تحلیل قیمت ایپ کوین (APE) ۲۷ اسفند

تحلیل قیمت ایپ کوین (APE) ۲۷ اسفند : مقاومت ۳ دلاری مهم

زمان مطالعه < 1 دقیقه

صنعت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در چند سال گذشته در حال رونق بوده است و به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها هم متوقف نخواهد شد. در این پست به تحلیل قیمت ایپ کوین (APE) ۲۷ اسفند می پردازیم.

تحلیل قیمت ایپ کوین (APE) ۲۷ اسفند

در این میان، پروژه باشگاه قایق تفریحی میمون کسل (Bored Ape Yacht Club) و توکن ایپ کوین (APE) یکی از موفق‌ترین‌ها در صنعت بلاکچین هستند.

ایپ کوین در محدوده قیمتی ۲ دلار معامله می‌شود که نسبت به هفته گذشته، ۱۸ درصد کاهش، ولی در مقایسه با یک ماه گذشته، ۱۸ درصد رشد دارد.

در حال حاضر، شاخص قدرت نسبی (RSI) ایپ کوین در منطقه خنثی ۳۰ تا ۷۰ قرار دارد که نشان می‌دهد روند قیمت آن خنثی است. هیچ واگرایی صعودی هم در چهار کندل اخیر وجود ندارد و سیگنالی برای برگشت قیمت از مناطق فعلی موجود نیست.

اندیکاتور همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) نیز یک حرکت منفی را نشان می‌دهد. در کندل، وجود کندل‌های قرمز و حرکت منفی شاخص‌ها، مزیت آشکاری را به خرس‌ها می‌دهد. بنابراین، انتظار می‌رود که قیمت APE در کوتاه مدت کاهش یابد.

البته لازم به ذکر است که یوگا لبز (Yuga Labs)، سازنده کلکسیون باشگاه قایق تفریحی میمون کسل، با همکاری اخیر خود، مجموعه خود را گسترش داده و موقعیت خود را به عنوان یک پروژه موفق در این صنعت تثبیت کرده است.

این موضوع می‌تواند بر قیمت APE، ارز دیجیتال مرتبط با پروژه یوگا لبز نیز تأثیر مثبت بگذارد. به همین دلیل، بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که قیمت این توکن با گذشت زمان افزایش یابد.

البته نباید فراموش کرد که قیمت APE تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد، از جمله روند بازار NFTها و به طور کلی، روند گسترده‌تر بازار کریپتو.

cryptopolitan

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT