ریبیت آلپاری [آشنایی با کش بک و کد معرف بروکر Alpari ]

ریبیت آلپاری [آشنایی با کش بک و کد معرف بروکر Alpari ]

زمان مطالعه 4 دقیقه

بروکر آلپاری یک برنامه تشویقی به نام ریبیت [Rebate]/کش بک [cash back] ارائه می دهد که در آن کاربران در ازای عملیاتی مانند ثبت ‌نام، واریز، ترید، حساب پم و … امتیاز دریافت می کنند. مجموع امتیازات دریافت شده می تواند به کش بک یا ریبیت آلپاری تبدیل شود که با انواع روش های مختلف، قابل برداشت است و امکان معامله در این بروکر را فراهم می‌ کند. ریبیت در واقع طرح پاداشی است که بروکر آلپاری با توجه به فعالیت و سطح کاربران ارائه می دهد، اگر شما هم نسبت به آشنایی بیشتر با ریبیت آلپاری مشتاق شدید، ادامه این مقاله را از دست ندهید تا یک راه فوق العاده برای کاهش هزینه های معاملاتی را معرفی کنیم!

ریبیت آلپاری؛ راهنمای کسب درآمد از ریبیت بروکر الپاری!

سیستم ریبیت آلپاری بر اساس امتیاز کاربران در بروکر کار می کند و به دنبال هرکدام از عملیت های کاربران در این بروکر امتیازی به آن ها تعلق می گیرد. درنهایت مجموع این امتیازها، امکان دریافت کش بک یا ریبیت را به صورت پول نقد قابل برداشت یا قابل معامله را فراهم می کند. شما هم به عنوان یکی از کاربران فعال آلپاری با وارد شدن به کابین شخصی خود و مراجعه به بخش امتیازات و طرح های تشویقی، می توانید گزینه «کش بک» را انتخاب کنید و در منوی باز شده امتیاز خود را برای دریافت ریبیت بروکر آلپاری مشاهده نمایید.

این بروکر برای ایجاد تمایز بین نمایندگان، طی جدولی ib های خود را به 5 سطح دسته بندی کرده است. این جدول بر اساس حجم لات معامله شده طی یک هفته و تعداد مشتری فعال تقسیم بنده شده است.

سطح ریبیت آلپاری

حجم لات معامله

تریدر فعال

1

0-100

1

2

101-250

3

3

251-500

5

4

501-1000

7

5

1000+

10

حداکثر مبلغ ریبیت Alpari چقدر است؟ راهی برای کسب درآمد دلاری!

سیستم پرداخت کش بک در آلپاری بر اساس شاخص ” ALP” و امتیازات دریافتی کاربران عمل می کند. اگر در منوی «امتیازات» در بخش کابین شخصی روی گزینه «تخفیف ها» کلیک کنید، می توانید میزان ریبیت الپاری که به شما تعلق گرفته است را مشاهده نمایید. به طور کلی، حداکثر مبلغ ریبیت که به کاربران سطح 5 با حساب های استاندارد و معاملات فلزات و کالا ها تعلق می گیرد، مبلغ 18$ است. حساب های استاندارد آلپاری به دلیل دریافت اسپرد بیشتر، ریبیت (Rebate) بیشتری هم به کاربران ارائه می دهند. ریبیت های آلپاری به صورت هفتگی و ماهانه محاسبه شده و در تاریخ های مشخص در پروفایل کاربران قابل برداشت هستند.

چه قوانینی برای دریافت ریبیت آلپاری وجود دارد؟!

به منظور دریافت ریبیت یا کش بک آلپاری می بایست برخی قوانین را رعایت کنید تا این مبلغ به شما تعلق گیرد. از جمله این قوانین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برای دریافت ریبیت باید کد معرف آلپاری را ثبت کنید؛

  2. توجه داشته باشید که ریبیت به معاملات شاخص های CFDدر سطح 3 تعلق نمی گیرد؛

  3. معاملات نباید کمتر از2 پیپ و زیر 2 دقیقه باشد.

کد معرف آلپاری چیست؟ کدی که به آن برای دریافت ریبیت نیاز دارید!

بروکر آلپاری (Alpari) امکانی را برای معامله گران ایجاد کرده است تا با ارتباط با آی بی آلپاری بتوانند از امکانات و مزایای زیر مجموعه بودن و دریافت ریبیت های بسیار خوب استفاده نمایند. کد معرف یک برنامه نمایندگی می باشد که [IB  نمایندگان بروکرها] با استفاده از آن کد، معامله گران را به عنوان زیر مجموعه های خود معرفی کرده و می توانند از طریق آن مزایایی را برای معامله گران به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین و جذاب ترین مزایای کد معرف آلپاری، دریافت ریبیت فارکس تا 9$ از انجام معاملات می باشد، به نحوی که بخشی از کمیسیون و اسپرد دریافتی بروکر به نمایندگان بازگشت داده می شود و نمایندگان هم بخشی از آن را به معامله گران بازپرداخت می نمایند. از مزایای دیگر کد معرف در بروکر آلپاری استفاده از مزایای نماینده خود مانند دریافت سیگنال فارکس، ربات معامله گر و همچنین استفاده از پشتیبانی می باشد.

اگر قصد دارید تا بیشتر از قبل با بروکر آلپاری و 0 تا 100 آن آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تا مقاله های آموزش بروکر آلپاری، مزایای کد معرف آلپاری، فرم ثبت نام آلپاری، بررسی بروکر آلپاری، حساب پم آلپاری، بررسی حساب استاندار آلپاری را در رسانه های تخصصی بازار فارکس ازجمله ریبیت کانال VIP فارکس سیگنال رایگان کپی ترید بیزنس copytrade، بیزنس اینسایدر Business Insider، یاهو فایننس Yahoo Finance و دیگر وب سایت های موثق مطالعه کنید.

ریبیت آلپاری [آشنایی با کش بک و کد معرف بروکر Alpari ]

ریبیت آلپاری [آشنایی با کش بک و کد معرف بروکر Alpari ]

چگونه ریبیت آلپاری را دریافت کنیم؟ آموزش دریافت ریبیت بروکر آلپاری!

اگر شما هم جزو کاربران فعال بروکر آلپاری هستید، بر اساس سیستم امتیاز دهی ALP و نوع فعالیت تان در بروکر، ریبیت یا کش بک به شما تعلق می گیرد که برای دریافت آن باید به صورت زیر عمل کنید:

  • ثبت نام از طریق کد معرف یا نماینده آلپاری؛

  • اعلام ثبت نام به تلگرام آلپاری؛

  • انجام معاملات روزانه و افزایش فعالیت در بروکر؛

  • درخواست دریافت کش بک یا ریبیت از طریق کابین شخصی در آلپاری.

نظر کارشناس درباره ریبیت آلپاری و نتیجه گیری:

اگر شما هم یکی از کاربران فعال آلپاری هستید، با مراجعه به کابین شخصی و بخش امتیازات می توانید میزان ریبیت خود را مشاهده کنید. ریبیت راهی برای کاهش هزینه های معاملاتی و کسب درآمد دلاری است و هرکسی می تواند آن را دریافت کند. شما چه تجربه ای از «ریبیت آلپاری» دارید؟ آیا تا به حال آن را برداشت کرده اید؟!

منابع: ریبیت کانال VIP فارکس سیگنال رایگان کپی ترید بیزنس copytrade – وب سایت رسمی بروکر آلپاری alpari.com – ویکی اف ایکس WikiFX

سوالات متداول:

ریبیت آلپاری چیست؟

ریبیت برنامه تشویقی آلپاری برای بازگرداندن هزینه های معاملاتی به کاربران است.

کد معرف بروکر آلپاری چیست؟

کد معرف یک برنامه نمایندگی [IB نمایندگان بروکرها] است تا تریدر ها به عنوان زیرمجموعه الپاری فعالیت کنند.

چگونه ریبیت الپاری را دریافت کنیم؟

برای دریافت ریبیت آلپاری باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ثبت نام از طریق کد معرف یا نماینده آلپاری؛

  • اعلام ثبت نام به تلگرام آلپاری؛

  • انجام معاملات روزانه و افزایش فعالیت در بروکر؛

  • درخواست دریافت کش بک یا ریبیت از طریق کابین شخصی در آلپاری.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT