تحلیل قیمت توکن API۳

تحلیل قیمت توکن API۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت توکن API۳ در ۲۴ ساعت گذشته افزایش چشمگیری داشته و بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرده است. در حال حاضر، این توکن ۳.۰۵ دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن ۲۶۰ میلیون دلار است. در این پست به تحلیل قیمت توکن API۳  می پردازیم.

تحلیل قیمت توکن API۳

همچنین حجم معاملات آن با رشد خیره‌کننده ۳۵۰۰ درصدی به ۳۴۳ میلیون دلار رسیده است. تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال با نام کاربری sell۹۰۰۰، به چندین عامل کلیدی که باعث افزایش اخیر قیمت API۳ شده اشاره کرده است.

یکی از مهم‌ترین عوامل مد نظر او، فاندینگ ریت (funding rate) بسیار منفی است که انگیزه‌ای برای خریداران ایجاد می‌کند تا قیمت را به سمت بالا سوق دهند.

از نظر تحلیل تکنیکال، گریت ماتسبی، تحلیلگر، به شکسته شدن مقاومت قبلی در ۲.۵۰ دلار (دایره سفید) و ایجاد مقاومت جدید در حدود ۳.۲۰ دلار (دایره زرد) اشاره کرده است.

طی این حرکت، قیمت API۳ توسط ۱ کندل، به میزان ۴۵ درصد افزایش یافته است.

تحلیل قیمت توکن API۳

تحلیل قیمت توکن API۳

علی‌رغم شتاب مثبت این ارز دیجیتال، ممکن است چالش‌هایی پیش روی حرکت قیمت آن وجود داشته باشد.

ماتسبی در مورد احتمال رسیدن قیمت به ۴ دلار در کوتاه مدت، به دشواری غلبه قیمت بر مقاومت ۳.۲۰ دلار که با خط افقی نارنجی مشخص شده، اذعان کرد. به همین دلیل، فعالان بازار منتظرند تا قدرت قیمت این توکن در مواجهه با این سطوح را ببینند و بر اساس آن تصمیم‌گیری کنند.

قراردادهای هوشمند اغلب در دسترسی به داده‌های قابل اعتماد با چالش‌هایی روبرو هستند و استفاده از رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API) به عنوان یک راه‌حل بالقوه برای حل این مشکل ظاهر شده است.

هدف ارز دیجیتال API۳ ایجاد انقلابی در ایجاد، مدیریت و کسب درآمد از نسخه‌های غیرمتمرکز APIها در مقیاس بزرگ است.

از آنجایی که فناوری بلاکچین همچنان در بخش‌های مختلف، از امور مالی غیرمتمرکز گرفته تا مدیریت زنجیره تامین در حال گسترش است، تیم API۳ بر اهمیت روزافزون قراردادهای هوشمند که «داده‌های واقعی به موقع و قابل اعتماد» را ارائه می‌کنند، تأکید دارد.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT