تحلیل دوج کوین و شیبا ۳۰ مهر

تحلیل دوج کوین و شیبا ۳۰ مهر

بازار ارزهای دیجیتال به تدریج در حال نشان دادن نشانه‌های تقویت و قدرت است و عبور از موانع کلیدی، احتمال شکل‌گیری یک روند صعودی را افزایش می‌دهد. در این پست به تحلیل دوج کوین و شیبا ۳۰ مهر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج‌کوین (DOGE) ۳۰ مهر

دوج‌کوین در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) از الگوی مثلث متقارن خارج شد که نشان‌دهنده آغاز یک روند صعودی جدید است.

حرکت صعودی در نزدیکی مقاومت بالایی ۰.۱۵ دلار با فروش مواجه شده که ممکن است منجر به آزمایش مجدد سطح شکست نزولی از مثلث شود. اگر قیمت از سطح شکست نزولی بازگردد، نشان‌دهنده این است که خریداران این سطح را به حمایت تبدیل کرده‌اند و این امر می‌تواند احتمال افزایش قیمت به ۰.۱۸ دلار را تقویت کند.

تحلیل دوج کوین و شیبا ۳۰ مهر

دوج‌کوین (DOGE) ۳۰ مهر

در مقابل، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۲ دلار، موج آبی رنگ) شکسته و بسته شود، سیگنالی خواهد بود از اینکه بازار از شکست صعودی استقبال نکرده است و این امر ممکن است قیمت دوج‌کوین را به خط حمایت مثلث کاهش دهد.

تحلیل دوج کوین و شیبا ۳۰ مهر

دوج‌کوین (DOGE) ۳۰ مهر

قیمت دوج کوین در بالای میانگین متحرک ۲۰ روزه در نمودار ۴ ساعته حفظ شده است که نشان می‌دهد خریداران عجله‌ای برای سیو سود ندارند و انتظار دارند که یک حرکت صعودی دیگر را تجربه کنند. اگر خریداران قیمت را بالای ۰.۱۵ دلار برسانند، دوج کوین می‌تواند به ۰.۱۸ دلار جهش کند.

اگر خرس‌ها بخواهند بازگشتی داشته باشند، باید قیمت را به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه بکشانند که ممکن است شروعی برای کاهش قیمت به سمت سطح شکست صعودی در نزدیکی ۰.۱۳ دلار باشد. یک شکست و بسته شدن زیر این سطح، برتری را به نفع خرس‌ها تغییر خواهد داد.

تحلیل تکنیکال قیمت شیبا اینو (SHIB) ۳۰ مهر

شیبا اینو الگوی سر و شانه معکوس را تشکیل داده است که با یک شکست و بسته شدن بالای ۰.۰۰۰۰۲۰ کامل می‌شود.

تحلیل دوج کوین و شیبا ۳۰ مهر

تحلیل دوج کوین و شیبا ۳۰ مهر

میانگین‌های متحرک صعودی و RSI نزدیک به ۶۰ احتمال وقوع یک شکست صعودی را افزایش می‌دهند. اگر این اتفاق بیفتد، شیبا احتمالاً به حرکت خود مومنتوم بیشتری خواهد بخشید و به هدف ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار خواهد رسید.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۰۰۰۰۱۸، موج آبی رنگ) برسد، این امر نشان می‌دهد که فروشندگان تسلیم شده‌اند و قیمت ممکن است به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۰۰۰۰۱۶، موج قرمز رنگ) کاهش یابد و مدتی در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار تا ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار باقی بماند.

تحلیل دوج کوین و شیبا ۳۰ مهر

تحلیل دوج کوین و شیبا ۳۰ مهر

قیمت شیبا اینو به تدریج در داخل یک الگوی کانال صعودی در حال رشد است. خط روند صعودی حمایت مهم است که باید آن را زیر نظر داشت، زیرا شکست و بسته شدن زیر آن به نفع خرس‌ها خواهد بود.

اگر قیمت از سطح فعلی بالا برود، این امر نشان‌دهنده خرید در کف خواهد بود. خریداران تلاش خواهند کرد تا قیمت را به خط مقاومت برسانند که خرس‌ها احتمالاً در این سطح وارد عمل خواهند شد. یک شکست و بسته شدن بالای کانال نشان‌دهنده این است که خریداران کنترل را به دست گرفته‌اند و در این صورت، شیبا ممکن است به ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار افزایش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT