تحلیل قیمت توکن اپتیمیسم (OP)

تحلیل قیمت توکن اپتیمیسم (OP)

زمان مطالعه 2 دقیقه

توکن OP بلاکچین Optimism روز گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و رشد قابل توجهی را به ثبت رساند. یکی از علت‌های مهم رشد قیمت اپتیمیسم این بود که ارزش کل قفل‌شده در این بلاکچین لایه ۲ اتریوم، از مرز ۵ میلیارد دلار عبور کرد. در این پست به تحلیل قیمت توکن اپتیمیسم (OP) می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت توکن اپتیمیسم (OP)

با وجود اینکه سایر ارزهای دیجیتال در حال تجربه نزول‌ قیمت جزئی هستند، OP با پشتوانه افزایش پایگاه کاربران، موفق شده است روندی متفاوت از بازار داشته باشد. اما آیا این روند صعودی به ثبت سقف‌های قیمتی جدید منجر خواهد شد یا خیر؟

توکن OP در بخش قابل توجهی از سال ۲۰۲۳، در حدود ۱ دلار معامله می‌شد اما افزایش سریع قیمت از سطح حمایت ۱.۳۶ دلار در دسامبر باعث شده است که قیمت آن بیش از دو برابر شود.

تبدیل شدن مقاومت ۲.۵ دلار به یک سطح حمایتی که اخیراً در چارت این توکن اتفاق افتاده است، می‌تواند امکان رسیدن به سقف‌های قیمتی جدید قبل از پایان سال ۲۰۲۳ را فراهم کند.

نمودار چهار ساعته اپتیمیسم نشان می‌دهد که اندیکاتور RSI در ۸۸ و اندیکاتور جریان پول چایکین (CMF) در ۰.۳۹ + قرار دارند. این اعداد نشانه‌های بسیار صعودی از وجود فشار خرید پایدار و جریان‌های سرمایه عظیم برای توکن OP هستند.

تحلیل قیمت توکن اپتیمیسم (OP)

تحلیل قیمت توکن اپتیمیسم (OP)

معامله‌گران کوتاه‌مدتی که به دنبال پوزیشن‌های لانگ هستند، می‌توانند در سطوح قیمت ۲.۸ تا ۲.۹ دلار با هدف خروج در ۳.۳ دلار (سقف قبلی) وارد معامله شوند.

معامله‌گران بلندمدت نیز می‌توانند موج صعودی را کمی طولانی‌تر دنبال کنند و در محدوده ۴ تا ۵ دلار معامله خود را ببندند. با توجه به اینکه توکن OP ابزار اصلی پرداخت کارمزد تراکنش در بلاکچین Optimism است، افزایش پایگاه کاربران این شبکه همواره منجر به افزایش قیمت این توکن خواهد شد.

coinmarketcap

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !