تحلیل قیمت ارز متیس (METIS)

تحلیل قیمت ارز متیس (METIS)

زمان مطالعه < 1 دقیقه

قیمت توکن بومی شبکه لایه ۲ متیس (METIS)، روز گذشته یک رشد بیش از ۵۰ درصد را تجربه کرد. این افزایش سریع در پی انتشار اخبار مربوط به ایجاد صندوق توسعه اکوسیستم رخ داد. روند صعودی این توکن تا به امروز نیز ادامه داشته و قیمت آن ۳۰ درصد دیگر افزایش یافته است. در این پست به تحلیل قیمت ارز متیس (METIS) می پردازیم.

تحلیل قیمت ارز متیس (METIS)

در اواسط دسامبر، بنیاد MetisDAO که مسئولیت توسعه شبکه متیس را بر عهده دارد، از ایجاد یک صندوق توسعه اکوسیستم (EDF) خبر داد. این صندوق که حاوی بیش از ۳۶۰ میلیون دلار (۴.۶ میلیون METIS) است، برای حمایت و تقویت توسعه، نقدینگی، فعالیت و پذیرش در اکوسیستم متیس طراحی شده است. به نظر می‌رسد که راه‌اندازی این صندوق، سرمایه‌گذاران را مجذوب این شبکه کرده و منجر به افزایش قیمت METIS شده است.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت این توکن نسبت به هفته گذشته و در یک ماه اخیر، به ترتیب بیش از ۲۲۵ و ۴۳۵ درصد رشد کرده است. حجم معاملات روزانه آن نیز به بیش از ۷۹ میلیون دلار رسیده است.

این شبکه بیش از ۹.۹ میلیون تراکنش را پردازش کرده و تعداد بلاک‌های آن اخیراً از مرز ۱۰ میلیون فراتر رفته است. اکوسیستم متیس دارای بیش از ۴۷۹۰۰۰ آدرس کیف پول است.
طبق گزارش‌ها، اختصاص بودجه به پروژه‌ها، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ انجام خواهد شد. پروژه‌هایی از حوزه‌های مختلف مانند امور مالی غیرمتمرکز، دارایی‌های واقعی و استارت‌آپ‌های NFT، هدف صندوق متیس خواهند بود.
این اخبار بر پروژه‌های اکوسیستم متیس با توکن‌هایی مانند MAIA و HERMES نیز تاثیر مثبتی داشته و این توکن‌ها هم رشد قابل توجهی را تجربه کرده‌اند. در همین راستا، طی هفته گذشته، قیمت توکن MAIA بیش از ۹۷ درصد و قیمت توکن HERMES بیش از ۱۴۰ درصد افزایش یافته است.

cryptonews

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT