تحلیل قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ

تحلیل قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ از نظر مدیر بایننس

زمان مطالعه 2 دقیقه

مدیرعامل صرافی بایننس در مورد تحلیل قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ در آینده صحبت‌هایی کرده است:

– او می‌گوید که قیمت بیت کوین پس از هاوینگ در ماه آپریل ۲۰۲۴ به بالاترین حد خود می‌رسد. همچنین توصیه کرده است که دارندگان بیت کوین از FOMO زودرس خودداری کنند.

– CZ به الگوهای رایج در طول فرآیند هاوینگ بیت کوین از جمله هیاهو، افزایش انتظارات و غیرقابل پیش بینی بودن بازار اشاره می کند. همچنین تأکید می‌کند که قیمت بیت کوین قرار نیست یک شبه دو برابر شود، بلکه شاهد تعدیل و تثبیت قیمت آن خواهیم بود.

– CZ پیش بینی می‌کند که معمولاً، یک سال پس از هاوینگ، BTC چندین ATH به دست خواهد آورد. همانطور که بعد از هاوینگ در ماه می ۲۰۲ مشاهده شد که از ۸۰۰۰ دلار به ۲۹۰۰۰ دلار تا اوایل سال ۲۰۲۱ افزایش یافت.

تحلیل قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ

صبر، کلید موفقیت است
مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، به هاوینگ بیت کوین چشم دوخته است و پس از این رویداد که در ۲۵ آوریل سال آینده برگزار می شود، قیمت‌ جدید بیت کوین را پیش بینی می‌کند. با این حال، او توصیه هایی برای افرادی داشت که ممکن است خیلی زود دچار FOMO شوند.

بایننس در اطلاعیه اخیرش، شمارش معکوس هاوینگ بیت کوین را به صفحه اصلی خود اضافه کرد. cz سپس برخی از تجربیات‌اش را در مورد اتفاقاتی که ممکن است در حوالی هاوینگ اتفاق بیفتد بر اساس سه هاوینگ گذشته، به اشتراک گذاشت.

در حالی که تاریخ نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند، CZ به الگوهای معمول در ساخت تا هاوینگ بیت کوین اشاره کرد:

هیاهو
هاوینگ بیت کوین می‌تواند سرمایه گذاران و جامعه ارزهای دیجیتال را تحت فشار زیادی قرار دهد. اخبار، هیاهو، اضطراب، امید و روایت‌هایی که از طریق رسانه‌های اجتماعی پوشش داده می‌شوند ممکن است احساسات صعودی یا نزولی را در بین سرمایه‌گذاران تقویت کنند.

انتظارات
این فرآیند می‌تواند باعث شود تا کاربران سبدهای بیت‌کوین خود را گسترش دهند یا ریسک‌های بزرگی کنند که ممکن است مطابق انتظار پیش نرود.

و این یکی از هشدارهای CZ است: بازار کریپتو می‌تواند غیرقابل پیش‌بینی باشد. بنابراین، کاربران ممکن است دلسرد شوند زیرا قیمت BTC یک شبه دو برابر نمی‌شود. در عوض، هاوینگ، بیت کوین را وارد مجموعه‌ای از تنظیمات و تثبیت قیمت می‌کند.

تغییرات تاریخی قیمت بیت کوین

سال بعد از هاوینگ قبلی، قیمت بیت کوین به چندین ATH رسید (بالاترین سطح تاریخ). علیرغم شکست‌های مداوم و احساسات نزولی کلی در بازار کریپتو، بیت کوین از میانگین ۱۶۵۰۰ دلار در ژانویه ۲۰۲۳ به ۲۷۵۴۵ دلار در زمان نگارش این مقاله رسید، چیزی حدود ۶۶ درصد بهبود قیمت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !