اضافه کردن رزومه به لینکدین

نحوه اضافه کردن رزومه به لینکدین: راهنمای گام به گام

زمان مطالعه 6 دقیقه

لینکدین برای حرفه ای ها در سراسر جهان ضروری شده است. LinkedIn با شبکه گسترده ای از کارشناسان صنعت، استخدام کنندگان و کارفرمایان بالقوه، فرصتی بی نظیر برای نمایش مهارت ها، تجربیات و دستاوردهای شما فراهم می کند. اضافه کردن رزومه به لینکدین را در ادامه توضیح داده ایم.

در حالی که لینکدین یک بخش پروفایل جامع برای برجسته کردن مسیر شغلی شما ارائه می دهد، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که بخواهید با پیوست کردن رزومه خود اطلاعات دقیق تری ارائه دهید. افزودن رزومه خود به پروفایل لینکدین نه تنها صلاحیت های شما را تقویت می کند، بلکه آن را به راحتی برای ارتباطات و استخدام کنندگان احتمالی در دسترس قرار می دهد. اگر می‌پرسید چگونه رزومه را به لینکدین اضافه کنید، دیگر دنبال این نباشید. در این مقاله راهنمای گام به گام نحوه آپلود رزومه در لینکدین را به شما نشان خواهیم داد تا به شما کمک کند فرصت های شغلی بیشتری پیدا کنید.

چرا نیاز به اضافه کردن رزومه به لینکدین دارید؟

افزودن رزومه به پروفایل لینکدین چندین مزیت دارد:

. با افزودن رزومه به لینکدین، استخدام کنندگان و کارفرمایان بالقوه برای مشاهده دستاوردهای شغلی و تجربیات حرفه ای شما. با گنجاندن رزومه خود، یک نمای کلی از مهارت ها و صلاحیت های خود ارائه می دهید و ارزیابی مناسب بودن شما برای موقعیت های شغلی را برای دیگران آسان تر می کنید.

. داشتن رزومه در لینکدین دید شما را افزایش می دهد و شانس شما را برای یافتن توسط استخدام کنندگانی که به طور فعال برای کاندیداهایی با شرایط خاص جستجو می کنند، افزایش می دهد.

. شما می توانید با آپلود رزومه خود در لینکدین، دسترسی آسان به تمام اطلاعات حرفه ای خود را در یک منطقه مناسب برای همه علاقه مندان به نمایه خود فراهم کنید.

چگونه رزومه را به لینکدین اضافه کنیم؟

راه های مختلفی برای افزودن رزومه به لینکدین وجود دارد که می توانید با توجه به نیازهای خاص خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

1. نحوه آپلود رزومه در لینکدین با استفاده از Easy Apply

برای آپلود رزومه خود در لینکدین، این مراحل را دنبال کنید، که هم رایج ترین و هم موثرترین راه برای انجام این کار است. سفارشی کردن رزومه خود برای هر شغلی که برای آن درخواست می دهید به طور قابل توجهی شانس شما را برای پیشرفت به دور بعدی افزایش می دهد، به خصوص اگر شرایط لازم را داشته باشید. با استفاده از این روش می‌توانید برای هر پست شغلی که درخواست می‌کنید یک رزومه سفارشی بارگذاری کنید.

ابتدا شغل خاصی را که به آن علاقه دارید جستجو کنید.

وقتی روی موقعیتی که به آن علاقه دارید کلیک کنید، همه جزئیات پست شغلی در سمت راست صفحه نمایش داده می‌شوند. شرایط شغلی، محدوده، مکان و سایر جزئیات مهم را می‌توانید در آنجا پیدا کنید.

روی دکمه «اعمال آسان» در آگهی استخدام کلیک کنید

روی دکمه بیضی شکل “آپلود رزومه” واقع در زیر “رزومه” کلیک کنید. (اگر قسمت “رزومه” در صفحه اول نیست، ممکن است لازم باشد روی “بعدی” در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید.)

اگر قبلا رزومه ای را آپلود کرده باشید، لینکدین به طور خودکار آن را انتخاب می کند. برای آپلود یک رزومه جدید، می‌توانید روی دکمه «X» در سمت راست نام فایل کلیک کنید، سپس یک رزومه را دوباره انتخاب کرده و آپلود کنید.

رزومه خود را انتخاب و بارگذاری کنید.

💬 توجه: اگر گزینه “Easy Apply” برای این موقعیت موجود نیست، با کلیک بر روی “اعمال” شما را از لینکدین دور می کند و دستورالعمل های آپلود رزومه شما ممکن است تغییر کند.

2. نحوه آپلود رزومه خود در بخش رسانه های ویژه

بخش “رسانه های ویژه” در صفحه پروفایل اصلی لینکدین شما مکانی است که می توانید مواردی را بارگذاری یا اضافه کنید که کار شما را به نمایش می گذارد، مانند مقاله هایی که نوشته اید یا ارائه هایی که ارائه کرده اید. علاوه بر این، می توانید لینکهای خارجی را به نمونه کارها یا محتوای دیگر خود اضافه کنید. برای بارگذاری رزومه خود در این بخش، مراحل زیر را بررسی کنید:

به صفحه پروفایل لینکدین خود بروید

روی «افزودن بخش پروفایل» کلیک کنید.

سپس، روی گزینه “ویژه” از لیست گسترش یافته کلیک کنید

در مرحله بعد روی “رسانه” کلیک کنید.

سپس می توانید رزومه خود را آپلود کنید.

توجه به این نکته مهم است که اگر تصمیم به آپلود رزومه خود دارید، باید اطلاعات تماس شخصی خود را حذف کنید زیرا برای عموم قابل مشاهده خواهد بود. با این حال نگران قابل دسترس بودن نباشید، زیرا افراد علاقه مند می توانند از طریق لینکدین به شما پیام دهند اگر فکر می کنند شما برای یک شغل مناسب هستید.

3. نحوه آپلود رزومه در لینکدین پست

با استفاده از این گزینه برای آپلود رزومه، افراد بیشتری آن را مشاهده خواهند کرد. بینندگان می توانند رزومه شما را مستقیماً از پست شما با استفاده از این مورد دانلود کنند. مطمئن شوید که هر چیزی را از رزومه خود بردارید که نمی خواهید دنیا ببیند.

ابتدا روی گزینه Start a Post در فید LinkedIn خود کلیک کنید

بعد، روی دکمه “…” کلیک کنید و “افزودن یک سند” را انتخاب کنید

«انتخاب فایل»، «Dropbox» یا «Google Drive» را انتخاب کنید.

سپس، فایل رزومه ای را که می خواهید از دستگاه خود آپلود کنید، انتخاب کنید. یک عنوان مختصر برای رزومه خود وارد کنید، سپس برای انتشار پست خود روی “انجام شد” کلیک کنید.

عنوان سند را به رزومه خود اضافه کنید.

در نهایت، روی دکمه «انجام شد» کلیک کنید.

نکاتی برای ایجاد بهترین رزومه برای لینکدین

. از یک عنوان جذاب استفاده کنید که تخصص حرفه ای یا هدف شغلی شما را برجسته کند.

. خلاصه ای قانع کننده بسازید که مهارت های کلیدی، دستاوردها و آرزوهای شغلی شما را به نمایش بگذارد.

. بر مرتبط ترین تجربه کاری و دستاوردهای خود تمرکز کنید. از نقاط گلوله برای برجسته کردن مسئولیت ها و دستاوردهای کلیدی استفاده کنید.

. جزئیات مربوط به سوابق تحصیلی، مدارک و گواهینامه های خود را ارائه دهید.

. از بخش “رسانه های ویژه” برای نمایش نمونه های کار خود مانند مقالات، ارائه ها یا پروژه ها استفاده کنید.

. اطمینان حاصل کنید که رزومه شما دارای فرمت مناسب، بدون خطا و لحن حرفه ای است. از زبان واضح و مختصر استفاده کنید، از اصطلاحات تخصصی خودداری کنید و محتوای خود را برای اشتباهات گرامری و املایی تصحیح کنید.

رزومه حرفه ای فرصتی برای نمایش برند شخصی خود، ایجاد ارتباطات حرفه ای و تعامل با جامعه لینکدین است. به یاد داشته باشید که به طور مرتب رزومه خود را به روز کنید و اثربخشی آن را در جذب فرصت ها و ارتباط با متخصصان در زمینه خود به حداکثر برسانید.

در اینجا مراحل نحوه به روز رسانی رزومه خود در لینکدین آمده است:

حذف و به روز رسانی در تنظیمات برنامه شغلی:

1.به “تنظیمات برنامه کار” بروید. (“من” > “تنظیمات و حریم خصوصی” > “حریم خصوصی داده ها”)

2.روی “…” در کنار رزومه بارگذاری شده خود کلیک کنید.

3.برای حذف رزومه قبلی و آپلود رزومه جدید، روی گزینه “حذف” کلیک کنید.

به روز رسانی در بخش ویژه:

1.به بخش Featured خود بروید و روی آیکونی مانند یک مداد کلیک کنید.

2.برای به‌روزرسانی رزومه خود، «ویرایش» یا «حذف» را در صورت نیاز انتخاب کنید.

با قالب‌های رزومه آنلاین، رزومه‌ای با ظاهری حرفه‌ای برای لینکدین ایجاد کنید

اکنون که همه چیز آماده است، قدم بعدی ایجاد یک رزومه حرفه ای و صیقلی است تا در پروفایل لینکدین خود قرار دهید. تهیه رزومه گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد، اما خوشبختانه، Fotor با قالب های رزومه از پیش طراحی شده خود راه حلی ارائه می دهد که به راحتی قابل شخصی سازی است.

با Fotor، شما می توانید عکس خود را در قالب رزومه آپلود کنید، محتوا را ویرایش کنید، فونت را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید و حتی رنگ ها را متناسب با سبک شخصی خود تغییر دهید. علاوه بر این، Fotor طیف گسترده‌ای از بنرهای لینکدین و قالب‌های تصویر پروفایل لینکدین را در سبک‌های مختلف ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد فید لینکدین خود را ارتقا دهید و بالقوه شغلی خود را به حداکثر برسانید.

تهیه رزومه با Fotor بسیار آسان است:

به fotot.com بروید و روی دکمه “ایجاد طرح” کلیک کنید.

طرح “رزومه” را از “همه الگوها” انتخاب کنید.

الگوی رزومه ای را که دوست دارید مرور کرده و انتخاب کنید.

تصویر خود را آپلود کنید، متن، فونت، رنگ و موارد دیگر را تنظیم کنید.

در نهایت، رزومه خود را با کیفیت بالا JPG، PNG یا PDF دانلود کنید.

اضافه کردن رزومه به لینکدین: نتیجه

این مقاله مزایای افزودن رزومه در لینکدین را به همراه سه روش ساده در مورد نحوه افزودن رزومه به لینکدین بیان کرد. علاوه بر این، توصیه‌های عملی در مورد ایجاد یک رزومه کارآمد ارائه کردیم. با پیروی از این پیشنهادات، می توانید اطمینان حاصل کنید که استخدام کنندگان می توانند به راحتی به رزومه شما دسترسی داشته باشند و شانس خود را برای تضمین فرصت های شغلی بیشتر افزایش دهید. همین حالا اقدام کنید و یک رزومه چشم نواز برای افزودن به لینکدین خود ایجاد کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT