توکن سوزی بزرگ ریپل

توکن سوزی بزرگ ریپل و احتمال صعود xrp

زمان مطالعه 2 دقیقه

اخیرا نرخ توکن‌سوزی توکن‌های ریپل (XRP) به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده که از اواسط ژانویه مشاهده نشده بود. در این پست به بررسی. توکن سوزی بزرگ ریپل و احتمال صعود xrp می پردازیم.

توکن سوزی بزرگ ریپل

بر اساس آخرین داده‌های پلتفرم ایکس‌آر‌پی اسکن (XRP Scan)، روز گذشته ۶۷۲۱.۹۲ توکن XRP سوزانده شده که نسبت به روز قبل از آن ۱۰۴ درصد افزایش داشته است.

توکن سوزی بزرگ ریپل

توکن سوزی بزرگ ریپل

افزایش نرخ توکن‌سوزی، همزمان با افزایش قابل‌توجه قیمت این ارز دیجیتال محبوب صورت گرفته است. قیمت ریپل، تنها طی هفته جاری، بیش از ۱۸ درصد افزایش یافته است.

علی‌رغم یک اصلاح کوتاه‌مدت، خریداران دوباره دست به کار شده و قیمت را به ۰.۶۳۵ دلار افزایش دادند. افزایش نرخ توکن‌سوزی ریپل تصادفی نیست و نتیجه مستقیم اقداماتی است که برای محافظت از بلاکچین XRP Ledger در برابر حملات هرزنامه (spam) و منع سرویس (denial-of-service) انجام شده است.

توکن سوزی بزرگ ریپل

توکن سوزی بزرگ ریپل

هر تراکنش در این شبکه کارمزد کمی را در قالب XRP به کاربر متحمل می‌کند. این مکانیزم برای جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب به سیستم طراحی شده است.

در پی افزایش قیمت‌ها و مثبت شدن احساسات بازار، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بازار وارد می‌شوند و حجم و کارمزد معاملات را افزایش می‌دهند. در این میان، با افزایش فعالیت در شبکه، کارمزد تراکنش‌ها نیز افزایش می‌یابد که باعث می‌شود ایجاد اختلال عمدی یا سهوی در شبکه بسیار گران تمام شود.

انتظار می‌رود که افزایش توکن‌سوزی XRP موجب افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال و در نتیجه، رشد بیشتر قیمت آن شود.

u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT