معاملات بلک فرایدی

معاملات بلک فرایدی 2023: چه زمانی است و چه چیزی را باید انتظار داشت

زمان مطالعه 30 دقیقه

پاییز در راه است، به این معنی که رویداد معاملات بلک فرایدی 2023 با معاملات باورنکردنی در تلویزیون‌ها، ایرپادها، جاروبرقی‌ها، دستگاه‌های خانه هوشمند، قهوه‌ساز و اسباب‌بازی‌های خرده‌فروشانی مانند Amazon، Target، Best Buy، Walmart و غیره نزدیک است. معاملات بلک فرایدی 2023 را بررسی کنید.

خرید با ویزا کارت

برای کمک به شما برای آماده شدن برای تعطیلات خرید، ما این راهنما را با همه چیزهایی که در مورد فروش بلک فرایدی امسال نیاز دارید، مانند تاریخ، زمان شروع پیشنهادات و معاملاتی که می توانید انتظار داشته باشید، ایجاد کرده ایم.

ما به‌عنوان یک ویرایشگر معاملات برای TechRadar، نیم دهه است که بلک فرایدی را پوشش می‌دهیم، و وظیفه ما این است که همه پیشنهادات را مرتب کنیم تا بهترین معاملات بلک فرایدی را برای شما ارائه کنیم. به محض اینکه پیشنهادها منتشر شد، همه بهترین قیمت‌ها را از برندهای برتر انتخاب می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که چرا یک معامله خوب است یا آیا باید برای قیمت بهتر دست نگه دارید.

در حالی که تاریخ بلک فرایدی 2023 برای 24 نوامبر در نظر گرفته شده است، معاملات معمولا از اوایل اکتبر شروع می شود. در واقع، ماه گذشته، آمازون اعلام کرد که دومین فروش پرایم دی در 10 و 11 اکتبر برگزار می شود، که در سال های گذشته شروعی برای فصل خرید تعطیلات بوده است. فروش دو روزه Amazon Prime Day یک پیش نمایش بلک فرایدی خواهد بود، با نگاهی اجمالی به معاملاتی که می توانید در فروش بلک فرایدی خرده فروش انتظار داشته باشید.

در حالی که منتظر کاهش قیمت‌های بلک فرایدی اولیه هستیم، ما بهترین فروش‌های امروز را از خرده‌فروشان آنلاین مورد علاقه‌تان در زیر فهرست کرده‌ایم، و به دنبال آن همه چیزهایی که باید در مورد فروش بلک فرایدی امسال بدانید.

بهترین فروش های امروز

. آمازون: معاملات روزانه در زمینه فناوری، اقلام خانگی، لباس و موارد دیگر

. بهترین خرید: صرفه جویی در تلویزیون های K4، لپ تاپ ها و هدفون ها

. Dell: در لپ تاپ های پرفروش Inspiron و XPS صرفه جویی کنید

. Home Depot: معاملات ابزار، لوازم خانگی، مبلمان و موارد دیگر

. Kohl’s: صرفه جویی در لباس، کفش و لوازم جانبی برای کل خانواده

. Lowe’s: معاملات لوازم خانگی سامسونگ، ویرپول و ال‌جی

. Nordstrom : 30٪ تخفیف نایک، Levi’s، Skims، Adidas و موارد دیگر

. Overstock: صرفه جویی زیادی در مبلمان، دکوراسیون و لوازم خانگی + ارسال رایگان

. هدف: صرفه جویی در مبلمان، فناوری و لباس برای کل خانواده

. Walmart: در تلویزیون، لپ تاپ، لوازم آشپزخانه و موارد دیگر صرفه جویی کنید

BLACK FRIDAY 2023: اطلاعات کلیدی

بلک فرایدی 2023 چه زمانی است؟

بلک فرایدی 2023 در 24 نوامبر است. تاریخ واقعی تغییر می کند، اما روز هفته ثابت می ماند: همیشه جمعه بعد از روز شکرگزاری است.

در حالی که معاملات بلک فرایدی بر اساس سال‌های گذشته به طور رسمی از ۲۴ نوامبر آغاز می‌شود، می‌توانیم پیش‌ بینی کنیم که خرده‌فروشانی مانند آمازون، Best Buy و Walmart فروش زودهنگام را آغاز خواهند کرد. در فروش سال گذشته، به لطف دومین فروش پرایم روز آمازون، که در اوایل همان ماه راه اندازی شد، شاهد عرضه معاملات بلک فرایدی در اوایل اکتبر بودیم. آمازون اعلام کرده است که دومین فروش پرایم روز در 10 و 11 اکتبر برگزار خواهد شد، بنابراین خود را برای معاملات بلک فرایدی اولیه آماده کنید تا در همان زمان شروع شود.

انتظار داریم در سال 2023 شاهد چه معاملات بلک فرایدی باشیم؟

می‌توانیم با نگاهی به پرفروش‌ترین‌های سال گذشته و فروش‌های اخیر تعطیلات پیش‌بینی کنیم که چه معاملات بلک فرایدی را در فروش سال 2023 خواهیم دید. طبق گزارش آمازون، دسته بندی های پرفروش سال گذشته شامل خانه، مد، اسباب بازی، زیبایی و دستگاه های خود آمازون بود. این با اقلام پرفروش آمازون مانند Echo Dot، Fire TV Stick و Apple AirPods مطابقت داشت. دیگر پیشنهادات محبوب نینتندو سوییچ، تلویزیون OLED C2 ال‌جی، خردکن سبزیجات ویروسی Fullstar، و سشوار حجم‌دهنده یک مرحله‌ای Revlon بود.

ما انتظار داریم که در رویداد معاملات بلک فرایدی 2023، همان ترکیبی از اقلام را در فروش ببینیم، مانند دستگاه های آمازون، مانند بلندگوی هوشمند Echo Pop، تلویزیون OLED LG C3 2023، و همچنین جدیدترین دستگاه های اپل، از جمله Apple Watch 9. ، مک بوک ایر M2 و آیفون 15.

BLACK FRIDAY 2023: مشاوره خرید ما

بهترین معاملات بلک فرایدی را کجا پیدا کنیم؟

بیشتر خرده‌فروشان آنلاین، معاملات بلک فرایدی را ارائه می‌دهند، اما وظیفه ما این است که هزاران پیشنهاد را مرتب کنیم تا بهترین قیمت‌ها را از این دسته پیدا کنیم. شما معمولاً بهترین معاملات بلک فرایدی را از خرده فروشان معروفی مانند Walmart، Best Buy، و Target پیدا خواهید کرد که آمازون پیشتاز این بسته است.

آمازون محبوب بلک فرایدی است، نه تنها به این دلیل که قیمت های بی سابقه ای را ارائه می دهد، بلکه به این دلیل که در طیف گسترده ای از دسته بندی ها تخفیف ارائه می دهد. بنابراین چه به دنبال اقلام فناوری مانند لپ‌تاپ، تلویزیون، یا AirPods باشید یا به دنبال تخفیف در لباس، لوازم آشپزخانه یا اسباب‌بازی باشید – آمازون احتمالاً معاملات بلک فرایدی را برای محصولی که دنبال آن هستید ارائه می‌کند.

Walmart یکی دیگر از موارد مورد علاقه بلک فرایدی است، به لطف تعداد انگشت شماری از فروش های اولیه که خرده فروش معمولاً در آستانه بلک فرایدی راه اندازی می کند. این خرده‌فروش همچنین قیمت‌های ویژه و دسترسی زودهنگام به فروش‌های بلک فرایدی خود را برای اعضای Walmart Plus ارائه می‌کند، که اگر به اشتراک علاقه دارید باید در نظر بگیرید.

سایر خرده فروشانی که معاملات چشمگیر بلک فرایدی ارائه می دهند عبارتند از Best Buy، Target، Dell، Home Depot، Lowe’s و Overstock. می‌تواند با تعداد زیادی خرده‌فروش و تبلیغات بی‌نظیر باشد، اما اینجاست که تخصص ما در معامله مطرح می‌شود. ما از هر خرده‌فروشی برای انتخاب بهترین معاملات بلک فرایدی می‌گذریم تا بتوانید مطمئن شوید که کمترین قیمت موجود را دریافت می‌کنید.

چگونه بهترین معاملات بلک فرایدی در سال 2023 را دریافت کنیم؟

تکالیف واقعا کمک می کند. برخی از خرده‌فروش‌ها قیمت‌ها را از آگوست تا اکتبر افزایش می‌دهند تا بتوانند در بلک فرایدی تخفیف‌های شگفت‌انگیزی ارائه دهند، پس فریب چنین حرکاتی را نخورید.

آنها به ویژه در لوازم الکترونیکی مصرفی گران قیمت مانند تلویزیون ها یا لپ تاپ ها با شماره محصول به جای نام رایج هستند، با محصولاتی که به قیمت مقرون به صرفه ای کاهش یافته اند ناگهان دوباره به MSRP خود بازگردانده می شوند.

همچنین ایده بسیار خوبی است که انعطاف پذیر باشید: برای مثال، اگر به تلویزیون K4 سامسونگ علاقه مند هستید، بهتر است به جای یک شماره مدل خاص، به ویژگی هایی که می خواهید فکر کنید: BRV553ABD34-82C-9218-X ممکن است اینگونه نباشد. در بلک فرایدی 2023 تخفیف داده شده است، اما مجموعه ای تقریباً مشابه با مشخصاتی که شما می خواهید احتمالاً خواهد بود.

بنابراین تحقیقات خود را در مورد آنچه مهم است انجام دهید، و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مقایسه صحیح مورد نیاز را به شما ارائه دهیم.

با این حال، فریب نخورید و فکر نکنید که چیزی که شبیه یک مجموعه پنج ستاره به نظر می رسد یکسان است اما ارزان تر – برخی از عناصر (اغلب با توجه به کیفیت صفحه نمایش یا پردازش تصویر) برای دستیابی به آن قیمت پایین تر، کیفیت بالایی ندارند.

چه زمانی برای بهترین معاملات بلک فرایدی خرید کنیم؟

خرید زود هنگام تعطیلات یک حرکت هوشمندانه در فروش بلک فرایدی سال گذشته بود، زیرا شاهد عرضه بهترین معاملات در هفته های منتهی به روز بودیم. خرده فروشانی مانند آمازون، بست بای، و والمارت فروش خود را از اوایل اکتبر با پیشنهادهای چشمگیر برای پرفروش ترین فناوری، لوازم خانگی، اسباب بازی و موارد دیگر آغاز کردند.

ما از معاملات بلک فرایدی اولیه سال گذشته بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم، در واقع، ما از پیشنهادات در بلک فرایدی ناامید شدیم. بیشتر خرده‌فروش‌ها بهترین معاملات خود را در هفته‌های منتهی به بلک فرایدی ، با قیمت‌های کم سابقه در AirPods، تلویزیون‌های OLED، سرخ کن‌های هوا، و لپ‌تاپ‌ها ارائه کردند. هنگامی که بلک فرایدی فرا رسید، بسیاری از این اقلام یا موجود نبودند یا در حالی که هنوز تخفیف داشتند، قیمت بالاتری داشتند.

توصیه ما؟ اگر در اوایل معاملات بلک فرایدی می بینید و قیمت آن کم سابقه است، توصیه می کنیم به جای منتظر ماندن برای بلک فرایدی ، آن مورد را خریداری کنید. در واقع، خرده‌فروش‌هایی مانند Best Buy یک صفحه پرسش‌های متداول داشتند که بیان می‌کرد تخفیف‌های بلک فرایدی اولیه آن در تعداد محدودی موجود است و در طول دوره فروش بلک فرایدی قیمت‌های بهتری پیدا نمی‌کنید. با استفاده از معاملات اولیه بلک فرایدی ، نه تنها از جنون بلک فرایدی جلوگیری می کنید، بلکه کالایی را تضمین می کنید که ممکن است در 24 نوامبر به فروش برسد.

بلک فرایدی در مقابل روز پرایم آمازون

در حالی که فروش امسال Amazon Prime Day در ماه ژوئیه به پایان رسید، خرده فروش به تازگی فروش دومی را اعلام کرد که در ماه اکتبر انجام خواهد شد. رویداد اکتبر Amazon Prime پیش نمایشی برای رویداد معاملات بلک فرایدی 2023 خواهد بود و فصل خرید اولیه تعطیلات را آغاز خواهد کرد.

بنابراین، چه چیزی می‌توانیم در مورد رویداد پرایم روز آمازون در جولای یاد بگیریم، و چگونه آن را به بلک فرایدی می‌رسانیم؟ آمازون گزارش می دهد که اولین روز پرایم دی با بیش از 375 میلیون کالا در سراسر جهان، بزرگترین روز فروش در تاریخ این شرکت بوده است. محبوب‌ترین دسته‌ها خانه، مد، و زیبایی بودند و معاملات پرفروش شامل Fire TV Stick، Apple AirPods و فرش‌شوی Bissell Little Green بود.

ما انتظار داریم روند مشابهی در فروش بلک فرایدی امسال رخ دهد، زیرا مصرف کنندگان تشنه معاملات هستند. مهم‌ترین تفاوت بین بلک فرایدی و پرایم روز، مدت زمان فروش و تسلط آمازون و الزامات عضویت در پرایم دی است. فروش پرایم دی آمازون یک فروش فقط 48 ساعته است و برای خرید این فروش به عضویت Prime نیاز است. این فروش دو روزه همچنین به دلیل تخفیف های عمیق خود در دستگاه های آمازون شناخته می شود، به همین دلیل جای تعجب نیست که Fire TV یک کالای پرفروش بود.

در حالی که بلک فرایدی از نظر فنی فقط یک روز است، یعنی 24 نوامبر، خرده فروشان معاملات بلک فرایدی را در اوایل اکتبر راه اندازی می کنند، که فروش تعطیلات را به هفته ها پس انداز می کند. بلک فرایدی مختص آمازون نیست و برخی از بهترین معاملات از سوی خرده فروشان دیگری مانند Best Buy، Walmart ارائه می شود.

چرا به آن بلک فرایدی می گویند؟

بیایید یک درس تاریخ بگیریم تا بفهمیم چرا آنها آن را بلک فرایدی می نامند: اولین ذکر شناخته شده از بلک فرایدی مربوط به این تجربه خرید در نوامبر 1951 بود، زمانی که مجله مدیریت و نگهداری کارخانه از آن برای توصیف افرادی استفاده کرد که فردای آن روز با بیمار تماس می گرفتند. روز شکرگزاری تا بتوانند یک روز مرخصی اضافی داشته باشند.

در همان زمان، پلیس ایالات متحده از عبارات « بلک فرایدی » و «شنبه سیاه» برای توصیف ترافیک وحشتناکی که در آغاز فصل خرید قبل از کریسمس رخ داد استفاده می کرد.

در سال 1961، دولت محلی تصمیم گرفت تا فصل خرید را به «جمعه بزرگ» و «شنبه بزرگ» تغییر دهد، اما هرگز به نتیجه نرسید. این تصور که زمانی بود که خرده‌فروشان به «بازگشت به سیاهی» بازگشتند، دیرتر دیده شد و به وضوح تلاشی برای مثبت‌سازی این اصطلاح بود.

بهترین تخفیف های بلک فرایدی سال گذشته

نگاهی به معاملات بلک فرایدی سال گذشته می تواند به ما ایده خوبی از آنچه در رویداد 2023 به فروش می رسد ارائه دهد. بهترین پیشنهادات بلک فرایدی را در زیر می‌بینید و به دنبال آن بهترین پیشنهادها در دسته‌های محبوب مانند تلویزیون، لپ‌تاپ، لوازم خانگی، دستگاه‌های خانه هوشمند و موارد دیگر قرار دارند.

Insignia سری 65 اینچی F30 4K UHD Smart Fire TV: 549.99 دلار بود اکنون 379.99 دلار در Best Buy

یکی از بهترین معاملات تلویزیون مقرون به صرفه با صفحه نمایش بزرگ، این صفحه نمایش 65 اینچی K4 از Insignia است که با قیمت بسیار پایین فقط 379.99 دلار به فروش می رسد. شما سیستم عامل Fire TV، وضوح K Ultra HD4، صدای DTS Studio و یک کنترل صوتی دستی الکسا را ​​دریافت می‌کنید – همه با قیمت کمتر از 400 دلار.

اجاق گاز فشاری 10 در 1 Instant Pot Pro: 169.99 دلار بود اکنون 99.95 دلار در آمازون

گلدان‌های فوری همیشه پرفروش‌ترین هستند زیرا هدایای فوق‌العاده‌ای می‌سازند و فروش سایبری دوشنبه آمازون، Instant Pot Pro را با قیمت 99.95 دلار به فروش می‌رساند – فقط 20 دلار بیشتر از رکورد پایین. دیگ زودپز شش لیتری دارای 10 دستگاه در یک دستگاه می باشد، از جمله؛ آهسته پز، سوسیس، ماهیتابه، برنج، ضدعفونی کننده، ماست ساز، گرم کن غذا، کیک پزی و بخارپز

Blink Video Doorbell : 49.99 دلار بود اکنون در آمازون 34.99 دلار

امنیت خانه را با زنگ درب ویدیویی چشمک زن در فروش با قیمت 34.99 دلار در معاملات امروز Cyber ​​Monday – کمترین قیمتی که تا به حال دیده‌ایم هدیه دهید. زنگ درب Blink هنگام تشخیص حرکت به شما هشدار می دهد و دارای ویدیوی شب مادون قرمز و صدای دو طرفه است.

iRobot Roomba 694: در آمازون 274 دلار بود و اکنون 179 دلار بود

این جارو برقی مقرون به صرفه از iRobot با این فروش بلک فرایدی حتی ارزان‌تر شد. با امتیاز 4.4 از 5 در آمازون، یکی از مدل‌های مقرون به صرفه موجود در بازار است که واقعاً ارزش پول شما را دارد، با مواردی مانند پشتیبانی از الکسا، سیستم تمیز کردن 3 مرحله‌ای و عمر باتری 90 دقیقه در هر شارژ کامل.

اپل ایرپاد (نسل دوم): 159 دلار بود و اکنون 99 دلار در آمازون بود

Airpods 2 در بلک فرایدی به 79 دلار کاهش یافت و در انبار و در حال اتمام بود. هنوز هم می‌توانید AirPods را در فروش دریافت کنید، اما با 20 دلار بیشتر با قیمت 99 دلار. اگر ایرپاد جدید می‌خواهید و نیازی به آخرین مدل آن ندارید، این معامله به شدت توصیه می‌شود.

Lenovo IdeaPad 1i : 249.99 دلار بود اکنون 99.99 دلار در Best Buy

خرید لپ‌تاپ فوق‌العاده ارزان مورد علاقه ما از اولین فروش بلک فرایدی Best Buy، این لنوو IdeaPad است که فقط به 99.99 دلار کاهش یافته است. اگر بودجه کمی دارید و دستگاه ویندوز را به Chromebook ترجیح می‌دهید، این دستگاهی است که می‌توانید تمام نیازهای محاسباتی روزمره خود را برطرف کنید. همچنین دارای صفحه نمایش 14 اینچی کمی بزرگتر است که به ندرت با چنین قیمت پایینی دیده می شود.

تشک نکتار مموری فوم: از 599 دلار در حال حاضر از 359 دلار در Nectar بود

یکی دیگر از مقوله‌های پرطرفدار در بلک فرایدی ، معاملات تشک است، و Nectar به تازگی یک فروش فلش را حذف کرده است که 33% تخفیف برای همه چیز ارائه می‌دهد. شما می توانید تا 500 دلار در تشک Memory Foam پس انداز کنید، که سایز ملکه را از 999 دلار به 669 دلار می رساند – که از قرارداد بلک فرایدی سال گذشته شکست می خورد. این تشک مموری فوم با رده متوسط ​​پایین بسیار با ارزش است که ما در بررسی تشک شهد خود به آن 5/4 ستاره دادیم.

بسته بلک فرایدی Oculus Quest 2 (128 گیگابایت): 469.99 دلار بود اکنون 349.99 دلار در آمازون

اگر دنبال Oculus Quest 2 بوده اید، این زمان مناسبی برای انتخاب آن است. در بررسی چهار و نیم ستاره خود، از مشخصات جامد Quest 2 و ماهیت کاربری آسان آن قدردانی کردیم، به‌علاوه چند بازی فوق‌العاده روی پلتفرم وجود دارد (که این بسته شامل دو مورد از آن‌ها است: Beat Saber و Resident Evil 4. VR).

تلویزیون هوشمند ال‌جی 70 اینچی سری UP7070 4K UHD : 649.99 دلار بود اکنون در Best Buy 549.99 دلار

یکی دیگر از معاملات مورد علاقه تلویزیون بلک فرایدی از Best Buy، این تلویزیون هوشمند 70 اینچی K4 ال‌جی است که با قیمت 549.99 دلار به فروش می‌رسد – پایین‌ترین قیمتی که دیده‌ایم و ارزش فوق‌العاده‌ای برای یک تلویزیون 4K با صفحه‌نمایش بزرگ. این 70 اینچی دارای پردازنده چهار هسته‌ای K4 ال‌جی برای تجربه تصویری ممتاز و قابلیت‌های هوشمند با Amazon Alexa و Google Assitant برای کنترل هندزفری است.

Crest 3D Whitestrips : 95.99 دلار بود اکنون 34.99 دلار در آمازون

این تنها موردی است که من هر بلک فرایدی می خرم – Whitestrips 3D Crest. پرفروش ترین نوارهای سفید کننده دندان به ندرت در فروش هستند و معامله بلک فرایدی امروز قیمت را به 34.99 دلار کاهش می دهد – 5 دلار بیشتر از رکورد پایین. شما 48 نوار سفید کننده به اضافه یک جفت نوار اکسپرس یک ساعته جایزه دریافت می کنید تا بتوانید در کمترین زمان لبخند سفیدتری داشته باشید.

اپل واچ 8 (GPS، 41 میلی متر): 399 دلار بود اکنون 349.99 دلار در آمازون

این دومین باری است که شاهد تخفیف آخرین اپل واچ 8 در آمازون هستیم. این ساعت هوشمند تنها کمتر از دو ماه است که در دسترس است، اما می‌توانید 50 دلار در این معامله بلک فرایدی پس انداز کنید. به‌روزرسانی‌ها در مقایسه با نسخه قبلی افزایشی هستند، اما شامل پردازنده ارتقا یافته S8، عمر باتری 18 ساعته تمام روز و مجموعه‌ای از عملکردهای سلامت و تناسب اندام جدید به لطف watchOS 9 هستند.

فرش شوی قابل حمل Bissell Spot Clean Pro : 164.79 دلار 144.79 دلار در آمازون

قالیشویی Bissell اخیراً رایج شده است و آمازون Spot Clean Pro را با قیمت 144 دلار به فروش می رساند – بهترین معامله ای که تا به حال دیده ایم. فرش شوی قابل حمل که برای صاحبان حیوانات خانگی و والدین مناسب است، می تواند به طور جادویی لکه ها و لکه های روی فرش ها، کاناپه ها، فضای داخلی خودرو و موارد دیگر را پاک کند.

iRobot Roomba 694: در آمازون 274 دلار بود و اکنون 179 دلار بود

این جارو برقی مقرون به صرفه از iRobot با این فروش بلک فرایدی حتی ارزان‌تر شد. با امتیاز 4.4 از 5 در آمازون، یکی از مدل‌های مقرون به صرفه موجود در بازار است که واقعاً ارزش پول شما را دارد، با مواردی مانند پشتیبانی از الکسا، سیستم تمیز کردن 3 مرحله‌ای و عمر باتری 90 دقیقه در هر شارژ کامل.

تلویزیون هوشمند 4K 65 اینچی LG C2: 2,099.99 دلار بود اکنون 1699.99 دلار در Best Buy

اگر واقعاً می‌خواهید لوکس هدیه بدهید، Best Buy تلویزیون درخشان C2 OLED ال‌جی را با قیمت 1699.99 دلار به فروش می‌رساند – پایین‌ترین قیمتی که تا به حال دیده‌ایم. LG C2 که به عنوان بهترین تلویزیون ما شناخته می شود، دارای صفحه نمایش OLED خیره کننده، پردازنده هوش مصنوعی a9 Gen5، Dolby Atmos و کنترل صوتی است. اگر جدیدترین و بهترین تلویزیون را می خواهید، پس این معامله برای شما مناسب است.

درخت کریسمس 6.5 فوتی از پیش روشن شده شرکت ملی درخت: 399.99 دلار بود و اکنون 214.99 دلار در آمازون بود.

اگر امسال درخت کریسمس خود را انتخاب نکرده‌اید، فروش بلک فرایدی آمازون تخفیف عظیم 184.20 دلاری را برای این درخت مصنوعی 6.5 فوتی ارائه می‌کند. Dunhill Fir Full دارای رتبه برتر از قبل با 650 چراغ سفید روشن است که حتی با خاموش شدن لامپ نیز روشن می ماند. به علاوه، اگر از ALEXATREE هنگام پرداخت استفاده می کنید، با خرید خود یک دوشاخه هوشمند آمازون و آمازون اکو دات (نسل سوم) دریافت می کنید (فقط مطمئن شوید که همه موارد در سبد خرید شما هستند).

Samsung Galaxy Z Fold 4 : 450 دلار تخفیف یا تا 1000 دلار با معامله در سامسونگ

سامسونگ با تبلیغات بلک فرایدی خود در گلکسی زد فولد 4 بهترین پیشنهاد امسال خود را ارائه کرده است. شما می توانید در حال حاضر 450 دلار تخفیف ثابت برای دستگاه قفل نشده دریافت کنید – بزرگتر از هر خرده فروش دیگری. یا، تجارت را انتخاب کنید، و تا 1000 دلار تخفیف برای هر دو دستگاه حامل یا قفل نشده دریافت کنید. در حالی که قبلاً دستگاه‌های همراه با گلکسی زد فولد 4 را دیده‌ایم، این به راحتی بهترین تخفیف مستقیمی است که از زمان عرضه این دستگاه دیده‌ایم.

تفنگ ماساژ Toloco: 259.99 دلار بود که اکنون 89.99 دلار در آمازون بود

این تفنگ ماساژور با رتبه برتر در فروش بلک فرایدی آمازون تخفیف زیادی دریافت می کند که از 259.99 دلار به 89.99 دلار کاهش یافته است. تفنگ ماساژ Toloco دارای 20 سطح سرعت مختلف و 15 سر ماساژ قابل تعویض برای تسکین درد در تمام قسمت های بدن شما است و بیش از 31000 بررسی مثبت در آمازون دارد.

Fire TV Stick 4K با کنترل صوتی الکسا: 49.99 دلار 24.99 دلار در آمازون

اگر به دنبال پخش محتوای خود با وضوح K4 هستید، آمازون تخفیف 50 درصدی زیادی در Fire TV Stick 4K دارد که قیمت را به پایین ترین سطح 24.99 دلار کاهش می دهد. پرفروش‌ترین Fire Stick به شما امکان می‌دهد محتوای مورد علاقه خود را با وضوح 4K Ultra HD با پشتیبانی از Dolby Vision، HDR، HDR10+ و Amazon Alexa برای کنترل هندزفری پخش کنید.

دستگاه قهوه و اسپرسوساز Nespresso Vertuo Next توسط De’Longhi : 179 دلار بود اکنون 125.30 دلار در آمازون

آمازون دستگاه قهوه ساز پرطرفدار Nespresso Vertuo Next را با قیمت 125 دلار در حال حاضر دارد که تنها 25 دلار کمتر از پایین ترین قیمت آن است. این رکورد در آگوست 2020 ثبت شد و ما از ماه می سال گذشته شاهد این مدل خاص به این پایین نبودیم. ممکن است برای خود بلک فرایدی کمی بیشتر کاهش یابد، اما اگر می‌خواهید در حال حاضر یک دستگاه جدید انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم از این تخفیف کرک استفاده کنید.

Apple AirPods Pro (نسل دوم): 249 دلار بود و اکنون در آمازون 229.99 دلار بود

در حالی که AirPods Pro در بلک فرایدی به 199.99 دلار کاهش یافت، اما آمازون همچنان هدفون های آن را با قیمت 229 دلار به فروش می رساند که هنوز 20 دلار تخفیف دارد. هدفون‌های کاملاً جدید اپل شامل بهبود کیفیت صدا و حذف نویز و شامل یک کیس شارژ بی‌سیم است که بیش از 24 ساعت عمر باتری را فراهم می‌کند.

سری گلکسی اس 22 سامسونگ: تخفیف فوری، به اضافه 600 دلار تخفیف با معامله در سامسونگ

با خرید یک دستگاه قدیمی می توانید تا 400 دلار برای Galaxy S22، تا 500 دلار از S22 Plus، یا تا 600 دلار از Galaxy S22 Ultra دریافت کنید. به علاوه، هر سه مدل با تخفیف فوری بین 75 تا 225 دلار نیز ارائه می‌شوند، به این معنی که می‌توانید گلکسی اس 22 اولترا را با قیمتی کمتر از 374.99 دلار تهیه کنید.

Apple MacBook Air (M1) : 999 دلار بود و اکنون 799 دلار در آمازون بود

اگر در معاملات بلک فرایدی امروز به دنبال مک بوک هستید، آمازون قیمت مک بوک ایر 2020 را به 799 دلار کاهش داده است – پایین ترین قیمتی که تا به حال دیده ایم. لپ تاپ قدرتمند 13 اینچی به لطف تراشه M1 اپل عملکرد عالی را ارائه می دهد و دارای طراحی بسیار نازک و عمر باتری چشمگیر است. این ارزش فوق العاده برای پول و بهترین معامله ای است که می توانید پیدا کنید.

Magic Bullet Blender : 39.88 دلار بود و اکنون 29.99 دلار در آمازون بود

کوپن قبلی اکنون منقضی شده است، اما هنوز هم می توانید این مخلوط کن گلوله جادویی را با قیمت معقول 30 دلار در معاملات بلک فرایدی آمازون دریافت کنید. مخلوط کن خرد می کند، مخلوط می کند، مخلوط می کند، شلاق می کند، آسیاب می کند و موارد دیگر و شامل سه اندازه مختلف فنجان است.

بهترین تخفیف های بلک فرایدی: تلویزیون

تلویزیون هوشمند K 4 65 اینچی LG C2: 2,099.99 دلار بود اکنون 1699.99 دلار در Best Buy

اگر واقعاً می‌خواهید لوکس هدیه بدهید، Best Buy تلویزیون درخشان C2 OLED ال‌جی را با قیمت 1699.99 دلار به فروش می‌رساند – پایین‌ترین قیمتی که تا به حال دیده‌ایم. LG C2 که به عنوان بهترین تلویزیون ما شناخته می شود، دارای صفحه نمایش OLED خیره کننده، پردازنده هوش مصنوعی a9 Gen5، Dolby Atmos و کنترل صوتی است. اگر جدیدترین و بهترین تلویزیون را می خواهید، پس این معامله برای شما مناسب است.

تلویزیون هوشمند 85 اینچی AU8000 Crystal 4K سامسونگ: 2200 دلار بود اکنون 1399.99 دلار در آمازون

بزرگترین نسخه سامسونگ از تلویزیون ال ای دی K4 سری AU8000 Crystal دوباره به پایین ترین قیمت خود رسیده است، قیمتی که آخرین بار در ژانویه سال جاری ثبت شده بود. مدل‌های AU8000 ویژگی‌های فانتزی مانند نور پس‌زمینه محلی، نقاط کوانتومی و ورودی 120 هرتز را برای بازی حذف نمی‌کنند، اما اگر به‌دنبال یک تلویزیون عالی بلک فرایدی در یک تلویزیون واقعا بزرگ هستید، این اینجاست.

تلویزیون هوشمند ال‌جی 70 اینچی سری UP7070 4K UHD : 649.99 دلار بود اکنون در Best Buy 549.99 دلار

یکی دیگر از معاملات مورد علاقه تلویزیون بلک فرایدی از Best Buy، این تلویزیون هوشمند 70 اینچی K4 ال‌جی است که با قیمت 549.99 دلار به فروش می‌رسد – پایین‌ترین قیمتی که دیده‌ایم و ارزش فوق‌العاده‌ای برای یک تلویزیون K4 با صفحه‌نمایش بزرگ. این 70 اینچی دارای پردازنده چهار هسته‌ای K4 ال‌جی برای تجربه تصویری ممتاز و قابلیت‌های هوشمند با Amazon Alexa و Google Assitant برای کنترل هندزفری است.

تلویزیون OLED LG C1 (55 اینچ): 1,499.99 دلار بود اکنون در آمازون 1,289 دلار

آمازون که همیشه در بلک فرایدی پرفروش بود، تلویزیون خیره کننده C1 OLED ال‌جی را به لطف تخفیف 210 دلاری به قیمت 1289 دلار به فروش می‌رساند. این بهترین معامله ای است که تا به حال دیده ایم و قیمت فوق العاده ای برای صفحه نمایش 65 اینچی درجه یک. LG C1 یکی از بهترین تلویزیون هایی است که می توانید بخرید، به لطف صفحه نمایش OLED درخشان، پردازنده Alpha a9 Gen. 4 و صدای فراگیر مجازی.

تلویزیون 55 اینچی Nano75 ال‌جی: 649 دلار بود و اکنون 499.99 دلار در Best Buy بود.

برای خرید این تلویزیون K4 میان رده از ال‌جی 25 درصد تخفیف دریافت کنید و یک صفحه نمایش 55 اینچی را با نصف قیمت یک OLED معادل آن در نظر بگیرید. با 4K HDR، پلتفرم هوشمند webOS درخشان، و پردازنده جدید a5، با قیمت 499.99 دلاری، چیزهای زیادی دریافت می‌کنید، حتی اگر مجبور باشید بدون فناوری‌ها و فرمت‌های صفحه نمایش جذاب‌تر کار کنید.

بهترین تخفیف های بلک فرایدی: لپ تاپ و چاپگر

Lenovo IdeaPad 1i : 249.99 دلار بود اکنون 99.99 دلار در Best Buy

خرید لپ‌تاپ فوق‌العاده ارزان مورد علاقه ما از اولین فروش بلک فرایدی Best Buy، این لنوو IdeaPad است که فقط به 99.99 دلار کاهش یافته است. اگر بودجه کمی دارید و دستگاه ویندوز را به Chromebook ترجیح می‌دهید، این دستگاهی است که می‌توانید تمام نیازهای محاسباتی روزمره خود را برطرف کنید. همچنین دارای صفحه نمایش 14 اینچی کمی بزرگتر است که به ندرت با چنین قیمت پایینی دیده می شود.

Acer Chromebook 315: 279 دلار بود اکنون 149 دلار در Walmart

اگر لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگتر با قیمت پایین را ترجیح می دهید، به این Acer Chromebook 315 ارتقا دهید. این هنوز یک دستگاه اصلی برای گزینه بالا است، اما با یک صفحه نمایش 15.6 اینچی عرضه می شود، بنابراین کمتر قابل حمل است اما هنوز یک انتخاب مقرون به صرفه برای کارهای مدرسه و استفاده سبک است. هنوز هم سخت و نسبتاً سبک است، به علاوه عمر باتری آن حدود 12 ساعت است، بنابراین اگر آن را در تمام طول روز با خود حمل می کنید، انتخاب خوبی است.

Lenovo Chromebook Flex 5: 380 دلار بود اکنون 279.99 دلار در آمازون

یکی دیگر از عالی‌ترین کروم‌بوک‌های سری Flex از Lenovo، Flex 5 یک صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی همراه با طراحی هیبریدی لپ‌تاپ-تبلت ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد از کار روی میزتان به تماشای Netflix در رختخواب سریع‌تر از آن چیزی که بتوانید بگویید «اوه، این یک معامله خوب است» ارائه می‌کند.

HP 15z: 469.99 دلار بود که اکنون 249.99 دلار در HP بود

در اینجا بهترین راه برای خرج کردن کمتر از 300 دلار برای یک لپ تاپ برای استفاده سبک، کارهای مدرسه و موارد دیگر وجود دارد. قطعات با پردازنده AMD Athlon در داخل قطعا سطح ابتدایی‌تری هستند، اما این یک مصالحه منصفانه و قابل درک با این قیمت است. با این حال، در اینجا قدرت کافی برای کارهای اصلی، مدیریت سبک و مرور روزمره وجود دارد، در حالی که 8 گیگابایت رم تضمین می‌کند که عملکرد ثابت باقی می‌ماند.

Apple MacBook Air (2020): در آمازون 999 دلار بود و اکنون 799 دلار بود

اگر در معاملات بلک فرایدی امروز به دنبال مک بوک هستید، آمازون قیمت مک بوک ایر 2020 را به قیمت بی سابقه 799 دلار کاهش داده است. لپ تاپ قدرتمند 13 اینچی به لطف تراشه M1 اپل عملکرد عالی را ارائه می دهد و دارای طراحی بسیار نازک و عمر باتری چشمگیر است. این ارزش فوق العاده برای پول و بهترین معامله ای است که می توانید پیدا کنید.

Canon – PIXMA TS6420a در Best Buy 159.99 دلار بود و اکنون 69.99 دلار بود.

چاپگر یکپارچه بی سیم PIXMA TS6420a Canon برای کسانی که به دنبال چیزی برای استفاده آسان، جمع و جور و قادر به انجام یکسری کارها هستند، عالی است. در این بلک فرایدی می توانید 90 دلار صرفه جویی باورنکردنی در مورد چاپگر خانگی عالی داشته باشید.

بهترین پیشنهادات بلک فرایدی: خانه و آشپزخانه

اجاق گاز آهسته دستی بیضی شکل 7 کوارت: 49.99 دلار بود اکنون 39.99 دلار در آمازون

این دیگ پرفروش در بلک فرایدی از تخفیف 40 درصدی برخوردار است که قیمت را به رکورد 39.99 دلار کاهش می دهد. آهسته پز هفت لیتری تا هشت نفر را سرو می کند و برای تمیز کردن سریع و آسان قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است.

سرخ کن هوا Bella Pro 2QT: 44.99 دلار بود اکنون 19.99 دلار در Best Buy

کاربران Best Buy که به این محصول 4.5 از 5 امتیاز داده‌اند، اندازه سرخ‌کن هوای Bella Pro را دوست دارند، زیرا برای تهیه غذای یک تا دو نفر عالی است و به راحتی در کنار آن قرار می‌گیرد، زیرا به مقدار زیادی نیاز ندارد. فضای پیشخوان اکنون، یک دلیل دیگر برای دوست داشتن این سرخ کن بادی کوچک وجود دارد. این 55٪ تخفیف یا 25 دلار از قیمت برچسب آن است.

Bella Pro Series 8-qt. سرخ کن دیجیتال: 129.99 دلار بود که اکنون در Best Buy 59.99 دلار بود

اگر در بلک فرایدی به دنبال یک سرخ کن بادی ارزان هستید، Best Buy Bella Pro را تنها با قیمت 59.99 دلار به فروش می رساند. سرخ کن بادی 8 کیوتی Bella نسبت به قیمتش ارزش فوق العاده ای دارد، زیرا به شما امکان می دهد در هوا سرخ کنید، کباب کنید، بپزید، کباب کنید و بدون روغن دوباره گرم کنید، بنابراین می توانید با احساس گناه کمتری از غذاهای سرخ شده مورد علاقه خود لذت ببرید.

Instant Pot Pro اجاق گاز فشاری 10 در 1: 169.99 دلار بود اکنون 99.95 دلار در آمازون

گلدان های فوری همیشه پرفروش ترین های بلک فرایدی هستند و فروش اولیه بلک فرایدی آمازون، Instant Pot Pro را با قیمت 99.95 دلار به فروش می رساند – فقط 20 دلار بیشتر از رکورد پایین. دیگ زودپز شش لیتری دارای ده دستگاه در یک دستگاه می باشد، از جمله؛ آهسته پز، سوسیس، ماهیتابه، برنج، ضدعفونی کننده، ماست ساز، گرم کن غذا، کیک پزی و بخارپز

قهوه ساز Keurig K-Cafe Essentials: در Walmart 99 دلار بود و اکنون 79 دلار بود.

والمارت نسخه Essentials قهوه‌ساز Keurig K-Cafe را با قیمت تنها 79 دلار به عنوان بخشی از فروش اولیه بلک فرایدی خود دارد. این دستگاه به اندازه برادر ممتاز خود پرزرق و برق نیست – که دارای روکش نیکلی رنگ، دسته فلزی، سینی چکه فلزی است و در حال حاضر در آمازون به فروش می رسد – اما از نظر ویژگی ها و تنظیمات، دقیقاً همان دستگاه است. ممکن است شاهد کاهش قیمت K-Cafe در بلک فرایدی باشیم، اما به نظر می‌رسد این معامله تا چند هفته ادامه خواهد داشت.

دستگاه قهوه و اسپرسوساز Nespresso Vertuo Next توسط De’Longhi: 179 دلار بود اکنون 125.30 دلار در آمازون

آمازون دستگاه قهوه ساز پرطرفدار Nespresso Vertuo Next را با قیمت 125.30 دلار در حال حاضر دارد که تنها 20 دلار کمتر از پایین ترین قیمت آن است. این رکورد در آگوست 2020 ثبت شد و ما از ماه می سال گذشته شاهد این مدل خاص به این پایین نبودیم. ممکن است برای خود بلک فرایدی کمی بیشتر کاهش یابد، اما اگر می‌خواهید در حال حاضر یک دستگاه جدید انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم از این تخفیف کرک استفاده کنید.

بهترین پیشنهادهای بلک فرایدی: خانه هوشمند

Fire TV Stick Lite با کنترل صوتی الکسا: 29.99 دلار 14.99 دلار در آمازون

یک ایده عالی برای جوراب پرکن، آمازون تلویزیون کاملا جدید Fire TV Stick Lite را با قیمت فقط 14.99 دلار به فروش می رساند – پایین ترین قیمتی که تا به حال دیده ایم. پخش کننده استریم بودجه به شما امکان می دهد از ده ها هزار کانال، برنامه و مهارت های الکسا لذت ببرید و دارای یک کنترل صوتی الکسا است.

اسپیکر هوشمند Echo Dot (نسل سوم): 49.99 دلار 14.99 دلار در آمازون

این معامله بلک فرایدی اولیه از آمازون، پرفروش ترین Echo Dot را به 19.99 دلار کاهش می دهد – پایین ترین قیمتی که تا به حال دیده ایم. پرفروش‌ترین اسپیکر هوشمند می‌تواند موسیقی پخش کند، به سؤالات پاسخ دهد، وضعیت آب و هوا را بررسی کند و لامپ هوشمند جدید شما را کنترل کند – تنها کاری که باید انجام دهید این است که از الکسا بپرسید.

Google Nest Mini (نسل دوم): 19.98 دلار 18 دلار در Walmart

در اینجا یک بلندگوی هوشمند ارزان قیمت جایگزین Echo Dot از آمازون آورده شده است. بسیاری از عملکردهای مشابه، از جمله توانایی پخش موسیقی، تنظیم تایمر، خواندن اخبار و یادآوری رویدادهای آینده را ارائه می دهد. حتی می توانید از آن برای کنترل سایر وسایل اطراف خانه مانند تلویزیون، چراغ ها و گرمایش استفاده کنید. با این قیمت، این اولین قدم عالی برای فناوری خانه هوشمند است.

MyQ Chamberlain Smart Garage Control: 29.98دلار بود که اکنون 19.98 دلار در آمازون بود

فقط با 19.98 دلار، می توانید گاراژ خود را از هر جایی کنترل و نظارت کنید، بنابراین هرگز نگران بسته شدن درب گاراژ خود نباشید. کنترل هوشمند گاراژ دارای یک برنامه سازگار است که هر زمان که گاراژ شما باز یا بسته باشد یا باز بماند هشدارها را به تلفن شما ارسال می کند.

Fire TV Stick 4K با کنترل صوتی الکسا: 49.99 دلار 24.99 دلار در آمازون

اگر به دنبال پخش محتوای خود با وضوح K4 هستید، آمازون تخفیف 50 درصدی زیادی برای Fire TV Stick 4K دارد که قیمت را به پایین ترین سطح 24.99 دلار کاهش می دهد. پرفروش‌ترین Fire Stick به شما امکان می‌دهد محتوای مورد علاقه خود را با وضوح 4K Ultra HD با پشتیبانی از Dolby Vision، HDR، HDR10+ و Amazon Alexa برای کنترل هندزفری پخش کنید.

Blink Video Doorbell: 49.99 دلار بود اکنون در آمازون 34.99 دلار

در تخفیف‌های بلک فرایدی اولیه امروز، زنگ در ویدیویی Blink را با بالاترین امتیاز در فروش دریافت کنید – کمترین قیمتی که تا به حال دیده‌ایم. زنگ درب Blink هنگام تشخیص حرکت به شما هشدار می دهد و دارای ویدیوی شب مادون قرمز و صدای دو طرفه است.

بهترین پیشنهادات بلک فرایدی: جاروبرقی

Bissell Spot Clean Pro فرش شوی قابل حمل: 164.79 دلار 144.79 دلار در آمازون

قالیشویی Bissell اخیراً رایج شده است و آمازون Spot Clean Pro را با قیمت 144 دلار به فروش می رساند – بهترین معامله ای که تا به حال دیده ایم. فرش شوی قابل حمل که برای صاحبان حیوانات خانگی و والدین مناسب است، می تواند به طور جادویی لکه ها و لکه های روی فرش ها، کاناپه ها، فضای داخلی خودرو و موارد دیگر را پاک کند.

Eufy Clean توسط Anker RoboVac Pro Robot Vacuum: 299 دلار بود اکنون 119 دلار در Walmart

قیمت عالی برای جاروبرقی ربات، فروش اولیه بلک فرایدی Walmart باعث شد Eufy Clean توسط Anker به 199 دلار کاهش یابد – پایین ترین قیمتی که تا به حال دیده ایم. جاروبرقی ربات روی فرش ها و کف چوب های سخت کار می کند و از فناوری BoostIQ برای کار بیشتر روی مناطق غلیظ خاک استفاده می کند.

iRobot Roomba i3 EVO Robot Vacuum: 349.99 دلار بود اکنون در آمازون 229 دلار

آمازون دارای رتبه برتر iRobot Roomba با قیمت بی سابقه 229 دلار است. Roomba i3 که با در نظر گرفتن خانه هایی با حیوانات خانگی طراحی شده است، مکش قدرتمندی را ارائه می دهد و دارای فیلتری با کارایی بالا است که کپک، گرده و کنه های گرد و غبار را همراه با گرد و غبار، خاک، موهای حیوانات خانگی و سایر زباله های بزرگ به دام می اندازد.

Hoover MaxLife PowerDrive Swivel XL: 119 دلار در حال حاضر 59 دلار در Walmart بود

این معامله نیم بها در قائم با فیلتر HEPA با کارایی بالا هوور، قدرت زیادی را برای پول کم ارائه می دهد. تمیز کردن هر سطح کف را آسان می کند، و Dual Cyclone قدرتمند آن باعث می شود که حتی خاک روی زمین کار سبکی انجام دهد. فرمان چرخشی آن را قابل مانور و همچنین قدرتمند می کند، و یک عصای تلسکوپی، ابزار شکاف، و ابزار اثاثه یا لوازم داخلی / گرد و غبار نیز وجود دارد. اگر از جاروبرقی مقرون به صرفه فعلی خود ناامید هستید، این یک ارتقاء ارزشمند است.

بهترین پیشنهادهای بلک فرایدی: تشک

تشک کلاسیک Saatva: از 935 دلار در Saatva

انتخاب سردبیر – Saatva Classic یک تشک هیبریدی فنری داخلی مجلل است که در سه حالت خواب مختلف و دو اندازه موجود است و در کل تشک مورد علاقه ما در حال حاضر است. تخفیف انحصاری ما 400 دلار برای تمام سفارش‌های بیش از 1000 دلار کاهش می‌دهد، به این معنی که قیمت ملکه 1395 دلار است. قرارداد ما تا ماه نوامبر ادامه دارد و تقریباً در همه مدل‌ها و اندازه‌ها، قیمت تشک‌های بلک فرایدی ساعتوا را به طور قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. اگر بودجه کمتری دارید، از حس بغل کردن بدن مموری فوم لذت می برید، یا با یک شریک مخصوصاً ناآرام در یک رختخواب به اشتراک می گذارید، به جای آن مدل فوم مموری نکتار را در زیر بررسی کنید. در غیر این صورت، ما Saatva را با اطمینان به تقریباً همه توصیه می کنیم.

تشک Nectar Memory Foam: اکنون 544 دلار بود از 359 دلار در Nectar

بهترین تشک مموری فوم – The Nectar یک تشک مموری فوم همه جانبه عالی است که برای بسیاری از سلیقه ها و سبک های خواب مناسب است. فروش بلک فرایدی 33 درصد از همه چیز را کاهش می دهد، که قیمت یک ملکه را به 669 دلار کاهش می دهد. در بررسی تشک Nectar، متوجه شدیم که این تشک کاهش فشار و عایق حرکتی خوبی دارد، و برای افرادی که مفاصل درد دارند یا کسانی که با شریک خود در یک تخت مشترک هستند، انتخاب خوبی است. این دستگاه دارای ضمانت مادام العمر و یک سال آزمایش بدون ریسک است، بنابراین شما زمان زیادی خواهید داشت تا مطمئن شوید که مناسب شماست.

تشک هلیکس Midnight: اکنون 849 دلار بود از 699 دلار در هلیکس

بهترین برای خواب های جانبی – هلیکس Midnight تشک نرم تری با فوم حافظه است که مخصوصاً برای تخت خواب های جانبی طراحی شده است. در حال حاضر، بین 150 تا 250 دلار تخفیف در تمام سایزها برای بلک فرایدی وجود دارد، با دو بالش به صورت رایگان. این باعث می شود هزینه یک ملکه به 999 دلار کاهش یابد. در بررسی تشک هلیکس Midnight ما، پنل آزمایش ما به‌ویژه تحت تأثیر ویژگی‌های تنظیم دما این تشک قرار گرفت و متوجه شد که احساس خواب نرم‌تر باعث می‌شود که اطراف شانه‌ها و باسن در حالت خواب به پهلو، و همچنین به طور موثر حرکت را از هر کسی که شما جذب می‌کنید، ایجاد کند. تخت را با برای اطمینان از اینکه مناسب شماست، ارسال رایگان ایالات متحده و ۱۰۰ شب آزمایشی دریافت خواهید کرد.

فروش تشک هیبریدی لوکس DreamCloud: از 599 دلار + بسته 599 دلاری رایگان در DreamCloud

جایگزین ارزان‌تر برای Saatva – مدل پنج لایه DreamCloud Luxury Hybrid ارزان‌ترین مدل در ایالات متحده است، با طراحی شامل فوم حافظه تزریق شده با ژل برای کاهش فشار و سیم‌پیچ‌های فنر داخلی برای جهش. روی آن از ترمه قابل تنفس پر شده است. تخفیف فلش بلک فرایدی 25 درصد تخفیف برای همه چیز دارد و یک بسته تخت خواب به ارزش 599 دلار نیز برای شما به ارمغان می آورد. با این پیشنهاد، یک DreamCloud Luxury Hybrid با اندازه ملکه 899 دلار است.

تشک Purple Plus: از 1,499 دلار در حال حاضر 1,299 دلار در Purple بود

بهترین گزینه برای کاهش فشار – اگر از درد مفاصل رنج می برید Purple Plus یک انتخاب عالی است، زیرا فشار را کاهش می دهد. همان شبکه بنفش 2 اینچی که در نسخه اصلی پیدا خواهید کرد، وجود دارد، اما یک لایه اضافی از لایه فوم برای افزایش نرمی (به عنوان احساس خواب متوسط ​​طبقه بندی می شود). معاملات بلک فرایدی تخفیف هایی را در طیف کامل با 200 دلار ارائه می دهد. از تمام سایزهای Purple Plus، با یک ملکه با قیمت 1699 دلار.

بهترین تخفیف های بلک فرایدی: ساعت های هوشمند

اپل واچ SE (نسل اول): 279 دلار در حال حاضر 199 دلار در والمارت بود

SE اصلی از نظر سخت افزاری به خوبی سری 8، Ultra یا SE به روز شده نیست، اما هنوز چیزهای زیادی برای دوست داشتن در اینجا با 199 دلار وجود دارد. با یک قاب آلومینیومی بازیافتی، ضد شنا است، برای پیاده روی با قطب نما و خوانش ارتفاع در زمان واقعی عالی است، و به شما امکان می دهد تماس ها را بگیرید و به پیام ها از مچ دست خود پاسخ دهید.

Apple Watch SE (نسل اول، GPS + تلفن همراه): 309 دلار 229 دلار در Walmart

اپل واچ SE مقرون به صرفه به 229 دلار والمارت کاهش یافته است. طراحی بسیار شبیه به ساعت‌های هوشمند برتر اپل است، اما صفحه نمایش کوچک‌تری دارد و عملکرد همیشه روشن را ندارد. این نیز مدل قدیمی‌تر نسل اول است، اما همچنان با تمام ویژگی‌های کلیدی ردیابی سلامت و تناسب اندام، مانند پایش ضربان قلب، ردیابی خواب، و GPS همراه است. با این قیمت، برای اکثر کاربران یک گزینه محکم و مقرون به صرفه است.

Fitbit Inspire 2 با Fitbit Premium یک ساله: 99.95 دلار بود اکنون 69.95 دلار در آمازون

ارزان ترین راه برای دریافت یک سال Fitbit Premium کاملا رایگان. Inspire 2 که اکنون تقریباً منسوخ شده است، هنوز هم به عنوان بخشی از این معامله، یک ردیاب سطح ورودی مناسب است، زیرا شما شش ماه دیگر Premium دریافت می کنید که معمولاً حدود 10 دلار در ماه هزینه دارد.

Fitbit Charge 5: 149.95دلار 99.95 دلار در آمازون

Fitbits یکی دیگر از معاملات محبوب بلک فرایدی است و آمازون Fitbit Charge 5 را با قیمت 99.95 دلار به فروش می رساند – پایین ترین قیمتی که تا به حال دیده ایم. ردیاب تناسب اندام قدرتمند برای هرکسی که شروع به تمرین جدی می کند مناسب است اما هنوز به یک ساعت هوشمند کامل نیاز ندارد.

Fitbit Versa 3: 229.95 دلار بود اکنون 159.95 دلار در آمازون

Fitbit Versa 3 مدل قبلی Versa 4 است که اکنون در دسترس است، اما همچنان دارای امتیاز آمادگی روزانه و ویژگی‌های Active Zone Minutes است که در Fitbits ممتاز و جدید محبوب هستند. PurePulse 2.0 ردیابی ضربان قلب عالی را ارائه می دهد.

بهترین تخفیف های بلک فرایدی: هدفون

Apple AirPods Pro (نسل اول): 169.99 دلار 159 دلار در Walmart

این معامله بلک فرایدی اپل نسل اول AirPods Pro را به 139.99 دلار کاهش می دهد که پایین ترین قیمتی است که تا به حال دیده ایم. AirPods Pro شامل حذف صدای جامد، نوک گوش سیلیکونی قابل تنظیم و یک کیف شارژ مفید است. نسل دوم ایرپاد اوایل امسال با تعدادی ارتقاء عرضه شد، اما تقریباً 100 دلار گران‌تر هستند، بنابراین این یک راه مقرون به صرفه‌تر برای دریافت برخی از هدفون‌های ممتاز اپل است.

AirPods Max: 549 دلار 449 دلار در آمازون

هدفون های روی گوش اپل یک تور صوتی هستند که صدایی بسیار طبیعی و فراگیر را ارائه می دهند که تا حدی به لطف حذف نویز بسیار موثر است. این یک تخفیف خوب است، اگرچه خیره کننده نیست – در موارد بسیار نادر، قیمت آنها تا 349 دلار کاهش یافته است، اما گفتن اینکه آیا امسال دوباره این اتفاق خواهد افتاد یا خیر، دشوار است.

JLab Go Air Pop: 24 دلار اکنون 9.88 دلار در Walmart بود

این هدفون‌های بی‌سیم واقعی کوچک و خارق‌العاده، زمانی که برای اولین بار آن‌ها را بررسی کردیم، بسیار جذاب بودند. اکنون، به لطف آخرین دسته از معاملات بلک فرایدی در Walmart، می توانید این جوانه های عالی مقرون به صرفه و راحت را با کمتر از 10 دلار دریافت کنید. آنها دارای بلوتوث 5.1، تشخیص پوشنده، سه پروفایل EQ موثر، کنترل صدا در گوش و عمر باتری 32 ساعته هستند. چانه زدن.

هدفون روی گوشی JBL Tune 510BT: 49 دلار 29.99 دلار در بهترین خرید

این هدفون JBL روی گوشی با قیمت 29.99 دلار در Best Buy یک معامله واقعی است. همچنین برای چهار ماه اول پس از خرید، به اشتراک آمازون Music Unlimited به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت. با اتصال بلوتوث، 40 ساعت عمر باتری و یک میکروفون داخلی، تمام نیازهای اساسی شما باید برآورده شود – فقط انتظار نداشته باشید صدایی بی نظیر با این قیمت داشته باشید، اما نسبت به قیمت، صدای خوبی دارند.

بهترین پیشنهادهای بلک فرایدی: بازی

بسته بلک فرایدی Oculus Quest 2 (128 گیگابایت): 469.99 دلار بود اکنون 349.99 دلار در آمازون

اگر دنبال Oculus Quest 2 بوده اید، این زمان مناسبی برای انتخاب آن است. در بررسی چهار و نیم ستاره خود، از مشخصات جامد Quest 2 و ماهیت کاربری آسان آن قدردانی کردیم، به‌علاوه چند بازی فوق‌العاده روی پلتفرم وجود دارد (که این بسته شامل دو مورد از آن‌ها است: Beat Saber و Resident Evil 4. VR).

بسته بلک فرایدی Oculus Quest 2 (256 گیگابایت): 589.99 دلار بود و اکنون در آمازون 429.99 دلار بود.

اگر معامله فوق را دوست دارید اما هدست واقعیت مجازی با فضای ذخیره‌سازی بیشتر می‌خواهید، این بسته با ۲۵۶ گیگابایت Quest 2 راه خوبی است. با این اوصاف، متوجه شده‌ایم که برای پر کردن حتی Quest 2 قدیمی 64 گیگابایتی به بازی‌های واقعیت مجازی زیادی نیاز دارید، بنابراین اگر بودجه کمی دارید، مدل 128 گیگابایتی بالا باید خوب باشد – به خصوص که مشخصات در غیر این صورت یکسان است.

Nintendo Switch (Neon) + Mario Kart 8 Deluxe + 3 Months Switch Online: 299.99 دلار در بهترین خرید

باندل بسیار آشنای نینتندو سوییچ دوباره برای بلک فرایدی امسال بازمی گردد. این شامل کنسول سوییچ، یک نسخه دیجیتالی از Mario Kart 8 Deluxe و یک عضویت 3 ماهه Switch Online است.

Xbox Series S: در Best Buy 299 دلار بود و اکنون 249 دلار بود

Xbox Series S ممکن است در میان سیستم‌های نسل فعلی مایکروسافت کمتر قدرتمند باشد، اما هنوز هم بی‌تفاوت نیست. SSD 512 گیگابایتی آن به این معنی است که بازی های شما به طور قابل توجهی سریع بارگیری می شوند. این کنسول همچنین از ویژگی های سطح بالایی مانند VRR برای عملکرد پایدارتر و سازگارتر پشتیبانی می کند و به خوبی با یک مانیتور 1440p جفت می شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT