تحلیل قیمت جیتو (JTO) ۱۹ آذر

تحلیل قیمت جیتو (JTO) ۱۹ آذر ۱۴۰۲

زمان مطالعه < 1 دقیقه

جیتو (JTO)، توکن حاکمیتی پروتکل دیفای JITO که نقش مهمی در اکوسیستم سولانا دارد، پس از رشد ۱۴۵ درصدی خود به رمزارز ترند بازار تبدیل شد. در این پست به تحلیل قیمت جیتو (JTO) ۱۹ آذر ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل قیمت جیتو (JTO) ۱۹ آذر

 ایردراپ این توکن جدید از تاریخ ۷ دسامبر آغاز شد. ارز دیجیتال JTO به دارندگان خود اجازه می‌دهد تا در تصمیمات کلیدی که بر جهت آتی پروتکل جیتو تأثیر می‌گذارند، مشارکت داشته باشند.

تحلیل قیمت جیتو (JTO) ۱۹ آذر

تحلیل جیتو (JTO) ۱۹ آذر

بر اساس داده‌های وبسایت کوین مارکت کپ، قیمت این رمزارز با بیش از ۱۴۵ درصد رشد از سطح اولیه ۱٫۷۹ دلاری، روز گذشته ۹ دسامبر به اوج خود در حدود ۴٫۳۹ دلار رسید.

اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت جیتو کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۳٫۵۰ دلار معامله می‌شود، اما نسبت به زمان عرضه خود، همچنان بیش از ۱۱۰ درصد رشد دارد.

این ارز دیجیتال با ارزش بازار بیش از ۴۰۲ میلیون دلاری خود، اکنون در جایگاه ۱۲۳ بازار قرار دارد.

از جمله دلایل موفقیت چشمگیر جیتو در این مدت کم، می‌توان به ارتباط آن با اکوسیستم سولانا و همچنین، لیست شدن این ارز دیجیتال توسط صرافی‌های بزرگ و معتبر جهان اشاره کرد.

طبق داده‌های موجود، ارز دیجیتال جیتو در حال حاضر در صرافی‌هایی همچون بایننس، کوین بیس، کوکوین، بای بیت، Gate.io، مکسی، بیت مارت، کوینکس و غیره، قابل خرید و فروش است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT