حساب پی پال خود را حذف کنید

چگونه حساب پی پال خود را حذف کنید: راهنمای جامع

زمان مطالعه 4 دقیقه

همیشه ایده خوبی است که حساب هایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید، زیرا امنیت سایبری خود را با انجام این کار بهبود می بخشید. اگر از PayPal استفاده نمی کنید و مطمئن هستید که در آینده قابل مشاهده به آن نیاز نخواهید داشت، ممکن است بخواهید آن را از دستگاه های خود حذف کنید. اما به این ترتیب، همچنان با برخی از اطلاعات شخصی شما در سیستم خواهد بود. چگونه حساب پی پال خود را حذف کنید.

دلایل حذف حساب پی پال

قبل از اینکه در مورد نحوه بستن حساب پی پال صحبت کنیم، اجازه دهید به دلایلی که ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید تمرکز کنیم.

یکی از محبوب ترین دلایل حذف پی پال زمانی است که تصمیم می گیرید از پلتفرم دیگری استفاده کنید. این می تواند هر چیزی باشد، از Venmo گرفته تا Payoneer، و حذف حساب PayPal استفاده نشده شما تضمین می کند که در همه گزینه های پرداخت مختلف غرق نشوید.

پی پال نیز معمولاً توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است آن را برای پذیرش پرداخت های مشتریان باز کرده باشید، اما کسب و کار شما دیگر فعال نیست. در این مورد، بستن حساب خود منطقی است، زیرا ممکن است به طور تصادفی برای شخصی با کارمزدهای تجاری بالا پول ارسال کنید.

با این حال، به دلیل خطرات امنیتی احتمالی، این دو دلیل تحت الشعاع دلیل حذف حساب خود قرار می گیرند. در حالی که PayPal از ویژگی‌های امنیتی زیادی استفاده می‌کند، همچنان در معرض هک و فعالیت‌های جعلی است. حذف اطلاعات مالی و شخصی شما از سیستم تضمین می کند که این اطلاعات دزدیده نخواهند شد.

صرف نظر از دلایلی که برای حذف حساب خود دارید، باید تمام فعالیت های حساب خود را با دقت بررسی کنید و تمام قسمت های شلوغ را ببندید.

راهنمای گام به گام حذف اکانت پی پال

چگونه حساب پی پال را به روش صحیح لغو کنیم؟ قبل از اینکه بتوانید اطلاعات خود را حذف کنید، باید مطمئن شوید که هیچ مشکل حل نشده ای در حساب شما وجود ندارد.

از شر پرداخت های معلق خلاص شوید

شما باید هر مشکلی را که ممکن است در تراکنش ها داشته باشید برطرف کنید. اگر پرداخت های معلقی برای شما باقی مانده است، قبل از لغو حساب PayPal باید آنها را برطرف کنید. در صورت بروز برخی مشکلات، پشتیبانی مشتری ممکن است به شما کمک کند.

مطمئن شوید که موجودی شما خالی است

پی پال به شما اجازه نمی دهد حسابی را با پول در آن ببندید، بنابراین بلافاصله در این مورد به شما اطلاع داده می شود. شما می توانید هر موجودی باقیمانده را به حساب بانکی خود، حساب دیگر PayPal و غیره ارسال کنید.

در صورت نیاز سابقه تراکنش را کپی کنید

به خاطر داشته باشید که تاریخچه تراکنش شما همراه با حساب شما از بین خواهد رفت. اگر در آینده به این اطلاعات نیاز دارید، باید تاریخچه را در دستگاه خود ذخیره کنید.

اگر همه چیز درست به نظر می رسد و هیچ مشکل حل نشده ای وجود ندارد، می توانید آن را غیرفعال کنید.

حساب پی پال خود را روی دسکتاپ حذف کنید

برای حذف دائمی حساب پی پال خود با استفاده از دسکتاپ، تنها چند مرحله وجود دارد که باید انجام دهید:

وب سایت رسمی پی پال را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

به تنظیمات حساب کاربری خود بروید.

«گزینه‌های حساب» را پیدا کنید و نوع «حساب خود را ببندید» وجود خواهد داشت.

ممکن است از شما خواسته شود که مشخصات بانکی خود را وارد کنید. پس از پر کردن آنها، “بستن حساب” را انتخاب کنید.

این کل فرآیند است که می تواند در چند دقیقه تکمیل شود.

حساب پی پال خود را از برنامه تلفن خود حذف کنید

آیا نمی دانید چگونه حساب PayPal را با استفاده از تلفن خود غیرفعال کنید؟ به لطف رابط کاربر پسند برنامه PayPal، این فرآیند نیز آسان است:

باید برنامه را باز کنید و به نماد نمایه در گوشه سمت چپ بالا بروید.

در آنجا باید گزینه “Close Your Account” را پیدا کنید.

در صورت درخواست، مشخصات مالی خود را وارد کنید.

روی «بستن حساب» ضربه بزنید.

همانطور که می بینید، فرآیندهای حذف حساب شما از یک برنامه و دسکتاپ شما یکسان است و نیازی به تلاش ندارد.

پس از حذف حساب پی پال شما چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که حساب PayPal شما حذف شد، دیگر نمی توانید حساب خود را باز کنید، درخواست یا ارسال پول کنید و سابقه خود را مشاهده کنید. اطلاعات برای همیشه از سرورها حذف می شود، بنابراین هیچ راهی برای بازیابی آن وجود ندارد.

توجه به این نکته مهم است که اگر حساب PayPal شما به خدمات شخص ثالث مرتبط باشد، چنین اشتراک هایی به طور خودکار حذف نمی شوند. شما باید جزئیات حساب پی پال خود را مستقیماً در آن پلتفرم ها حذف کنید.

اگر درخواست های پرداخت نشده ای برای پول برای شما ارسال شده باشد، همراه با حساب شما لغو می شود. همچنین، دیگر به PayPal Smart Connect یا کوپن هایی که شرکت در اختیار شما قرار داده است، دسترسی نخواهید داشت.

نتیجه

اکنون، شما می دانید که چگونه یک حساب پی پال را حذف کنید، اما مهم است که تمام اقدامات احتیاطی ذکر شده را انجام دهید. پس از حذف حساب خود، دیگر نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید و کل سابقه تراکنش شما از بین خواهد رفت. همیشه باید با هر گونه تراکنش معلق سر و کار داشته باشید، وجوه خود را برداشت کنید و در صورت نیاز در آینده، تاریخچه را از قبل کپی کنید.

سوالات متداول

آیا می توانم به جای حذف دائمی حساب پی پال خود را به طور موقت غیرفعال کنم؟

نه. پی پال به شما این امکان را می دهد که فقط حساب خود را حذف کنید، بنابراین برای مدتی نمی توانید آن را به سادگی غیرفعال کنید. هنگامی که یک حساب پی پال را حذف کردید، در صورت نیاز دوباره باید یک حساب جدید ایجاد کنید.

چگونه می توانم تمام تراکنش های معلق را قبل از حذف حساب خود پاک کنم؟

اگر تراکنش هنوز توسط گیرنده پذیرفته نشده است، می توانید روی «لغو» در زیر آن کلیک کنید تا پول به موجودی شما بازگردد. در صورتی که با لغو تراکنش ها مشکلی دارید، بهتر است با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید.

آیا می توانم یک حساب پی پال حذف شده را دوباره باز کنم؟

نه. وقتی یک حساب پی پال را می بندید، نمی توان آن را دوباره باز کرد. با این حال، همیشه می توانید با استفاده از همان ایمیل و داده های بانکی یک حساب جدید ایجاد کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT