تحلیل قیمت آرویو (Arweave)

تحلیل قیمت آرویو (Arweave)

زمان مطالعه < 1 دقیقه

به گفته کارشناسان، احتمال بهبود بازار آلتکوین‌ها در آینده‌ای نزدیک، بسیار بالا است. با توجه به این موضوع، هم اکنون فرصت‌های خرید خوبی در بازار وجود دارد که با انتخاب درست آن‌ها می‌توان سودهای مطلوبی کسب کرد. در این پست به تحلیل قیمت آرویو (Arweave) می پردازیم.

تحلیل قیمت آرویو (Arweave)

در همین راستا، آرویو (Arweave) یکی از آلتکوین‌هایی است که خرید آن می‌تواند بازدهی خوبی ایجاد کند. تحلیلگران نظرات متفاوتی در مورد قیمت این ارز دیجیتال در آینده دارند، اما نکته‌ مشترک این است که غلبه قیمت بر سطح مقاومتی که هم اکنون‌ با آن روبرو است، منجر به رشد انفجاری آن خواهد شد.

برای مثال، تحلیلگری به نام کریپتو‌باس (CryptoBoss)، طی توییتی، سطح ۴۰ دلار را به عنوان هدف قیمت AR پیش‌بینی کرده است. در همین راستا، لازم به ذکر است که شبکه آرویو اخیرا پیشرفت‌هایی را تجربه کرده که می‌تواند به افزایش قیمت آن کمک کند.

طبق اعلام سم ویلیامز (Sam Williams)، بنیان‌گذار آرویو، نرخ تراکنش در هر ثانیه این شبکه طی هفته گذشته ۵۷ درصد رشد داشته است.

قیمت آرویو بین ۱ تا ۸ مارس، حدود ۵۶ درصد افزایش یافته و از ۲۶.۷۱ دلار به ۴۱.۹۰ دلار رسیده است. با توجه به این روند صعودی، تحلیلگران هدف قیمت این ارز دیجیتال را سطح ۴۵.۵۰ دلار می‌دانند که حدود ۸ درصد بالاتر از قیمت فعلی است.

captainaltcoin

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT