اولین تقاطع مرگ سال ۲۰۲۳ ریپل

اولین تقاطع مرگ سال ۲۰۲۳ ریپل نزدیک است

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز ریپل (XRP)، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، به اولین تقاطع مرگ خود در سال 2023 نزدیک می‌شود. در این پست به بررسی اولین تقاطع مرگ سال ۲۰۲۳ ریپل می پردازیم.

اولین تقاطع مرگ سال ۲۰۲۳ ریپل

این الگوی نزولی قیمت زمانی رخ می‌دهد که میانگین متحرک (MA) 50 روزه از بالا بتواند میانگین متحرک 200 روزه را قطع کند. آخرین باری که این الگو در نمودار قیمتی ریپل مشاهده شد، به دسامبر 2022 برمی‌گردد.

اولین تقاطع مرگ سال ۲۰۲۳ ریپل

اولین تقاطع مرگ سال ۲۰۲۳ ریپل

با وجود نمایان شدن این سیگنال نزولی، داده‌های تاریخی ریپل نشان می‌دهند که این سیگنال ممکن است به تنهایی یک شاخص نزولی قابل اعتماد نباشد. پیش‌تر و در دسامبر 2022، شکل گرفتن تقاطع مرگ در واقع آغازی برای بازگشت قیمت ریپل بود.

ده روز پس از نمایان شدن این سیگنال، ریپل به پایین‌ترین سطح قیمتی خود در محدوده 0.299 دلار رسید، اما سه ماه بعد، از این ناحیه شروع به افزایش کرد و تا ماه مارس توانست به قیمت 0.589 دلار برسد.

در حالی که بازار کلی ارزهای دیجیتال نزولی به نظر می‎رسد، ریپل نشانه‌هایی ضعیفی از یک روند صعود را نشان می‌دهد. در ماه سپتامبر، نقدینگی ریپل به دنبال حکم دادگاه در دعوای این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، به طور قابل توجهی افزایش یافت. علی‌رغم کاهش قیمت، عمق بازار از میانگین 8 میلیون دلار در ژوئن به 12 میلیون دلار در اوایل سپتامبر رسید. ریپل همچنین در مقایسه با سایر آلت کوین‌ها در طول رکود تابستانی، شاهد فعالیت معاملاتی بیشتری بود.

طبق آخرین داده‌های بازار، ریپل در 24 ساعت گذشته 0.65 درصد افزایش یافته و در محدوده 0.5 دلار معامله می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT