توکن ساتوشی‌وی‌ام (SAVM)

دلایل رشد توکن ساتوشی‌وی‌ام (SAVM) در ۲۴ ساعت

زمان مطالعه 2 دقیقه

توکن ساتوشی‌وی‌ام (SAVM) پس از عرضه، افزایش قابل‌توجه بیش از ۱۰۰ برابری را تجربه کرده که منجر به ایجاد سودی چشمگیر برای سرمایه‌گذاران اولیه شده است. توکن SAVM به عنوان اولین پروتکل سازگار با ماشین مجاز اتریوم (EVM) در شبکه بیت کوین شناخته می‌شود. در این پست به بررسی توکن ساتوشی‌وی‌ام (SAVM) می پردازیم.

توکن ساتوشی‌وی‌ام (SAVM)

در واقع، این پروتکل یک راه‌حل لایه ۲ بیت‌کوین است که از رول‌آپ‌های مبتنی بر دانش صفر (ZK) برای رفع محدودیت ذاتی این شبکه بلاکچین در زمینه فقدان عملکرد قرارداد هوشمند بومی استفاده می‌کند.

عرضه توکن SAVM در ۱۸ ژانویه آغاز شد و در ۱۹ ژانویه به پایان رسید. ۲۳۴۸۷ شخص منحصربه‌فرد در این عرضه اولیه شرکت کردند. در ادامه، برندگان به صورت تصادفی انتخاب شدند و توکن‌های خود را دریافت نمودند.

توکن ساتوشی‌وی‌ام (SAVM)

توکن ساتوشی‌وی‌ام (SAVM)

پس از عرضه، ارزش این آلتکوین به شدت افزایش یافت و به نزدیک ۱۵ دلار رسید. این رشد به تأیید این ارز دیجیتال توسط اینفلوئنسرهای حوزه کریپتو و تبلیغ آن در شبکه‌های اجتماعی نسبت داده می‌شود.

با این حال، یکی از محققان برجسته حوزه بلاکچین به نام ZachXBT، هشدار داده که این اینفلوئنسرها ممکن است در ازای تبلیغ، مقداری از این توکن را دریافت کرده باشند.

متعاقباً، پلتفرم لوک‌آن‌چین (LookOnChain) هم سخنان ZachXBT را تأیید کرد. این پلتفرم فاش کرد که تیم SAVM حدود ۱.۲ میلیون توکن (۱۱.۵ درصد از کل موجودی) به ارزش ۱۰.۵ میلیون دلار را به ۲۴۸ آدرس متعلق به اینفلوئنسر‌ها منتقل کرده است.

در ادامه، این اینفلوئنسر‌ها اقدام به فروش دارایی‌های خود کردند. این فعالیت‌های فروش به‌طور قابل‌توجهی بر قیمت SAVM تأثیر گذاشت و باعث شد قیمت آن به حدود ۹.۷ دلار کاهش یابد.

beincrypto

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT