تحلیل شیبا ۴ مهر ۱۴۰۲

تحلیل شیبا ۴ مهر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 3 دقیقه

شیبا اینو (SHIB) در هفته‌های اخیر با سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار روبرو شده است، و به همین دلیل، علاقه‌مندان به این میم کوین و معامله‌گران ارزهای دیجیتال از نزدیک عملکرد قیمتی SHIB را زیر نظر گرفته‌اند. با این حال، یک سری از شاخص‌های کلیدی اکنون به سمت اصلاح قیمتی بالقوه شیبا اینو اشاره می‌کنند. در این پست به تحلیل شیبا ۴ مهر ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل شیبا ۴ مهر ۱۴۰۲

افزایش فعالیت شبکه

یکی از امیدوارکننده‌ترین نشانه‌ها برای بازگشت بالقوه شیبا اینو، افزایش فعالیت شبکه است. طی سه هفته گذشته، تعداد تراکنش‌های روزانه شیبا اینو در حال افزایش بوده که به ۶۴۳۹ تراکنش ثبت‌شده در ۲۳ سپتامبر ختم شد.

این موضوع نشان‌دهنده افزایش قابل توجه ۳۶ درصدی تعداد تراکنش‌های روزانه در مقایسه با ۴۷۴۹ تراکنش مشاهده‌شده در ۱۱ سپتامبر است؛ یعنی زمانی که قیمت شیبا اینو به پایین‌ترین حد خود در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ رسید.

تحلیل شیبا ۴ مهر ۱۴۰۲

تحلیل شیبا ۴ مهر ۱۴۰۲

تعداد تراکنش‌ها یک معیار قابل اعتماد برای اندازه‌گیری فعالیت اقتصادی در شبکه بلاکچین است، و افزایش مداوم فعالیت شبکه شیبا اینو نشان‌دهنده تقاضای رو‌به‌رشد برای SHIB است. بخشی از این رشد در فعالیت شبکه را می‌توان به موفقیت شبکه لایه 2 شیباریوم نسبت داد، که سرعت تراکنش‌ها را افزایش داده و پذیرش شیبا اینو را بیشتر کرده است.

دفتر سفارش (Order Book) صعودی

یکی دیگر از نشانه‌های دلگرم‌کننده برای علاقه‌مندان به شیبا اینو، وجود سفارشات خرید فعال در صرافی‌های مختلف رمزارزی است. معامله‌گران سفارشات خرید خود را به میزان ۵.۰۷ تریلیون شیبا اینو ثبت کرده‌اند، که از ۴.۹ تریلیون SHIB موجود برای فروش، فراتر رفته است. این مازاد قابل توجه تقاضا در مقابل عرضه، یک شاخص قوی از افزایش اعتماد در جامعه شیبا اینو است.

تحلیل شیبا ۴ مهر ۱۴۰۲

تحلیل شیبا ۴ مهر ۱۴۰۲

نمودار عمق بازار درون زنجیره‌ای صرافی (The Exchange On-chain Market Depth) حجم سفارشات خرید فعال شیبا اینو در صرافی‌های رمزارزی شناخته‌شده را نشان می‌دهد، و علاقه روزافزون به این این میم کوین را نمایان می‌کند.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو

با توجه به شاخص‌های درون زنجیره‌ای فوق‌الذکر، در میان تحلیلگران اتفاق نظر وجود دارد که قیمت شیبا اینو در آستانه بازگشت به سطح ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار است. این پیش‌بینی توسط داده‌های ورودی/خروجی پول حول قیمت (GIOM) تقویت می‌شود، که توزیع قیمت‌های خرید فعلی دارندگان شیبا اینو را نمایان می‌کند.

تحلیل شیبا ۴ مهر ۱۴۰۲

تحلیل شیبا ۴ مهر ۱۴۰۲

شایان ذکر است که ۴۲۱۱۹۰ دارنده ۲۹۳.۲ تریلیون شیبا اینو را با حداقل قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار خریداری کرده‌اند.

اگر این دسته از دارندگان شیبا اینو تصمیم بگیرند که از موقعیت‌های معاملاتی خود زودتر از موعد خارج شوند، این امر به طور بالقوه می‌تواند باعث اصلاح نزولی قیمت شود. برعکس، اگر رشد شبکه ادامه یابد، در واقع همانطور که پیش‌بینی می‌شد، قیمت شیبا اینو می‌تواند به بالای ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار بازگردد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT