تحلیل قیمت بایننس کوین ۷ دی

تحلیل قیمت بایننس کوین ۷ دی ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت بایننس کوین (BNB) در این هفته نزدیک به ۲۰ درصد افزایش یافته و به سقف سالانه خود نزدیک شده است. این رقم، بیشترین میزان رشد هفتگی BNB از سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. این حرکت صعودی، برای اولین بار از ماه می، قیمت این رمزارز را به بالای ۳۰۰ دلار رساند. در این پست به تحلیل قیمت بایننس کوین ۷ دی می پردازیم.

تحلیل قیمت بایننس کوین ۷ دی

قیمت بایننس کوین از زمان به ثبت رسیدن اوج تاریخی خود در نوامبر ۲۰۲۱، زیر مقاومت یک خط روند نزولی بلندمدت قرار داشته است. این روند نزولی باعث شد تا قیمت در ژوئن ۲۰۲۲ با رسیدن به ۱۸۴ دلار، یک کف ایجاد کند. پس از آن، قیمت افزایش یافت، اما در آوریل ۲۰۲۳ در آستانه غلبه بر این مقاومت، ناموفق عمل کرد.

قیمت BNB پس از ایجاد یک کف دیگر در ماه اکتبر، هفته گذشته موفق شد بر این مقاومت غلبه کند و در پی این اتفاق، به طور قابل توجهی افزایش یافت. اما هنوز موفق نشده است به سقف سالانه خود برسد. نکته قابل توجه این است که این خط روند در زمان شکست، به مدت ۷۷۰ روز برقرار بوده است.

تحلیل قیمت بایننس کوین ۷ دی

تحلیل قیمت بایننس کوین ۷ دی

یکی از معامله‌گران کریپتو با نام CryptoFaibik معتقد است که این شکست، منجر به ایجاد یک روند صعودی بلندمدت خواهد شد.

از طرفی اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) هفتگی در حال افزایش است و بالای سطح ۵۰ قرار دارد (نشانگر سبز) که هر دو از نشانه‌های صعود قیمت هستند.

آیا قیمت بایننس کوین به ۴۰۰ دلار خواهد رسید؟

شمارش موج‌ها نشان می‌دهد که قیمت BNB در موج سوم از یک حرکت صعودی پنج موجی (اعداد سیاه) قرار دارد. اعداد سفید رنگ نیز امواج فرعی موج سه را نمایش می‌دهند.

تحلیل قیمت بایننس کوین ۷ دی

تحلیل قیمت بایننس کوین ۷ دی

اندیکاتور RSI روزانه، بالای سطح ۵۰ قرار دارد و همچنان در حال افزایش است. این اندیکاتور اخیراً به بالای سطح ۷۰ رسیده است (نشانگر سبز) که نشانه‌ای از تقویت حرکت صعودی است. علاوه بر این، قیمت با حرکت خود به بالای یک سطح مقاومتی مهم رسیده است.

اگر قیمت BNB به رشد خود ادامه دهد و به بالای ۳۴۵ دلار برسد، می‌تواند ۳۰ درصد دیگر افزایش یابد. در پی این افزایش، قیمت به مقاومت بعدی در ۴۰۵ دلار خواهد رسید که بالاترین قیمت سالانه خواهد بود.

علی‌رغم این پیش‌بینی صعودی، شکست در غلبه بر مقاومت ۳۴۵ دلاری می‌تواند منجر به بازگشت به حمایت ۲۶۰ دلار شود.

beincrypto

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT