دلایل افت قیمت سولانا ۷ دی

دلایل افت قیمت سولانا ۷ دی ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از یک رشد خیره‌کننده در دسامبر، خرس‌های سولانا (SOL) سرانجام وارد بازار شدند تا قیمت این ارز دیجیتال را برای اصلاحی غیرقابل تصور به حرکت درآورند. در حال حاضر، سولانا با ۵.۸ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۱۰۴.۹۵ دلار معامله می‌شود. در این پست به بررسی دلایل افت قیمت سولانا ۷ دی می پردازیم.

دلایل افت قیمت سولانا ۷ دی

بر اساس چشم‌انداز فعلی، علاقه سرمایه‌گذاران به خرید سولانا کاهش یافته و حجم معاملات روزانه آن با بیش از ۲۲ درصد کاهش به ۴,۳۶۲,۲۹۷,۰۹۵ دلار رسیده است. به طور همزمان، قیمت بایننس کوین (BNB) هم یک رشد قابل‌توجه ۱۲ درصدی را تجربه کرده و به این ترتیب، توانسته جایگاه چهارم را از سولانا پس بگیرد.
در سال ۲۰۲۳، سولانا بسیار موفق عمل کرد. این رمزارز امسال را با قیمت ۸.۱۴ دلار شروع نمود و پس از تجربه نوسانات کوچک از ژانویه تا حدود اواسط اکتبر، رشدهای نجومی را آغاز کرد. با اختلاف بسیار زیاد، سولانا اکنون به عنوان موفق‌ترین ارز دیجیتال در بین ۲۰ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار شناخته می‌شود.

دلایل افت قیمت سولانا ۷ دی

دلایل افت قیمت سولانا ۷ دی

طی سال گذشته، قیمت سولانا بیش از ۹۵۶ درصد جهش داشته است. در واقع، این رشد قابل توجه باید با رشد ۱۵۹ درصدی ثبت‌شده توسط قیمت بیت کوین (BTC)، رهبر بازار ارزهای دیجیتال مقایسه ‌شود. البته پس از رشد بیش از ۹۲ درصدی سولانا در ماه گذشته، دور از انتظار نیست که معامله‌گران به برداشت سود خود از معاملات روی بیاورند که می‌تواند باعث اصلاح قیمت SOL شود.
در طول ماه گذشته، سولانا نه تنها یک روند صعودی را به تصویر کشید، بلکه افزایش قابل توجهی را در معیارهای کلیدی شبکه خود ثبت کرد که شامل پیشی گرفتن از اتریوم (ETH) در جنبه‌های مختلف، مانند عملکرد بهتر در حوزه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و رشد قابل توجه در حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) است.
در این میان، میم کوین‌های مبتنی بر سولانا هم که اخیراً رشدهای زیادی را تجربه کردند، اکنون در کنار اصلاح قیمتی SOL، با افت قیمت همراه شده‌اند. چند روز دیگر تا پایان سال باقی مانده و با توجه به پیشینه‌ SOL در دوره‌های اصلاح قیمتی، احتمال افزایش دوباره قیمت سولانا و نوآوری‌های مرتبط با آن زیاد است.

u.today

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT