تحلیل قیمت دوج کوین ۱۴ اسفند

تحلیل قیمت دوج کوین ۱۴ اسفند

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال امروز شاهد افزایش قابل‌توجه قیمت میم کوین‌ها، به ویژه دوج کوین (DOGE) بود. در همین راستا، اندرو کانگ، موسس Mechanism Capital، با دیدگاه خوش‌بینانه خود نسبت به احتمال راه‌اندازی یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) دوج کوین، هیجان را در میان سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به این میم کوین برانگیخت. در این پست به تحلیل قیمت دوج کوین ۱۴ اسفند می پردازیم.

تحلیل قیمت دوج کوین ۱۴ اسفند

این اظهارنظر کانگ در میان موفقیت‌های صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین و همچنین، احتمال تایید صندوق ETF اسپات اتریوم در ماه می ۲۰۲۴ موجب افزایش گمانه‌زنی‌ها در بازار شده است.

صندوق‌های ETF بیت کوین از زمان عرضه خود تا کنون شاهد جذب سرمایه قابل‌توجهی بوده‌اند و موجب افزایش خوش‌بینی در بین فعالان بازار شده‌اند.

کانگ با تاکید بر موقعیت منحصربه‌فرد دوج کوین در بین میم کوین‌ها و مشارکت شخصیت‌های تاثیرگذاری مانند ایلان ماسک و ویتالیک بوترین در اکوسیستم این رمزارز، آینده روشنی را برای دوج متصور شده و احتمال عرضه ETF آن را بیش از ۳۰ درصد بیان کرده است.

تحلیل قیمت دوج کوین ۱۴ اسفند

تحلیل قیمت دوج کوین ۱۴ اسفند

پس از اظهارات کانگ، ارز دیجیتال دوج کوین شاهد یک رالی قابل‌توجه بود و قیمت آن بیش از ۲۰ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت و به ۰.۱۷ دلار رسید. این امر نشان‌دهنده افزایش خوش‌بینی نسبت به احتمال عرضه ETF برای دوج کوین و اشتیاق و اعتماد سرمایه‌گذاران به پایداری آن در بلندمدت است.

حجم معاملات دوج کوین نیز نسبت به دیروز بیش از ۸۳ درصد افزایش داشته و اکنون حدود ۵ میلیارد دلار است. تفکرات و صحبت‌های اندرو کانگ همچنین باعث ایجاد بحث‌های گسترده‌تری در مورد آینده ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز و چگونگی ادغام آن‌ها با سیستم‌های مالی سنتی شده است.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT