تحلیل قیمت بیت کوین ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل قیمت بیت کوین ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

قیمت بیت کوین اخیراً در یک رالی بازگشتی به بیش از 63000 دلار افزایش یافت، با این حال، تحلیلگران در مورد اصلاح جزئی به سطح 60000 دلار ابراز نگرانی کرده اند. در این پست به تحلیل قیمت بیت کوین ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت بیت کوین ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین در حال حاضر بالای 63000 دلار است.
تحلیلگران کریپتو نسبت به کاهش بیت کوین به سطح 60000 دلار هشدار داده اند.
با این حال، بسیاری از تحلیلگران از مسیر قیمتی بلندمدت بیت کوین خوشبین هستند.
بیت کوین (BTC) به تازگی از 63000 دلار گذشته است و ثابت مانده است. با این حال، نوسانات اخیر منجر به حدس و گمان هایی در مورد مسیر قیمت بیت کوین شده است زیرا برخی از تحلیلگران نسبت به افت قیمت بیت کوین در روزهای پیش رو هشدار داده اند. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که بیت کوین تا 60000 دلار کاهش یابد، با این حال، تحلیلگران نسبت به چشم انداز بلندمدت کریپتو خوشبین هستند.

آیا بیت کوین به 60000 دلار کاهش می یابد؟

به گفته یکی از تحلیلگران محبوب ارزهای دیجیتال، مایکل ون دی پوپ، قیمت بیت کوین تثبیت شده است. اما با این حال، باید انتظار یک اصلاح کوچک در محدوده 60000 دلار و 61000 دلار را در نظر داشت. او همچنین اعلام کرد که بیت کوین (BTC) قبل از جلسه اخیر کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) نسبت به آخرین افت قیمت مجدد سقوط کرده است و علت آن فروش گسترده ای است که در این بازه زمانی اتفاق می افتد.

تحلیلگر محبوب پوپ (poppe) با اعلام این موضوع که باید یک کاهش قیمت در مورد بیت کوین انتظار داشت نوشت:

“انتظار یک اصلاح قیمت بین 60 تا 61 هزار دلار برای هولد کردن پیش بینی می شود و پس از آن بیت کوین یک چرخه قیمتی ثابت را تجربه میکند.”

در حالی که سایر تحلیلگران ارزهای دیجیتال مانند کاپیتان فای بیک(Captain Faibik) افزایش ارزش قیمت بیت کوین را پیش بینی می کنند. در پست اخیر که در توییتر منتشر شد، زمانی که بیت‌کوین با قیمتی کمتر از 60000 دلار ترید می‌شد، فای بیک اشاره کرد که بازگشت به بالای 61000 دلار می‌تواند منجر به رشد صعودی شود.

تحلیل قیمت بیت کوین ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل قیمت بیت کوین ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

او نوشت:

«گاوهای بیت کوین باید از منطقه مقاومت ۶۱ هزار دلاری عبور کنند تا شکست را تایید کنند. با این حال، پس از عبور از این سطح مقاومت، قیمت بیت کوین باید به بالای 64000 دلار برسد تا رالی صعودی را به بالاترین حد خود ثبت کند. فای بیک انتظار دارد بیت کوین پس از شکست موفقیت آمیز به 78000 دلار برسد.

طبق گزارش تریدینگ ویو (Trading view)، در حال حاضر، شاخص RSI (شاخص قدرت نسبی) بیت کوین روی 49 است. این مقدار نشان می دهد که بیت کوین در اشباع خرید است و نه در اشباع فروش. به همین دلیل، تعادل بازار حفظ می شود که می تواند زمان خوبی برای ورود تریدرها باشد.

با این حال، خطر اصلاح کوتاه مدت قیمت بیت کوین قابل چشم پوشی نیست، زیرا موقعیت های short به سمت شورت اسکوییز تمایل دارند. با این وجود، گاوها باید به دنبال شکست موفقیت آمیز بیت کوین از سطح 64000 دلار برای یک سیگنال صعودی در بلندمدت باشند. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل پوپ نشان می دهد که بیت کوین به زیر 60000 دلار سقوط نمی کند، حتی اگر اصلاحی وجود داشته باشد، یک نشانه برای شروع سیگنال صعودی است.

بیت کوین در حال نوسان در 63 هزار دلار

پس از بازگشت به بالای 63000 دلار، بیت کوین سطح خود را حفظ کرده است.

در همین حال، ارزش معاملات در بازار ارز دیجیتال 1.25 تریلیون دلار بود. از سوی دیگر، موقعیت های لانگ و شورت (long -short) بیت کوین رقابت سختی در زمینه لیکویید ها داشتند. طبق داده‌های کوین گلس (Coinglass)، موقعیت شورت با 18.32 میلیون دلار لیکویید بر موقعیت لانگ با ارزش قیمتی 9.67 میلیون دلار غالب شد.

انحلال‌های کوتاه مدت می‌تواند منجر به فشار کوتاهی شود و قیمت بیت‌کوین را قبل از سقوط افزایش دهد. با این حال، تحلیلگران پیشنهاد می کنند که بیت کوین علیرغم کاهش، در حدود سطح 60000 دلار تثبیت خواهد شد. در حال حاضر، بیت کوین (BTC) در حال تجربه یک جریان ثابت و بی روند است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT