تحلیل قیمت

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال 10 فروردین 98 بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بیت کوین کش، استلار، ترون

زمان مطالعه 4 دقیقه

Tim Draper سرمایه گذار آمریکایی در زمینه ی ارز های دیجیتال در دیدار با رئیس جمهور آرژانتین در مورد بیت کوین و کریپتوکارنسی به گفتگو پرداخت. وی از رئیس جمهور خواست تا بیت کوین را قانونی اعلام کند تا کشور را از بحران اقتصادی خارج کند. وی تصریح کرد که انتظار دارد بیت کوین در سال 2022 به قیمت 250 هزار دلار برسد.
با این حال هم اکنون شرکت ها برای استفاده از ارز های مجازی مردد هستند. تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال و همچنین مشکل در محاسبه ی سود این شرکت ها از جمله ی این مشکلات است. از طرف دیگر تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال امری دشوار و در گاهی اوقات غیر ممکن می باشد.


در این مقاله با تحلیل ارز های محبوب بیت کون، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بیتکوین کش، استلار و ترون در خدمت شما هستیم.
نمودارها از سایت HITBTC.COM گرفته شده اند و این تحلیل ها عقیده ی نویسنده ی این مطلب می باشد و مربوط به مجموعه ی اول پرداخت نمی باشد.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در روزهای گذشته در محدوده 4000 دلار معامله شده است. بعید به نظر می رسد که این وضعیت در روزهای آینده پایدار باشد. برای چند روز آینده انتظار یک حرکت نسبتا بزرگ در قیمت بیت کوین را داریم.

تحلیل قیمت

اگر btc/usd به صعود ادامه دهد و به 4255 دلار برسد که یک مقاومت بزرگ برای بیت کوین می باشد قیمت می تواند تا 5273.91 بالا رود.
اگر روند قیمت رو به نزول برود می تواند تا SMA پنجاه روزه تقلیل یافته و به قیمت 3355 دلار برسد.
EMA بیست روزه مسطح است و RSI درست بالای مرکز قرار دارد که به همگرایی در کوتاه مدت اشاره دارد.

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم خط روند صعودی و همچنین EMA بیست روزه را شکست. مقاومت بعدی در SMA چنجاه روزه می باشد. در صورت شکستن آن احتمال ریزش قیمت اتریوم به 125 دلار وجود دارد. بنابراین تریدر ها می توانند STOP LOSS خود را روی 125 دلار تعیین نمایند.

تحلیل قیمت

برخلاف عقیده ی ما، اگر اتریوم در SMA پنجاه روزه مقاومت پیدا کند می تواند تا 144.87 دلار بالا برود. در صورت تثبیت این رویه قیمت بعدی برای اتریوم 167 دلار خواهد بود.

تحلیل قیمت ریپل

ریپل خط روند صعودی را شکسته است و از خط حرکت میانگین دور شده است. این نشان می دهد که خرس ها دست بالا را دارند. شکست در زیر 30 سنت می تواند قیمت را ابتدا تا 29 سنت و سپس تا حدود 27 سنت کاهش دهد. این خط مقاومت حیاتی می باشد و شکست این خط مقاومت می تواند منجر به تست کردن کمترین قیمت ریپل در سال گذشته شود.

تحلیل قیمت

برخلاف عقیده ی ما اگر جفت ارز XRP/USD رو به صعود باشد می تواند از 33 سنت عبور کند. پیشنهاد ما به تریدر ها این است که STOP LOSS خود را روی قیمت 0.27795 دلار تعیین کنند.

تحلیل قیمت لایت کوین

لایت کوین همچنان به فروش نزدیک به خط مقاومت مواجه است. در سمت دیگر گاو ها در حال پشتیبانی از EMA بیست روزه هستند. RSI همچنان یک واگرایی منفی دارد که یک سیگنال منفی می باشد. شکاف EMA بیست روزه با خط روند صعودی، احتمال کاهش قیمت به SMA پنجاه روزه را افزایش می دهد. پیشنهاد ما به تریدر ها ایجاد STOP LOSS در قیمت 55 دلار می باشد.

تحلیل قیمت لایت کوین

با این حال اگر LTC/USD از EMA بیست روزه تجاوز کند، دوباره سعی میکند خط مقاومت را شکست دهد و به هدف بعدی خود یعنی 69.279 برسد. هر دو میانگین متحرک شیبدار هستند و ما یک حرکت قاطع در روز های آینده در انتظار داریم.

تحلیل بیت کوین کش

بیت کوین کش با مقاومت بالاسری 163.89 روبه رو است. با این حال هر دو میانگین متغیر شیبدار هستند و RSI نزذیک به خط خرید مجدد می باشد. این امر نشان دهنده ی این می باشد که گاوها در صندلی راننده نشسته اند و فرمان به دست آن ها می باشد.

تحلیل قیمت بیت کوین کش

اگر با ورود خریداران قمت به 163 دلار برسد می توانیم به تست کردن مقاومت 175 دلاری و از آنجا مقاومت 220 دلاری امید داشته باشیم. تریدر ها می توانند STOP LOSS خود را روی قیمت 145 دلار تنظیم نمایند.

قیمت ترون

ترون در 23 مارچ EMA بیست روزه را شکست اما با دیوار بلندی به نام SMA پنجاه روزه مواجه شد. در حال حاضر قیمت زیر EMA بیست روزه می باشد که این نشانه نزولی است.

تحلیل قیمت ترون

اگر جفت ارز TRX/USD در قیمت 0.022 دلار فروخته شود قیمت تا 0.02094 اصلاح خواهد شد. چنانچه قیمت از 0.022 دلار تجاوز کند می توان انتظار قیمت 0.02815 دلار را داشته باشیم.

تحلیل قیمت استلار

پس از نگه داشتن قیمت در EMA بیست روزه استلار بالاخره از این مقاومت شکست خورد. این یک نشانه ی نزولی می باشد زیرا نشان دهنده ی کمبود مشتری در EMA بیست روزه می باشد.

تحلیل قیمت استلار

اگر قیمت زیر EMA بیست روزه بماند SMA پنجاه روزه را تست می کند که ممکن است منجر به ریزش قیمت شود.

مجموعه ی اول پرداخت با افتخار در زمینه ی خرید و فروش ارز های مجازی در کنار شما می باشد تا بدون دغدغه بتوانید از خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

امتیاز 5/5 - از 17 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. پیام فهيمي گفت:

    اتفاقا بنده دنبال همچین افراد مفید و حرفه ایی بودم و خواستم بگم برای فاز دوم پروژه ک ارگان دیگ پروژه نیس
    اگر گوگل از طریق شما یا حالا هر طریقی بکمک ارز دیجیتال اولین پرداخت منو انجام بده تا بنده بتونم حضور گسترده داشته باشم استارت فاز دوم میخوره و فاز دوم حدود و مقدار ها و اخلال های بی اساس اما قدرتمند رو کنترل میکنه دامنه رو قابل کنترل میکنه فاز دوم دیگ مثلا برای داشتن حریم خصوصی نمیخواد یکی بیاد سی تا نود صفحه سیاه کنه میشه با یکی دوتا جمله تمومش کنید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT