام دهند و قیمت را به بالای مقاومت 6.16 دلار برسانند. اگر آنها بتوانند آن را انجام دهند، جفت UNI/USDT می تواند تا 6.50 دلار افزایش یابد. این سطح ممکن است دوباره به عنوان یک مقاومت قوی عمل کند، اما اگر گاوها قدرت را در دست بگیرند، جفت می تواند به 6.70 دلار برسد.

منطقه حمایتی مهمی که باید در جهت نزولی تماشا کرد، متحرک نمایی 20 روزه است. بسته شدن قیمت زیر این سطح نشان می دهد که خرس ها به بازی بازگشته اند. سپس ممکن است این جفت به SMA 50 روزه (5 دلار) و بعداً به حمایت حیاتی 4.72 دلار سقوط کند.

<yoastmark class=

اصلاح نمودار چهار ساعته به میانگین متحرک نمایی 20 روزه رسیده است. این اولین پشتیبانی مهمی است که باید مراقب آن باشید. اگر قیمت از این سطح بازگردد، جفت می‌تواند مقاومت پیش رو را در 6.17 دلار دوباره آزمایش کند. بالاتر از این سطح، جفت ممکن است به خط مقاومت کانال صعودی صعود کند.

برعکس، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه سقوط کند، این نشان می دهد که معامله گران کوتاه مدت ممکن است سود رزرو کنند. این می تواند قیمت را به خط پشتیبانی کانال بکشد. اگر این سطح شکسته شود، جفت ممکن است تا 5.08 دلار کاهش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت