رسیدن ریپل به ۱ دلار

۳ دلیل مهم رسیدن ریپل به ۱ دلار

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت ریپل پس از سال ها نوسان در یک محدوده رنج در حال افزایش است. حال این سوال ذهن سرمایه گذاران را درگیر می کند که آیا XRP به قیمت 1 دلار می‌ رسد یا این فقط یک رالی صعودی جزیی است. در این پست به بررسی دلایل رسیدن ریپل به ۱ دلار می پردازیم.

رسیدن ریپل به ۱ دلار

ریپل یکی از محبوب‌ ترین آلت‌ کوین‌ها است که این پتانسیل را دارد قیمت آن منفجر شود. جامعه پس از سال ها حرکت قیمت در یک محدوده رنج، 1 دلار را پیش بینی می کند. اکنون همه چیز در حال تغییر است و رویای آنها به حقیقت نزدیک شده است، زیرا بسیاری از عوامل نشان می دهند که XRP ممکن است به زودی به 1 دلار برسد. بیایید آن را دریابیم.

ریپل با حجم معاملات 2,372,798,461 دلار در رتبه 6 سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. نوسانات قیمت و شرایط بازار نشان دهنده وضعیت مطلوب XRP است تا آن را به قیمت های بالاتر برساند و سرمایه گذاران جدید را برای خرید سریع ریپل تشویق کند.

تاثیر بازار صعودی بر قیمت ریپل (XRP)

قیمت XRP در این هفته بیش از 7 درصد افزایش یافته است و این جهش قابل توجه در 27 فوریه بود که از میانگین قیمت این سکه در 0.5 دلار عبور کرد. در حال حاضر، ریپل با 4.41 درصد افزایش نسبت به دیروز، با قیمت 0.5792 دلار معامله می شود.

همچنین، بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر در حال حاضر عملکرد خوبی در بازار کریپتو دارند. بیت کوین از 57000 دلار عبور کرده و به سمت بالاترین ارزش تاریخ حرکت می کند. پیش بینی می شود که قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار نیز برسد.

شرایط بازار در این ماه صعودی است و شاخص ترس و طمع در مرز 80 قرار دارد که طمع شدید را نشان می دهد. این بدان معناست که سرمایه گذاران بیشتری در حال ورود به بازار هستند که منجر به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال می شود.

ارزش بازار 1.40 درصد افزایش یافته و 1.25 تریلیون دلار است. شباهت رالی صعودی اخیر به بازار گاوی 2017 نشان می دهد که ریپل به قیمت های بالاتری می رسد. چنین رویدادهایی ممکن است فرصت هایی را برای XRP فراهم کند تا به سمت قیمت 1 دلار حرکت کند.

تحول در مقررات ارز دیجیتال

نبرد ریپل با SEC برای مدت طولانی ادامه داشته است و تیم حقوقی XRP ادعا کرده است که در سال 2024 به اوج خود می رسد. اگر این درست باشد، کاربران روند صعودی بعدی را تجربه خواهند کرد که در آن مسائل حقوقی مانند گذشته آن را محدود نخواهد کرد.

سال گذشته، در ژوئیه 2023، ریپل افزایش چشمگیری داشت و در میانه این دعوای حقوقی به مرز 0.82 دلار رسید. بنابراین، اگر نتیجه نهایی پرونده در سال جاری مشخص شود، ریپل ممکن است از قیمت 1 دلار فراتر رود.

همکاری های قابل توجه ریپل و تاثیر آن بر قیمت XRP

در اوایل سال جاری، ریپل اعلام کرد که یک حامی دیگر ارزهای دیجیتال را به دست آورده است. این نشان می دهد که این شرکت در حال کار بر روی افزایش پیشنهاد نگهداری خود برای افزایش قابلیت های پرداخت خود است.

ریپل همچنین با Axelar برای افزایش توکنیزاسیون دارایی در XRP Ledger همکاری کرده است. این مشارکت به XRP اجازه می‌دهد تا از فناوری GMP Axelar برای قرار گرفتن در معرض قراردادهای هوشمند بیشتر در بیش از ۵۵ بلاک چین استفاده کند. این به تسهیل dApps و یک اکوسیستم متحد در شبکه XRP کمک می کند.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !