تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱۹ تیر

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱۹ تیر : توکن سوزی ۸۴ میلیاردی

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین بانک (BONK) پس از نزول در ساعات اولیه روز جاری، در کف روزانه ۰.۰۰۰۰۲ دلار حمایت شد. در ادامه روز، ارائه پیشنهاد سوزاندن ۸۴ میلیارد توکن BONK، احساسات جامعه را مثبت کرد و منجر به صعود قیمت این رمزارز شد. در این پست به تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱۹ تیر می پردازیم.

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱۹ تیر

در زمان نگارش این خبر، قیمت بانک با افزایشی ۲۴.۳ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۲۶۳۶ دلار رسیده است.

طبق گزارش‌ها، پس از ارائه پیشنهاد توکن‌سوزی مذکور، حجم معاملات بانک ۱۶۹ درصد افزایش یافت و به بیش از ۵۷۰ میلیون دلار رسید که نشان‌دهنده علاقه مجدد سرمایه‌گذاران به این توکن است.

این پیشنهاد هنوز در حال بررسی است و به تأیید نهایی نرسیده، اما تأثیرات آن به خوبی در بازار مشاهده می‌شود. در صورت تصویب این طرح در آینده، قیمت BONK می‌تواند یک سقف تاریخی جدید را به ثبت برساند.

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱۹ تیر

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱۹ تیر

اندیکاتورهای تکنیکال موجود در چارت قیمت BONKUSD از ادامه حرکت صعودی حکایت دارند. برای مثال، شاخص جریان پول (MFI) عدد ۵۳ را نشان می‌دهد که حاکی از تداوم جریان ورودی سرمایه به بازار است.

علاوه بر این، اندیکاتور مکدی (MACD) به منطقه مثبت و بالاتر از خط سیگنال خود رسیده که منعکس‌کننده یک روند صعودی رو به رشد است. همچنین، هیستوگرام این اندیکاتور افزایش فشار خرید را نشان می‌دهد. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در سطح ۵۷ قرار گرفته که از سناریوی ادامه صعود حمایت می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT