بهترین معاملات بلک فرایدی

بهترین معاملات بلک فرایدی 2023: امسال چه چیزی را باید انتظار داشت

زمان مطالعه 18 دقیقه

بدون اینکه بخواهیم سالی را برای ما آرزو کنیم، اکنون به فروش بلک فرایدی 2023 نزدیکتر از آخرین آن هستیم، که به این معنی است که معاملات عالی در راه است. بهترین معاملات بلک فرایدی را در ادامه با این آموزش ها داشته باشید.

سال گذشته یک رویداد درخشان بود که صدها پوند خریداران را در محصولات و مارک های محبوب به موقع برای کریسمس صرفه جویی کرد و بدون اینکه بخواهند سال را آرزو کنند، زمان شروع آماده شدن برای رویداد بزرگ بعدی است.

خرید با ویزا کارت

خرید با پی پال

اگر معاملات سال گذشته را از دست دادید، باید آماده باشید تا زودتر وارد معامله شوید. فروش بلک فرایدی زودتر از همیشه در ماه نوامبر گسترش می یابد، در حالی که آمازون کارها را در ماه اکتبر با دومین رویداد معاملات روز پرایم خود آغاز کرد.

در زیر، همه بهترین فروش‌ها و داغ‌ترین پیشنهادهای فروش بلک فرایدی را از خرده‌فروشان مورد علاقه‌تان در بریتانیا، که توسط شکارچیان معاملات در T3 انتخاب شده‌اند، توضیح داده‌ایم. نزدیک‌تر به زمان، ما به سراغ راهنماها و وبلاگ‌های هدیه می‌رویم تا به شما کمک کنیم تا هدایایی عالی را با قیمت مناسب پیدا کنید، البته تا زمانی که روش‌هایی برای پذیرایی از خودتان با چیزهای خوب باشد. در عین حال، در اینجا چیزی است که باید انتظار داشت.

بلک فرایدی 2023 چه زمانی است؟

بلک فرایدی 2023 در روز جمعه، 24 نوامبر 2023 و دوشنبه سایبری پس از آن در روز دوشنبه، 27 نوامبر برگزار می شود. برای خریداران ایالات متحده، این یک تاریخ کلیدی است زیرا جمعه بعد از شکرگزاری است، اما کشورهای سراسر جهان اکنون هر سال در بلک فرایدی شرکت می کنند.

علیرغم اینکه بلک فرایدی تاریخ مشخصی دارد، معاملات معمولاً زود کاهش می‌یابند تا خریداران هیجان‌زده شوند، بنابراین انتظار داشته باشید که فروش بلک فرایدی حدود دو تا سه هفته قبل از بلک فرایدی 2023 آغاز شود. مثل همیشه، ما شما را در جریان خواهیم گذاشت به روز با آخرین معاملات و زمانی که فروش کاهش می یابد.

بهترین تخفیف های بلک فرایدی در سال 2023 چه خواهد بود؟

در حالی که تا زمان برگزاری رویداد نمی‌دانیم در بلک فرایدی چه اتفاقی می‌افتد، با قضاوت از فروش بلک فرایدی سال گذشته و فروش‌هایی که امسال تجربه کرده‌ایم، می‌توانیم چند حدس علمی داشته باشیم! در T3، وقتی صحبت از بلک فرایدی به میان می‌آید، خود را متخصص می‌دانیم، اما فالگیر نیستیم، بنابراین پیش‌بینی‌هایمان را با کمی نمک انجام دهید!

معاملات اصلی محصول که به شدت در فروش بلک فرایدی به چشم می خورد، معمولاً لوازم خانگی یا لوازم خانگی بزرگ هستند. تلویزیون، لپ تاپ، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره را در نظر بگیرید. بلک فرایدی بهترین زمان برای تهیه یک وسیله جدید برای آشپزخانه شماست، چه در آستانه کریسمس، بنابراین اگر به یکی از این موارد نیاز دارید، به تخفیف های بلک فرایدی نگاهی بیندازید. محصولات فناوری همیشه در فروش تخفیف دارند، بنابراین تصور می کنیم لپ تاپ، هدفون، مانیتور و لوازم ضروری بازی در آن دخیل هستند.

همانطور که به بازی ها اشاره کردیم، فروش بلک فرایدی اغلب با سوالاتی در مورد عرضه مجدد PS5 و سایر معاملات کنسول های بازی غرق می شود. ما معمولاً در طول فروش شاهد تعداد زیادی معاملات کنسولی نیستیم، بنابراین مایلیم در سال جاری شاهد عرضه برخی از کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس باشیم.

با این اوصاف، انتظار می‌رود که معاملات مربوط به لوازم روزمره بیشترین محبوبیت را در سال جاری داشته باشد. از آنجایی که بحران هزینه زندگی بر صورت‌حساب‌های ماهانه ما تأثیر گذاشته است، ما پیش‌بینی می‌کنیم که بسیاری از مردم از فروش بلک فرایدی برای خرید لوازم ضروری خانه ارزان استفاده کنند. به قرص های ماشین ظرفشویی، مایع ظرفشویی، کیسه های چای، اسپری های تمیزکننده، باتری ها، رخت آویز، سطل زباله و موارد دیگر فکر کنید. اینها همیشه در فروش ارزان هستند و ما فکر می کنیم بلک فرایدی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

بهترین تخفیف های بلک فرایدی در سال 2022 چه بود؟

در حالی که سال 2022 پس از همه‌گیری 2020/21 بازگشت به حالت عادی بود، گزارش‌های زیادی درباره مسائل زنجیره تامین جهانی برای فروش بلک فرایدی و کریسمس وجود داشت و این منجر به کمبود موجودی محصولات با تخفیف شد.

با این حال، فروش بلک فرایدی ه و دوشنبه سایبری 2022 همچنان پیشنهادات باورنکردنی در طیف وسیعی از بخش‌ها و فروشگاه‌ها داشت. خرده‌فروشی‌هایی مانند آمازون، کریس و آرگوس هفته‌ها زودتر از تاریخ بلک فرایدی فروش خود را آغاز کردند و به خریداران فرصت بیشتری برای خرید معاملات اولیه دادند.

فروش بلک فرایدی پر از پیشنهادات در مورد تلویزیون، مسواک برقی، اجاق گاز، مد، هدست، یخچال، لگو و موارد دیگر بود. ما چیزی مشابه را در سال 2023 پیش‌بینی می‌کنیم، بنابراین این صفحه را بوکمارک نگه دارید تا بتوانید همه معاملات پیشنهادی را در زمان انتشار مشاهده کنید.

آیا بلک فرایدی ضمانت تطابق قیمت دارد؟

تهیه یک طرح نبرد برای به دست آوردن بهترین معاملات بلک فرایدی در سال جاری ضروری است، اما چیزی که می تواند به اطمینان از این اتفاق کمک کند این است که بررسی کنید کدام خرده فروشان تضمین قیمت بلک فرایدی را ارائه می دهند.

ضمانت قیمت بلک فرایدی به این معنی است که اگر بتوانید آن را در جای دیگر ارزان‌تر پیدا کنید، خرده‌فروشان خاص با قیمت محصول مطابقت خواهند داشت. بسته به خرده فروش شرایط و ضوابط کمی وجود دارد، اما این می تواند به شما در صرفه جویی بیشتر در بلک فرایدی کمک کند.

خرده فروشان مختلف ضمانت تطابق قیمت را برای فروش بلک فرایدی خود ارائه می دهند، با این حال، معمولاً از خرده فروشی به خرده فروشی متفاوت است. در حالی که هنوز به طور رسمی تأیید نشده است، ضمانت‌های تطبیق قیمت بلک فرایدی از سال 2022 شامل خرده‌فروشان زیر می‌شود: John Lewis، Currys، AO.com و Blacks.

حفاظت از خریدار بلک فرایدی و بازگشت نقدی

خبر خوب این است که برخلاف روزهای اولیه پدیده خرید مدرن بلک فرایدی ، امروزه خریداران بیش از هر زمان دیگری محافظت می شوند. پیش از این، بسیاری از معاملات بلک فرایدی بدون حمایت از خریدار (مخصوصاً آنلاین) با خرده‌فروشانی که کالاها را بدون سیاست‌های بازگشت می‌فروشند و دوره‌های گارانتی یک یا دو ماهه را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دادند. ما شاهد بودیم که خرده‌فروشان خاصی حتی با سیاست‌های فروخته‌شده به‌عنوان دیده‌شده می‌فروشند.

این رویدادهای اولیه از گسترش گسترده خدمات پرداخت مانند PayPal بهره نبردند، به این معنی که امنیت در تراکنش های آنلاین ضعیف بود و کلاهبرداری ها اغلب گزارش می شد. بانک‌ها که مثل همیشه آهسته تغییر می‌کنند، همچنین هیچ محافظتی برای خریداران در حساب‌ها و کارت‌ها ارائه نکرده‌اند.

امروز، آن روزهای بد قدیمی تا حد زیادی به پایان رسیده است. هر خرده فروش بزرگی که ما در حال حاضر آنها را می شناسیم نوعی محافظت از خریدار را در بلک فرایدی ارائه می دهد و در حالی که بانک ها هنوز به طرز ناامیدکننده ای در رسیدگی به مطالبات کند هستند، آنها اکنون حداقل با اکراه پذیرفته اند که، بله، مردم پول خود را آنلاین خرج می کنند و بله، آنها سزاوار محافظت از بانک خود هستند. اعتراض به پرداخت‌ها در بانک‌ها در بیشتر مواقع سریع نیست، اما در 95 درصد مواقع نتیجه می‌دهد.

PayPal اکنون به صورت آنلاین نیز گسترده شده است، و این امر خرید آنلاین را در طول فروش بلک فرایدی با اطمینان آسان تر از همیشه می کند. با این حال، ما پیشنهاد می‌کنیم که هر کسی که در فروش بلک فرایدی خرید می‌کند، صرف‌نظر از اینکه چقدر در فروشگاهی که از آن خرید می‌کند احساس اطمینان می‌کند، چند کار را انجام دهد.

اول، همان داستان قدیمی صدق می‌کند – اگر وب‌سایتی که هرگز درباره آن نشنیده‌اید، PS5 را با نصف قیمت در بلک فرایدی عرضه می‌کند، عجله نکنید و کور بخرید. اگر درست به نظر می رسد خوب است، تقریباً مطمئناً درست است. قبل از خرید از جایی که با آن آشنایی ندارید، تحقیق کنید.

ثانیا، مطمئن شوید که چاپ کوچک هر معامله را بخوانید. یک تلویزیون K4 که در بلک فرایدی کمتر از نصف قیمت است اما فقط با یک ماه گارانتی ارائه می شود، به این معنی است که اگر 32 روز بعد خراب شود، با یک اشتباه گران قیمت روبرو خواهید شد و احتمالاً در نهایت یک اشتباه خرج خواهید کرد. پول بسیار بیشتری برای تعمیر این پولی است که می توانستید برای تلویزیون بهتر با گارانتی مناسب خرج کنید.

یکی دیگر از مواردی که در بلک فرایدی باید به خاطر بسپارید این است که بسیاری از کارت‌های اعتباری، وجه نقد را در هنگام خرید ارائه می‌کنند، و نه فقط در بلک فرایدی. اغلب شما بهتر است آنچه را که در قیمت خرید به نظر می رسد معامله گران تری است اما به شما بازپرداخت می کند، نسبت به معامله ای که کمی پایین تر است، دریافت کنید. اساساً برای بهترین معامله خرید کنید و از صرف کمی تلاش اضافی برای ادعای آن پیشنهادات بازپرداخت نترسید، زیرا به این معنی است که بهترین قیمت بلک فرایدی را برای محصول انتخابی خود دریافت خواهید کرد.

بهترین معاملات بلک فرایدی

بهترین معاملات بلک فرایدی

آیا بلک فرایدی ارزانتر از پرایم دی است؟

بله، بلک فرایدی ارزان تر از Amazon Prime Day است. از سال‌هایی که T3 این رویدادها را پوشش می‌دهد، قیمت‌های بلک فرایدی کمی ارزان‌تر از روز نخست هستند و مهم‌تر، حتی اگر محصولات ارزان‌تر نباشند، تخفیف‌های بسیار بیشتری وجود دارد.

دلیل این امر این است که بلک فرایدی یکی، رویداد خرید معروف‌تر است (و بنابراین خرده‌فروشان و سازندگان قیمت‌های خود را بر این اساس کاهش می‌دهند) و دوم، بسیار دیرتر در سال چرخه محصول است. این بدان معناست که یک تلویزیون K4 که در بلک فرایدی تخفیف داده می شود، به طور کلی، ماه ها بیشتر از روز پرایم روز در بازار خواهد بود. این به سادگی یک محصول قدیمی خواهد بود و استهلاک در همه محصولات ثابت است.

به یاد داشته باشید، بلک فرایدی مکانی است که بسیاری از شرکت‌ها به دنبال آن هستند تا قبل از اینکه کالاهای جدیدشان در ژانویه و فوریه سال بعد وارد بازار شوند، موجودی محصولات آن سال را تخلیه کنند. این بدان معنا نیست که بد است، زیرا محصولات سال گذشته اغلب می‌توانند قطعات واقعاً عالی باشند و خریدی بسیار مقرون‌به‌صرفه با قیمتی بسیار بالا نسبت به RRP کامل برای محصول جدیدتر داشته باشند. اما این بدان معناست که در بلک فرایدی ، بسیاری از محصولات به‌طور طبیعی با حضور در بازار برای ماه‌ها ارزش خود را کاهش خواهند داد.

علیرغم اینکه معاملات به طور کلی ارزان تر یا بهتر از سایر روزهای فروش بزرگ در طول سال هستند، مانند Amazon Prime Day، یک چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که رقابت برای معاملات افزایش یافته است. به این ترتیب، در حالی که معاملات بیشتر ممکن است ارزان تر باشد، در واقع به دست آوردن آنها با آن قیمت قبل از فروش، معمولا سخت تر است. به این ترتیب، در اینجا دو روی سکه وجود دارد.

و البته، هیچکدام از اینها به این معنی نیست که شما نمی توانید در طول رویدادهای فروش دیگر معاملات درخشانی داشته باشید، فقط تعداد آنها کمتر است.

آیا معاملات بلک فرایدی واقعی هستند؟

پاسخ کوتاه به این سوال این است، بله، بله آنها هستند. اما پاسخ طولانی‌تر بسیار خاکستری‌تر است و عمدتاً به آنچه می‌توان «معامله» تلقی کرد بستگی دارد.

بنابراین، اجازه دهید به تکه های برنجی بپردازیم. سه نوع اصلی معامله بلک فرایدی وجود دارد: اولی کاهش قیمت از پیش توافق شده بین برندها و خرده فروشان است. اینها تخفیف هایی برای محصولات جدید یا قدیمی هستند که اغلب در چندین خرده فروش پیدا می کنید.

دومین نوع اصلی معامله بلک فرایدی ، تخفیف انحصاری است که از قبل با یک خرده فروش توافق شده است. این معمولاً به شکل تخفیف یک نام تجاری برای یک محصول خاص یا انتخاب محصولات برای مدت محدود در خرده‌فروشی مانند آمازون است.

و سومین نوع معامله بلک فرایدی کاهش قیمت خود به خود در یک خرده فروش خاص است که توسط یک الگوریتم هدایت می شود. این الگوریتم روند خرید و داده های بسیار بیشتری را علاوه بر آن نظارت می کند و سپس محصولاتی را انتخاب می کند که می توانند به عنوان محصولات قهرمان برای معاملات مورد استفاده قرار گیرند. سپس این محصولات قهرمان یا به یک سطح پیشرو در بازار جدید تخفیف داده می شوند یا با قیمت مطابقت دارند.

بنابراین، برای پاسخ به این سوال: بله، معاملات بلک فرایدی از بسیاری جهات واقعی هستند. با این حال، همانطور که بارها دیده‌ایم، فقط به این دلیل که یک محصول در یک خرده‌فروش در بلک فرایدی تخفیف داده می‌شود، و حتی مستقیماً به‌عنوان «معامله بلک فرایدی » تبلیغ می‌شود، به این معنی نیست که محصول خوب یا ارزان‌ترین قیمت در بازار است. .

بسیاری از خرده فروشان از بلک فرایدی به عنوان راهی برای جابجایی انتهای خط یا موجودی باقیمانده سال گذشته قبل از ورود به خطوط تولید جدید سال جدید استفاده می کنند. این قطعاً به این معنی نیست که شما نباید خرید کنید، زیرا ممکن است محصول همچنان با کیفیت باشد، اما قطعاً باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. به هر حال، آیا باید این تلویزیون K4 را بخرید که 35٪ تخفیف دارد یا باید فقط دو ماه صبر کنید، کمی بیشتر پس انداز کنید و سپس نسخه کاملاً جدید آن تلویزیون K4 را تهیه کنید که به طور بالقوه کیفیت و ویژگی های بیشتری را دریافت می کند؟

نکات و ترفندهای خرید T3’S BLACK FRIDAY

برای به دست آوردن معاملات کاملاً درجه یک بلک فرایدی، باید آماده باشید، این دقیقا همان چیزی است که بهترین راهنمای معاملات بلک فرایدی برای کمک به شما طراحی شده است. در اینجا ما نکات و ترفندهایی را فهرست می کنیم که در T3 در بلک فرایدی گذشته برای به دست آوردن معاملات عالی از آنها استفاده کرده ایم.

1. لیستی از آرزوهای محصولاتی که می خواهید ایجاد کنید و از قبل در مورد آنها تحقیق کنید

راستش این مهمتر از این نمی تواند باشد. در واقع، اگر فقط یک توصیه از این راهنما را دنبال کنید، این باید باشد. اول از همه، با ایجاد لیستی از محصولاتی که واقعاً می خواهید، باعث می شود تمرکز خود را در طول فروش بلک فرایدی حفظ کنید. این بدان معناست که شما بی‌هدف در فروش متعجب نمی‌شوید و توجه شما را به محصول تخفیف‌خورده‌ای که واقعاً نمی‌خواهید یا به آن نیاز ندارید جلب کرده‌اید، آن‌وقت می‌روید و می‌خرید و وقتی رسید، پشیمان خریدار می‌شوید.

حتی اگر فقط می دانید، برای مثال، یک تلویزیون K4 جدید می خواهید. با انجام تحقیقات خود از قبل، می‌توانید مجموعه‌ای از مدل‌های به خوبی بررسی شده را شناسایی کنید و سپس به دنبال تخفیف روی آن‌ها باشید، به‌جای اینکه کورکورانه پول روی یک پنل K4 تخفیف‌خورده که می‌تواند عملکردی زیر استاندارد ارائه دهد، کاهش دهید.

2. شیطان در جزئیات است، پس از اینکه لحظه ای مکث کنید و آن را پیدا کنید نترسید

و در مورد تلویزیون‌ها، آنها یکی از معدود دسته‌های محصولی هستند که نکته بعدی ما را به وضوح نشان می‌دهند، یعنی اینکه قبل از خرید به دنبال جزئیات یک محصول باشید. به عنوان مثال، این بلک فرایدی تعداد زیادی تخفیف تلویزیون 4K وجود خواهد داشت، اما فقط به این دلیل که یک تلویزیون “K4″، “UHD” و “HDR” روی جعبه دارد، به این معنی نیست که تلویزیون خوبی است! سطوح بسیار زیادی از عملکرد در این موارد وجود دارد، و مسلماً آنها واقعاً مهمترین چیزهایی نیستند که باید به آنها توجه کرد. به این ترتیب، مطمئن شوید که جزئیات هر محصولی را که می‌خواهید در بلک فرایدی بخرید، با بهترین جزئیات بررسی کنید.

3. خرید یک سال پشت بازار می تواند سود زیادی را به همراه داشته باشد

اکنون این یک واقعیت شناخته شده است که فروش بلک فرایدی راهی برای خرده فروشان است تا آخرین موجودی سال جاری را برای آماده شدن برای مدل های سال جدید جابجا کنند. و، در حالی که درست است که خریداران باید در نظر بگیرند که آیا یک محصول تخفیف خورده در شرف جایگزینی با مدل جدیدتر است، و آن را در “تخفیف” یا “تعاملات” فرضی لحاظ کنند، ما در واقع فکر می کنیم که بسیاری از بهترین معاملات در حال انجام هستند. محصولات برتر یک سال یا بیشتر.

به عنوان مثال، امسال در سال 2022 ال‌جی تلویزیون جدید LG C2 4K خود را روانه بازار کرد و در عالی بودن آن شکی نیست. با این حال، تلویزیون LG C1 سال گذشته تقریباً به خوبی آن است و به احتمال زیاد در بین دو پنل از تخفیف جدی در بلک فرایدی برخوردار است. این می تواند باعث شود که C1 با قیمت 450 تا 600 پوند کمتر از C2 باشد، در حالی که هنوز بسته ای تقریباً به همان خوبی ارائه می دهد.

4. تمرکز بر قیمت محصول، به جای هر “صرفه جویی” تبلیغاتی

خرده فروشان اغلب سعی می کنند با تبلیغ «پس انداز» یک محصول در بلک فرایدی به جای قیمت آن، خریداران را غافلگیر کنند. این تقریباً همیشه به این دلیل است که پس انداز به صورت مصنوعی به یکی از دو روش ایجاد شده است. اولاً، خرده فروشان با محک زدن آن در برابر محصولات اصلی RRP به رقم پس انداز می رسند. تقریباً مطمئناً برای ماه ها، سال ها یا هرگز با این قیمت نخواهد بود، بنابراین پس انداز در واقع کاملا جعلی است.

و دومین روشی که خرده‌فروشان سعی می‌کنند تا چشمان شکارچیان معامله را جلب کنند، افزایش مصنوعی قیمت محصولات در ماه‌های منتهی به فروش بلک فرایدی است، فقط برای اینکه محصول را به قیمتی که همیشه بوده است برگردانند. ، بنابراین در نگاه اول پس انداز بزرگی ایجاد می کند. بار دیگر، این پس انداز کاملا جعلی است. به این ترتیب، در مورد قیمت یک محصول با بیشترین تعداد خرده‌فروشی که ممکن است تحقیق کنید، و همچنین از سایت‌های تاریخچه قیمت مانند camelcamelcamel.com برای تمرکز بر قیمت، به جای صرفه‌جویی استفاده کنید.

5. به یاد داشته باشید، دوشنبه Cyber ​​و فروش فصل تعطیلات زمستانی نیز وجود دارد

در نهایت، به یاد داشته باشید که لازم نیست در بلک فرایدی چیزی بخرید، زیرا بلافاصله پس از آن، دوشنبه سایبری و کل دوره فروش فصل تعطیلات زمستانی می‌آید. فقط به خاطر “در بلک فرایدی ” خرید نکنید. زمان زیادی برای خرید هدایا قبل از کریسمس و تعداد زیادی تخفیف دیگر در دریا وجود دارد. اگر محصول مورد نظر شما تخفیف نداشت، کمی بیشتر صبر کنید، زیرا مطمئناً به زودی خواهد بود. به این ترتیب شما به آنچه می خواهید می رسید و نه یک سازش در تصمیم گیری فوری. به یاد داشته باشید، در پایان روز شکار معامله قرار است سرگرم کننده باشد، بنابراین هرگز تحت فشار و استرس رویداد قرار نگیرید.

بهترین معاملات بلک فرایدی

بهترین معاملات بلک فرایدی

تاریخچه پشت بلک فرایدی

اولین ذکر گزارش شده از بلک فرایدی به معنای تجربه جمعی از نوامبر 1951 است، جایی که مجله مدیریت و نگهداری کارخانه از این عبارت برای توصیف روز بعد از شکرگزاری استفاده کرد که به طور خاص در مورد کارگرانی که در حال تماس با بیمار هستند تا بتوانند آن روز را داشته باشند، استفاده کرد. خاموش بنابراین، در حالی که دقیقاً به خرید متصل نیست، این ایده که روز بعد از روز شکرگزاری عادی نیست و مردم آن را به عنوان نوعی تعطیلات یک روزه در نظر می گیرند، بسیار مشهود است.

این استفاده در مجله مصادف شد با استفاده دیگری از آن برای توصیف افزایش ترافیک در جمعه (و شنبه) که مستقیماً پس از روز شکرگزاری نیز انجام می شود. « بلک فرایدی » و «شنبه سیاه» فازهایی بودند که پلیس ایالات متحده در دهه 1950 برای توصیف این روزها استفاده کرد.

و، در حالی که خرید واقعاً در این روزها در دهه 1950 انجام می شد، واقعاً تا دهه 1960 بود که این عبارت به طور خاص با عجله خرید پس از شکرگزاری همراه شد. جالب اینجاست که در یک مقطع تلاش هماهنگی برای تغییر نام از بلک فرایدی به جمعه بزرگ انجام شد، اما هرگز به نتیجه نرسید.

حقایق سرگرم کننده BLACK FRIDAY

1. یک نسخه مکزیکی از بلک فرایدی وجود دارد – بله، درست است. در مکزیک یک رویداد خرید سراسری به نام ال بوئن فین وجود دارد که در سال 2011 آغاز شد و به طور سنتی در آخر هفته قبل از روز انقلاب مکزیک، که در دوشنبه سوم نوامبر برگزار می شود، برگزار می شود. این رویداد شاهد فروش عظیمی است که توسط تمام خرده‌فروشان بزرگ کشور راه‌اندازی شده است و ساعات کار نیز افزایش یافته است.

2. سلف بلک فرایدی از کانادا آمد – همچنین کاملاً درست است. فروشگاه بزرگ کانادایی Eaton در 2 دسامبر 1905 “رژه بابا نوئل” را برگزار کرد که وقتی بابانوئل در پایان آن ظاهر شد، شروع فصل تعطیلات و در نتیجه خرید تعطیلات بود. تماشاگران به طور طبیعی تشویق می شدند تا برای هدایای کریسمس خود از ایتون خرید کنند. با توجه به موفقیت این امر، فروشگاه های بزرگ ایالات متحده مانند میسی این را کپی کردند و نسخه های خود را مانند اولین رژه میسی را راه اندازی کردند که در سال 1924 در نیویورک برگزار شد.

3. بلک فرایدی به «رفتن به سیاهی» اشاره نمی کند – برای مدتی یک افسانه رایج در مورد بلک فرایدی این بود که نام آن به خاطر خرده فروشان که می گفتند «به سیاهی می روند» گرفته شده است، زیرا در حال رفتن به سود هستند. امسال. و می توانید ببینید که چرا این ایده مورد توجه قرار گرفت. اما جالب است که هیچ مدرک ثبت شده ای در این مورد وجود ندارد. برای تاریخچه واقعی تر نام و پدیده جمعه سیاه، بخش تاریخ جمعه سیاه T3 را در این صفحه ببینید.

4. حدود 12 درصد از خریداران بلک فرایدی گیج خواهند بود – بله، ما می ترسیم این یکی هم درست باشد. هزاران نفر امسال در حالی که تحت تأثیر الکل هستند، خریدهای بلک فرایدی را انجام می دهند، که احتمالاً برخی از خریدهای عجیب و غریب تری را که در اینجا در T3 دیده ایم توضیح می دهد. بچه ها به یاد داشته باشید، آن دایناسور بادی تخفیف خورده به نظر می رسد 5 نوشیدنی در ساعت 11:73 بعد از ظهر شگفت انگیز است، اما شما را با پشیمانی خریدار در صبح آکنده می کند.

5. بلک فرایدی شلوغ ترین روز سال برای لوله کش است – درست است، ما بچه ها شما را نه، شلوغ ترین روز در تمام طول سال برای لوله کش ها بلک فرایدی است. این پدیده همانطور که توسط Business Insider گزارش شده است به این دلیل است که افراد در روز شکرگزاری از نظر نحوه خلاص شدن از شر زباله ها و ضایعات مواد غذایی خود کمتر از حد مطلوب هستند و سینک های آشپزخانه و مخازن زباله مسدود شده اند. تماس‌های لوله‌کش تا 50 درصد نسبت به جمعه معمولی در جمعه سیاه و بیش از 27 درصد در مقایسه با دوره عادی جمعه تا یکشنبه افزایش می‌یابد. بله!

بلک فرایدی در مقابل دوشنبه سایبری: تفاوت چیست؟

بنابراین، تفاوت بین بلک فرایدی و دوشنبه سایبری چیست؟ خوب، زمانی که بلک فرایدی در ابتدا تأسیس شد، خرید بلک فرایدی با رفتن به فروشگاه های فیزیکی انجام می شد. در مقایسه، دوشنبه سایبری (که دوشنبه پس از روز شکرگزاری است) برای تشویق مردم به خرید آنلاین ایجاد شد.

در حالی که امروزه مردم تمایل دارند فروش های بلک فرایدی و سایبر دوشنبه را به صورت آنلاین خرید کنند، سایبر دوشنبه برای اولین بار در سال 2008 شروع به کار کرد و مردم همچنان عمدتاً از فروشگاه ها خرید می کردند. اساسا، Cyber ​​Monday معادل آنلاین بلک فرایدی شد و راهی برای وب سایت های خرده فروشی کوچکتر برای رقابت با زنجیره های بزرگتر در نظر گرفته شد.

امروزه، فروش بلک فرایدی و دوشنبه سایبری در تعطیلات آخر هفته شکرگزاری انجام می شود و به خریداران چندین روز فرصت می دهد تا از معاملات پیشنهادی خرید کنند.

BLACK FRIDAY و تفاوت پوشش T3

همانطور که پدیده بلک فرایدی در 10 سال گذشته منفجر شده است، تعداد نشریات مربوط به فروش به طور چشمگیری افزایش یافته است. اکنون، به هر کجای آنلاین نگاه کنید، تعداد زیادی عنوان تولید محتوا در فروش بلک فرایدی و دوشنبه سایبری وجود دارد، اما دلیل بسیار خوبی برای اعتماد به پوشش T3 بیش از هر چیز دیگری وجود دارد.

این به این دلیل است که T3 برای آن وجود دارد. ما هر روز از سال را صرف جستجوی بهترین محصولات و بهترین معاملات برای آن محصولات می کنیم. ما در شکار معاملات حرفه ای هستیم و بهترین قیمت ها را در مورد محصولات و فناوری برتر به خوانندگان خود ارائه می دهیم.

به همین دلیل است که وقتی نوبت به بلک فرایدی (یا هر رویداد فروش عمده دیگری در سال، مانند Amazon Prime Day) می رسد، T3 فقط محصولات با کیفیت و معاملات واقعی را توصیه می کند. ما خوانندگان خود را فقط برای کسب درآمد سریع کوتاه نمی‌فروشیم و مطمئن می‌شویم که فقط معاملات واقعی را از فروش فیلتر می‌کنیم و معاملات جعلی استثمارگرانه را محکم در قفسه مجازی رها می‌کنیم – حتی اگر بتوانیم با توصیه آنها درآمد بیشتری کسب کنیم.

با این حال، ما از تازه واردان T3 انتظار نداریم که حرف ما را کورکورانه بپذیرند، و کاملاً توصیه می کنیم که هر معامله ای را که به شما توصیه می کنیم با سایر موارد موجود در بازار مقایسه کنید. به این ترتیب خواهید دید که چگونه T3 تنها بهترین معاملات جمعه سیاه را توصیه می کند، و به صف خوانندگانی بپیوندید که می دانند نام T3 مترادف با تعالی شکار معامله است.

به هر حال، تمام دلیل وجودی ما این است که محصولات عالی را به خوانندگان خود عرضه کنیم و سپس آنها را با بهترین قیمت برای آن محصولات دریافت کنیم. بنابراین، اگر خوانندگان ما از بلک فرایدی با فناوری قدیمی خارج شوند که در واقع اصلاً معامله خوبی نبود، پس ما در حال خرابکاری در ماموریت اصلی خود هستیم. و این چیزی است که T3 مطلقاً برای چند روز از سال برای پول نقد انجام نمی دهد. ما حرفه ای هستیم که این کار را 365 روز در سال انجام می دهیم، و این تفاوت T3 است.

بهترین فروش های بلک فرایدی 2023: برترین مقاصد خرید

بهترین معاملات بلک فرایدی

بهترین معاملات بلک فرایدی

T3 فروش بلک فرایدی را هر سال پوشش می دهد و ما دقیقاً می دانیم که بهترین معاملات کجا کاهش می یابد. از لوازم الکترونیکی گرفته تا لباس، جواهرات تا فناوری خانه هوشمند، بازی گرفته تا ظروف آشپزی، تاریخ نشان داده است که خرده فروشانی که تمایل به انجام هر کاری دارند به جز ناامید شدن در معاملات وسوسه انگیز هستند.

در زیر فهرستی از خرده‌فروش‌ها وجود دارد که به شما پیشنهاد می‌کنیم در طول فروش بلک فرایدی 2023 آنها را نشانه‌گذاری کرده و بررسی کنید. ما چند دسته محصول یا نظرات خود را در مورد آنچه که هر خرده‌فروش از نظر معاملات به آن تخصص دارد، نوشته‌ایم.

ما همچنین راهنمای کاملی برای بهترین فروش های بلک فرایدی داریم تا بتوانید آخرین پیشنهادها را از خرده فروشان و فروشگاه های محبوب بیابید. لینک ها شما را مستقیماً به صفحه فروش اختصاصی بلک فرایدی هر خرده‌فروش می‌برند، بنابراین می‌توانید به محض کاهش قیمت، خرید خود را ادامه دهید.

آمازون بهترین دوست شکارچی معاملات بلک فرایدی است. آمازون همیشه مجموعه‌ای استثنایی از معاملات را برای طیف گسترده‌ای از محصولات، از فناوری گرفته تا مد و جواهرات گرفته تا سرگرمی دارد. پس از موفقیت فروش در روز پرایم و جمعه سیاه در سال 2022، امسال انتظار بیشتری از آن داریم.

اگر می‌خواهید در این بلک فرایدی کالاهای سفید یا لوازم برقی داشته باشید، باید AO.com را به یکی از اولین فروشگاه‌هایی تبدیل کنید که برای معاملات در آن شکار می‌کنید. این به این دلیل است که سال به سال، AO.com آن را از نظر تخفیف‌ها از پارک حذف می‌کند. تلویزیون های K4، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کنسول های بازی، ابزارهای DIY و موارد دیگر.

آرگوس به خاطر فروش بلک فرایدی خود مشهور است، جایی که اسباب‌ بازی‌ها، بازی‌ها، سرگرمی‌ها، کالاهای سفید، تلویزیون‌ها و اسباب‌بازی‌ها به شدت تخفیف داده می‌شوند. سال گذشته 20 محصول در هر ثانیه در اولین ساعت رویداد بلک فرایدی آرگوس سفارش داده شد! لگو ارزان می خواهید؟ فهمیدی.

اگر به دنبال قیمت پایین لباس، کفش، زیبایی و لوازم جانبی هستید، ASOS مقصد شما برای همه چیزهای مد است. بلک فرایدی گذشته، ASOS 80 درصد تخفیف در بخش‌های خود ارائه کرد، از جمله تخفیف‌هایی برای برندهای برتر مانند Miss Selfridge، Topshop و Bershka.

برای معاملات محاسباتی و معاملات درخشان در تلویزیون ها، کالاهای سفید و فناوری مصرف کننده، رویداد بلک فرایدی Currys قطعاً نباید از دست داد. Currys در تمام طول سال رویدادهای معاملات حماسی را اجرا می کند و معمولاً فروش بلک فرایدی خود را زود آغاز می کند، جایی که به معنای واقعی کلمه هزاران معامله پیشنهادی وجود دارد.

دل برخی از بهترین لپ‌تاپ‌ها و کامپیوتر‌های شخصی رومیزی را در جهان تولید می‌کند، به همین دلیل است که وقتی قیمت‌ها را در بلک فرایدی کاهش می‌دهد، ارزش دیدن فروشگاه آنلاین سازنده را دارد. دل عاشق کدهای معاملاتی زمان‌بندی‌شده‌اش است، که در صورت سوءاستفاده، درصد زیادی از سخت‌افزارش را از بین می‌برند، بنابراین ارزش آن را دارد که هر روز در سایت بررسی کنید تا ببینید چه چیزی در حال اجرا است.

eBay تخفیف‌های بزرگی را برای طیف وسیعی از محصولات، از کلکسیون‌ها و عتیقه‌جات گرفته تا لباس، تجهیزات نظافتی و مبلمان ارائه می‌دهد. eBay اغلب فروش بلک فرایدی خود را زود شروع می‌کند تا بتوانید تخفیف‌های شگفت‌انگیز جدید و بازسازی شده‌ای را برای طیف وسیعی از محصولات دریافت کنید.

در فروش نوامبر سیاه Emma در سال 2022، فروشندگان تا 60 درصد از تشک‌ها، بسته‌های تخت، روپوش‌ها، بالش‌ها، قاب‌ها، لحاف‌ها، محافظ‌ها و پتوها بهره‌مند شدند. امیدواریم در سال 2023 هم همین اتفاق بیفتد!

اکثر مردم در بلک فرایدی به دنبال معاملات ارزان کامپیوتر می‌گردند و اچ‌پی یک فروشگاه عالی برای دیدن است. HP برای لپ تاپ ها، دسکتاپ ها، مانیتورها و سایر لوازم جانبی محاسباتی پیشنهادهای عالی دارد.

جان لوئیس مکانی عالی برای خرید در تمام طول سال است و وقتی نوبت به بلک فرایدی می رسد، منتخب معاملات آن همیشه بسیار چشمگیر است. تخفیف‌های عمده تلویزیون و صدا و همچنین کاهش قیمت گوشی‌ها، مد و کفش، تخصص آن است. ضمانت 2 ساله استاندارد برای هر خریدی نیز آرامش خاطر و محافظت از خریدار را به ارمغان می آورد.

Otty در فروش مشتری جدید خود در سال 2022 تا 50٪ تخفیف برای اولین خرید شما ارائه داد. قیمت تشک Otty Hybrid به 374.99 پوند و سایر تشک ها کمتر از 300 پوند بود. امیدواریم فروش رسمی بلک فرایدی 2023 حتی بهتر باشد.

خریداران می توانند صدها پوند در فروش تشک های Simba در فروش بلک فرایدی خود صرفه جویی کنند، مانند تشک هیبریدی Simba که در سال 2022 از 999 پوند به 589 پوند کاهش یافت. شایان ذکر است که برای دریافت پول باید از کوپن نشان داده شده در صفحه محصول در هنگام پرداخت استفاده کنید.

Very یکی از اعضای جدیدتر کلوپ معاملات بلک فرایدی است، اما این باعث نشده است که خرده‌فروش آنلاین در چند سال گذشته کاملاً آن را بکشد. بازی‌های ویدیویی، پوشاک، تلفن، لپ‌تاپ، لوازم آرایشی و غیره قیمت‌شان کاهش یافته است و اغلب فروشگاه‌های تخصصی بیشتری را از نظر قیمت و تحویل رایگان شکست می‌دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT