تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱ بهمن

تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱ بهمن

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت بایننس کوین(BNB) پس از یک بهبود قابل‌توجه در دسامبر ۲۰۲۳، در سال ۲۰۲۴ روند آرام‌تری دارد که نشان‌دهنده کند شدن حرکت صعودی آن است. در این پست به تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱ بهمن می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱ بهمن

این مرحله اصلاح پس از رالی، باعث ایجاد یک الگوی ادامه‌دهنده صعودی به نام «پرچم- Flag» شده است. شکل‌گیری این الگو نشان می‌دهد که قیمت BNB می‌تواند انرژی صعودی خود را در هفته‌های آینده دوباره به دست آورد.

تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱ بهمن

تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱ بهمن

علاوه بر این چشم‌انداز خوش‌بینانه، صرافی بایننس هم اخیرا شاهد ورود سرمایه قابل‌توجهی بوده است. به گزارش حساب توییتری Satoshi Club، علی‌رغم چالش‌های قانونی اخیر و تغییرات رهبری، بایننس از زمان تسویه حساب خود با آژانس‌های ایالات متحده در ماه نوامبر، ورودی خالص ۴٫۶ میلیارد دلاری داشته است.

با توجه به این تحولات و شکل‌گیری الگوی پرچم در نمودار بایننس کوین، BNB این پتانسیل را دارد که از مقاومت بالاسری خود عبور کند.

در زمان نگارش این خبر، بایننس کوین با قیمت ۳۱۴ دلار معامله می‌شود و نشانه‌هایی از احتمال بریک آوت صعودی از الگوی پرچم را نشان می‌دهد. اگر این بریک آوت با بسته شدن قاطع کندل روزانه در بالای الگو تایید شود، می‌تواند مسیر را برای افزایش ۳۶ درصدی قیمت BNB و صعود آن به محدوده ۴۳۰ دلار هموار کند.

در مقابل، اگر فشارها ادامه یابد، خطر عقب‌نشینی قیمت BNB و سقوط آن به زیر حمایت ۲۸۸ دلاری وجود دارد.

در این میان، هم‌ترازی صعودی بین میانگین‌های متحرک نمایی روزانه (۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰) نشان‌دهنده احساسات صعودی قوی در بازار است.

از طرفی، خطوط مکدی (MACD) و سیگنال هم در حال نزدیک شدن به یک تقاطع صعودی هستند که نشان‌دهنده شتاب گرفتن خریداران برای حرکت صعودی بعدی است.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT