تحلیل قیمت بیت کوین ۱۹ آذر

تحلیل قیمت بیت کوین ۱۹ آذر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت بیت کوین به دنبال انتشار اخباری مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) با شرکت مدیریت دارایی فیدلیتی (Fidelity) در مورد صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین آن دیدار کرده است، به حرکت صعودی خود ادامه داد. در این پست به تحلیل قیمت بیت کوین ۱۹ آذر می پردازیم.

تحلیل قیمت بیت کوین ۱۹ آذر

لازم به ذکر است که فیدلیتی، سومین شرکت بزرگ مدیریت دارایی در جهان است و ارزش دارایی‌های تحت مدیریت آن به بیش از ۴ تریلیون دلار می‌رسد.

از طرفی، این اولین بار نیست که یک متقاضی راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین با SEC ملاقات می‌کند. این کمیسیون پیش‌تر جلساتی را هم برای ملاقات با چندین متقاضی دیگر از جمله گری‌اسکیل (Grayscale)، بلک‌راک (BlackRock) و غیره، برگزار کرده بود.

هدف بعدی قیمت بیت کوین چیست؟

به گفته کارشناسان بازار، این جلسات و گفتگوها به افزایش احساسات صعودی پیرامون بازار ارزهای دیجیتال کمک کرده است.

در همین راستا، معامله‌گر کریپتو Mags می‌گوید که بیت کوین در حال آزمایش سطح مهمی است و ممکن است دو سناریو پیش رو داشته باشد: صعود به سمت ۴۸ هزار دلار یا افت به سطح ۳۵ هزار دلار. وی افزود هر سناریویی که اجرا شود، بازار صعودی فعلی ادامه خواهد یافت:

بیت کوین در سال‌های ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در محدوده گسترده‌ای معامله می‌شد، قیمت بعداً کاهش یافت و کف بازار خرسی را در ۱۵،۵۰۰ دلار ثبت کرد. قیمت اخیراً دامنه قدیمی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را پس گرفته و در حال حاضر، در حال آزمایش میان دامنه است… ایده کلی صعودی است، هرگونه کاهش قیمت فرصتی برای خرید است.

از طرف دیگر، شرکت مدیریت دارایی ون‌اک (VanEck) اخیرا اظهار داشت که بعید است که قیمت بیت کوین در سه ماهه اول سال آینده به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط کند و این ارز دیجیتال می‌تواند تا سه ماهه چهارم به رکورد تاریخی جدیدی برسد.

این شرکت پیش‌بینی می‌کند که بیش از ۲٫۴ میلیارد دلار سرمایه به ETFهای اسپات بیت کوینی که در سه ماهه اول ۲۰۲۴ تصویب می‌شوند، جریان یابد و یک سال صعودی را برای این ارز دیجیتال رقم بزند.

تحلیل قیمت بیت کوین ۱۹ آذر

تحلیل قیمت بیت کوین ۱۹ آذر

براساس داده‌های بازار، قیمت بیت کوین بیش از ۱۸۰ درصد از ابتدای سال تاکنون افزایش یافته و روز گذشته به خود سالانه خود در محدوده ۴۴،۳۴۵ دلار رسید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT