بهترین بازار NFT

8 بهترین بازار NFT در سال 2024

زمان مطالعه 8 دقیقه

توکن‌های غیرقابل تعویض، که بیشتر به عنوان NFT شناخته می‌شوند، نوع نسبتا جدیدی از دارایی دیجیتالی هستند که جهان را غرق در طوفان می‌کنند. NFT ها می توانند آثار هنری، موسیقی یا سایر خلاقیت ها باشند که به صورت دیجیتالی با استفاده از فناوری بلاک چین تحت مالکیت و مدیریت هستند. NFT اثبات مالکیت یک کالای دیجیتال است. بهترین بازار NFT را بشناسید.

اگر می خواهید یک NFT بخرید، احتمالاً می خواهید به یک بازار NFT بروید تا پیشنهادات را مرتب کنید تا NFT مطابق با اهداف شما پیدا کنید. در اینجا نگاهی دقیق تر به بهترین بازارهای NFT برای شروع سفر NFT خود آورده ایم.

نحوه انتخاب بهترین بازار NFT

شما می توانید به یک بازار NFT شبیه به یک گالری هنری آنلاین فکر کنید. هر بازاری پیشنهادات و قیمت های متفاوتی دارد. بسته به آنچه که به دنبال آن هستید، ممکن است یک بازار NFT را بر دیگری ترجیح دهید.

هنگام تصمیم گیری برای خرید NFT، این معیارها را به عنوان عوامل مهمی که پلتفرم های مختلف را متمایز می کند در نظر بگیرید:

. NFT های موجود: اولین و مهمترین سوال این است که چه NFT هایی در دسترس هستند. اگر می خواهید یک خانواده خاص از NFT ها را بخرید، ممکن است پلتفرم یا بازار خاصی وجود داشته باشد که برای آن مجموعه ها بهترین باشد.

. بلاک چین های پشتیبانی شده: هر NFT مانند ارزهای دیجیتال روی یک بلاک چین زندگی می کند. در حالی که اتریوم یکی از بزرگترین پلتفرم های بلاک چین برای NFT ها است، زنجیره هوشمند بایننس، فلو و سایر بلاک چین ها نیز برای NFT ها مناسب هستند.

. هزینه‌ها و قیمت‌گذاری: هزینه‌های خرید و فروش NFT از دو مکان تامین می‌شود. اول، شما باید هر گونه کارمزدی را که پلتفرم دریافت می کند، احتمالاً درصدی از مبلغ تراکنش یا یک کارمزد ثابت برای هر تراکنش، بپردازید. در مرحله بعد، برای انتقال NFT به کیف پول دیجیتال خود باید هزینه های شبکه بپردازید. بسته به بلاک چین، این ممکن است گرانتر از خود NFT باشد.

. شهرت: کلاهبرداری های NFT زیادی در وب وجود دارد، بنابراین بهتر است از پلتفرم هایی استفاده کنید که شهرت خوبی دارند، پشتیبانی مشتری موجود و سابقه ارائه تجربیات مثبت NFT برای کاربران دارند.

ممکن است بسته به NFT مورد نظر خود در یک بازار قفل شوید. به عنوان مثال، NBA Top Shot NFT فقط در پلتفرم NBA Top Shot با استفاده از کیف پول Dapper متصل قابل معامله است. این با NFT ها در بازارهایی مانند OpenSea و Rarible متفاوت است، که NFT هایی را ارائه می دهند که می توانید در هر بازار NFT سازگار بخرید و بفروشید.

به اهداف بازنشستگی خود بدون زحمت دست پیدا کنید

راه بازنشستگی ممکن است طولانی به نظر برسد، اما با WiserAdvisor، می توانید یک شریک قابل اعتماد پیدا کنید تا شما را در هر مرحله راهنمایی کند.

WiserAdvisor شما را با مشاوران مالی تأیید شده ای مطابقت می دهد که توصیه های شخصی ارائه می دهند تا به شما کمک کنند تا انتخاب های درست، سرمایه گذاری عاقلانه و تضمین بازنشستگی که همیشه آرزویش را داشتید، داشته باشید. برنامه ریزی را زود شروع کنید و امروز بازنشستگی خود را مشخص کنید.

8 بهترین بازار NFT

مانند آمازون و Etsy، بازارهای NFT لیست گسترده ای از محصولات را برای خرید از چندین فروشنده به شما ارائه می دهند. هر کدام جایگاه یا تخصص خاص خود را دارند. برخی از بهترین پلتفرم ها برای سرمایه گذاری در NFT ها وجود دارد:

1. OpenSea

OpenSea یکی از بازارهای اصلی NFT است. OpenSea که در سال 2017 تأسیس شد، بیش از 600000 کاربر، 80 میلیون NFT دارد و بیش از 10 میلیارد دلار حجم تراکنش را تسهیل کرده است. خریداران اغلب NFT ها را بر اساس مجموعه جستجو می کنند. برخی از بزرگترین در OpenSea CryptoPunks، Meebits، و Bored Ape Yacht Club هستند.

هنگام مرور، می توانید از طریق NFT ها بر اساس دسته بندی جستجو کنید. فهرست دسته‌بندی کنونی از هنر، کلکسیون، نام دامنه، موسیقی، عکاسی، ورزش، کارت‌های تجاری، ابزارهای کاربردی و دنیای مجازی تشکیل شده است. نقطه ضعف بزرگ OpenSea هزینه های شبکه است.

شما می توانید لیست های بلاک چین اتریوم، پلیگون و کلایتن را بیابید، اگرچه اکثر آنها در اتریوم هستند. در حالی که می‌توانید برخی از NFT‌های فهرست‌شده را به‌صورت رایگان پیدا کنید، اما همچنان ممکن است برای انتقال به بیش از صد دلار در اتریوم نیاز داشته باشند. این در مورد OpenSea و هر پلتفرم NFT دیگر اتریوم صادق است.

2. Nifty Gateway

Nifty Gateway یک پلتفرم بزرگ NFT است که اخیراً توسط صرافی ارزهای دیجیتال Gemini خریداری شده است. برای پرداخت با Gemini ادغام می شود یا می توانید از کارت نقدی، کارت اعتباری یا موجودی پیش پرداخت اتریوم استفاده کنید. یکی از بزرگترین مزایا هزینه انتقال NFT به کیف پول شما است. Nifty Gateway می تواند برای شما یک NFT بدون هزینه بنزین ارسال کند.

بر خلاف رایگان برای همه در بسیاری از بازارهای دیگر، Nifty Gateway فهرست‌های عمده‌ای از فهرست‌های نظارت شده و تأیید شده را قبل از رفتن به بازار ثانویه ارائه می‌کند. هنرمندان جدید قبل از اینکه بتوانند در سایت فهرست شوند باید تأیید شوند.

3. Rarible

Rarible یک بازار بزرگ با 1.6 میلیون کاربر است. حدود 405000 NFT جدید از طریق این پلتفرم ایجاد شده است و کاربران 274 میلیون دلار NFT خریده و فروخته اند. این کیف پول های بلاک چین اتریوم، Flow و تزوس را پشتیبانی می کند.

Rarible به شما امکان دسترسی به آرایه عظیمی از تم ها و انواع NFT را می دهد. این شامل NFT هایی با موضوع بزرگسالان، NFT های بسیار کم هزینه و NFT های گران قیمت و کمیاب است. این پلتفرم بیشتر دارای NFT های آثار هنری است، اما می توانید دسته های دیگر را نیز بیابید. موسیقی و نام دامنه نیز در صورت جستجو در دسترس هستند، اما هنر تمرکز اصلی است.

4. بایننس NFT

بایننس NFT که بخشی از یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال در جهان است، یکی دیگر از بزرگترین بازارهای NFT در سراسر جهان است. NFT های بایننس در بایننس کوین (BNB)، بایننس دلار (BUSD) و اتریوم فهرست شده اند. می‌توانید NFT‌های تصویر، ویدیو و صدا را مرتب کنید.

NFT‌های بایننس به‌عنوان ممتاز، هنری، ورزشی، سرگرمی، بازی، کلکسیون‌ها، ورزش‌های الکترونیکی و NFT فهرست شده‌اند. یکی از سرگرم کننده ترین بخش های Binance NFT لیست جعبه های رمز و راز است. همانطور که از نام آن پیداست، شما دقیقا نمی دانید چه چیزی دریافت می کنید. اما آنها توسط مجموعه و هنرمند ارسال می شوند، بنابراین شما ایده ای از آنچه دریافت خواهید کرد دارید.

5. SuperRare

SuperRare یک بازار هنر دیجیتال است که آثار هنری با کیفیت بالا از هنرمندان برتر را به فروش می رساند. نسخه‌های اصلی با کیفیت گالری را در اینجا خواهید یافت، و قیمت‌ها معمولاً منعکس‌کننده آن هستند، قیمت اقلامی از حدود 600 دلار تا میلیون‌ها دلار، با قیمت ETH. SuperRare همچنین توکن RARE، ارز دیجیتال خود را ایجاد کرد.

این بازار به یک کیف پول اتریوم نیاز دارد و 3 درصد از آن توسط خریدار پرداخت می شود. مانند سایر پلتفرم‌ها، هنرمندان ممکن است در فروش‌های آتی حق امتیاز کسب کنند.

6. Foundation

Foundation یک پلتفرم بزرگ با بیش از 150000 NFT فهرست شده است. خریداران بیش از 160 میلیون دلار از فروش از طریق Foundation خرج کرده اند که برای استفاده از آن به کیف پول اتریوم نیاز دارد. سازندگان 10 درصد حق امتیاز دائمی دریافت می کنند. این سایت با موفقیت بیش از 66000 NFT فروخته است.

می‌توانید فهرست‌های جداگانه را مرور کنید یا در بیش از 10000 مجموعه جستجو کنید. فهرست‌های این سایت شامل ده‌ها هزار تصویر، ویدیو و آثار هنری سه‌بعدی است که بیشتر آنها فهرست‌های اولیه هستند. از زمان نگارش این مقاله، می توانید NFT ها را از 0.10 ETH (حدود 3000 دلار تا زمان نگارش این مقاله) خریداری کنید. لیست های جدی به میلیون ها دلار می رسد.

7. Mintable

Mintable یک پلتفرم NFT است که ضرب کردن (ایجاد) NFT های جدید را بسیار آسان می کند. این پلتفرم NFT های هنری، موسیقی، ویدئو، کلکسیونی، ورزشی و ابزارهای کاربردی را فهرست می کند. Mintable با اتریوم و بلاک چین Immutable X کار می کند که بدون هزینه گاز کار می کند.

Mintable یک سرمایه گذار قابل توجه در مارک کوبان دارد، که طرفدار صریح ارزهای دیجیتال و اکوسیستم دارایی دیجیتال است. اگر می‌خواهید به سرعت NFT بسازید و بفروشید، این ممکن است بهترین مکان برای شروع باشد.

8. NBA Top Shot

NBA Top Shot یک بازار NFT است که کاملاً مستقل است. شما نمی توانید کلکسیون ها را به جای دیگری بفرستید، اگرچه آنها با استفاده از بلاک چین Flow ردیابی می شوند. کاربران می‌توانند کارت‌های بسکتبال دیجیتال NBA را بخرند که «لحظه‌ای» به آنها بدهد، مانند یک شوت بزرگ برنده بازی یا یک دانک چشمگیر.

در حالی که این بازار برای طرفداران بسکتبال هیجان‌انگیزترین است، اما پتانسیل پروژه‌های کلکسیونی NFT را نشان می‌دهد و حتی اگر هر بازی را تماشا نکنید، جمع‌آوری آن همچنان سرگرم‌کننده است.

بهترین آلت کوین برای سرمایه گذاری برای NFT چیست؟

اگر می‌خواهید تعداد زیادی NFT بخرید و بفروشید، چند آلتکوین محبوب برای انتخاب دارید. اتریوم، بایننس کوین و سولانا همگی گزینه های مناسبی برای خرید NFT هستند. در حالی که بیت کوین اغلب طلای دیجیتال نامیده می شود، به ویژه برای NFT ها مفید نیست.

برخی از پلتفرم‌های NFT شروع کار با دلار را با استفاده از کارت اعتباری، کارت نقدی یا حساب بانکی آسان می‌کنند. اما در نهایت، احتمالاً از ارز دیجیتال واقعی برای خرید، فروش یا انتقال NFT بین کیف پول استفاده می‌کنید.

پرداخت بیش از حد برای بیمه خانه را متوقف کنید

بیمه خانه یک هزینه ضروری است – هزینه ای که اغلب می تواند گران باشد. شما می توانید با یافتن یک جایگزین اقتصادی تر برای بیمه خانه، هزینه های تکراری ماهانه خود را کاهش دهید.

SmartFinancial می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. بازار آنلاین SmartFinancial ارائه دهندگان بیمه خانه بررسی شده به شما این امکان را می دهد که به سرعت نرخ های شرکت های بیمه برتر کشور را خریداری کنید و مطمئن شوید که کمترین قیمت ممکن را برای بیمه خانه خود پرداخت می کنید.

The bottom line

NFT ها ممکن است لاله های هلندی بعدی باشند که قیمت آنها به طرز چشمگیری افزایش می یابد. یا ممکن است آنها چیز بزرگ بعدی در هنر و فناوری باشند. بسته به نظرات شما در مورد ارزهای دیجیتال و NFT، ممکن است یکی از این بازارها را مکانی عالی برای خرید اولین (یا دومین، یا صدمین) NFT خود بیابید.

اگر می خواهید پیش از موعد بازنشسته شوید، این مراحل را دنبال کنید

آینده مالی خود را با یک برنامه مناسب برای به حداکثر رساندن سرمایه گذاری، کنترل مالیات و بازنشستگی راحت تضمین کنید.

Zoe Financial یک پلتفرم آنلاین است که می‌تواند شما را با شبکه‌ای از مشاوران امانت‌داری که بر اساس اعتبار، تحصیلات، تجربه و قیمت ارزیابی می‌شوند، مطابقت دهد. بهترین قسمت؟ – هیچ هزینه ای برای یافتن مشاور وجود ندارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT