تحلیل قیمت ریل‌گان (RailGun)

تحلیل قیمت ریل‌گان (RailGun)

زمان مطالعه 2 دقیقه

ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، اخیراً طی اظهاراتی از پروژه حفظ حریم خصوصی و میکسر ریل‌گان (RailGun) ابراز حمایت کرده است. در این پست به تحلیل قیمت ریل‌گان (RailGun) می پردازیم.

تحلیل قیمت ریل‌گان (RailGun)

بوترین در اظهارات اخیر خود بر نقش حیاتی حریم خصوصی در تراکنش‌های ارزهای دیجیتال و قابلیت‌های پروتکل ریل‌گان در محافظت از حریم خصوصی کاربران، تاکید کرده است.

بوترین با تاکید بر دیدگاه خود گفت «حریم خصوصی طبیعی است» و ریل‌گان را به خاطر فناوری پیشگامانه خود در حفظ حریم خصوصی تحسین کرد.

به گفته بوترین، ریل‌گان از پروتکل استخرهای خصوصی (privacy pools) استفاده می‌کند که از پیوستن کاربران با اهداف مخرب به استخرهای نقدینگی و به خاطر انداختن حریم خصوصی کاربران، جلوگیری می‌کند.

در همین حال، بر اساس افشاگری‌های صورت‌گرفته، به نظر می‌رسد که خالق اتریوم خود از پروتکل دیفای ریل‌گان برای پنهان کردن جزییات تراکنش‌هایش استفاده می‌کند.

به گزارش تیم WuBlockchain، در شش ماه گذشته بوترین به طور فعال با پروتکل ریل‌گان در ارتباط بوده و روز گذشته نیز ۱۰۰ واحد ETH به ارزش تقریبی ۳۲۵ هزار دلار را از طریق آن منتقل کرده است. مقصد نقل و انتقالات او نامشخص است.

به دنبال اظهارات بوترین و اخبار اخیر، قیمت توکن بومی ریل‌گان با نماد اختصاری RAIL به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت و با یک رشد بیش از ۲۲۰ درصدی در بازه روزانه، به محدوده ۱٫۸ دلار رسید.

اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن RAIL کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۱٫۳۳ دلار معامله می‌شود، اما در بازه ۲۴ ساعته همچنان یک رشد قابل‌توجه ۱۳۷ درصدی دارد.

این رشد چشمگیر برای توکن ریل‌گان در حالی ثبت شده که ارزش کلی بازار کریپتو با یک افت ۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۲٫۳ تریلیون دلار سقوط کرده است.

ابراز حمایت بوترین از پروتکل ریل‌گان در حالی صورت می‌گیرد که طبق برخی از گزارش‌ها، گروه هکری لازاروس (Lazarus) نیز از آن برای انجام فعالیت‌های غیرقانونی خود استفاده می‌کند. این موضوع باعث شده که خالق اتریوم مورد انتقادات بسیاری قرار بگیرد.

arziland

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT