تحلیل قیمت ارزدیجیتال گوریل (GORILLA)

تحلیل قیمت ارزدیجیتال گوریل (GORILLA) : سلطان بازار میم کوین‌ ها

زمان مطالعه < 1 دقیقه

گوریل (GORILLA)، یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم که به عنوان یک توکن ERC-20 در بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند، از زمان معرفی خود در تاریخ ۱۰ نوامبر تاکنون، نزدیک به ۵ هزار درصد سودآوری داشته است. در این پست به تحلیل قیمت ارزدیجیتال گوریل (GORILLA) می پردازیم.

تحلیل قیمت ارزدیجیتال گوریل (GORILLA)

در زمان نگارش این خبر، گوریل با قیمت ۰٫۰۱۱۸ معامله می‌شود که در بازه روزانه، یک رشد بیش از ۱۳۵ درصدی دارد. رشد هفتگی و ماهانه قیمت GORILLA هم به ترتیب به بیش از ۳۲ و ۴،۸۵۰ درصد می‌رسد. روند صعودی گوریل آن را به پرسودترین میم کوین بازار تبدیل کرده و نام این میم کوین در روزهای اخیر در بین رمزارزهای ترند بازار هم دیده می‌شود.

به گفته توسعه‌دهندگان این پروژه، اگرچه گوریل یک رمزارز مبتنی بر میم است، اما یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کند که فراتر از توکن‌های میم معمولی است. این پروژه اساساً یک اکوسیستم دیفای بین زنجیره‌ای است که یک لانچ پد IDO (عرضه اولیه دیفای)، یک ابزار سواپ توکن بین زنجیره‌ای، یک مجموعه NFT (توکن غیرقابل تعویض) و یک صرافی غیرمتمرکز با قابلیت‌های پیشرفته را ارائه می‌دهد. به دلیل ارائه این ویژگی‌ها، گوریل در بین علاقه‌مندان به میم کوین‌ها بسیار محبوب شده است.

امتیاز 3.6/5 - از 10 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT