تحلیل قیمت ریپل ۱۲ دی

تحلیل قیمت ریپل ۱۲ دی

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، ریپل (XRP) پس از آنلاک کردن 1 میلیارد توکن به ارزش حدود 610 میلیون دلار در اول ژانویه 2024، 800 میلیون XRP به ارزش حدود 492.5 میلیون دلار را در دو تراکنش به سیستم امانی خود بازگرداند. این اقدام بخشی از روند ماهانه انتشار و قفل مجدد مقدار ثابتی از XRP توسط ریپل از صندوق امانی خود است. در این پست به تحلیل قیمت ریپل ۱۲ دی میپردازیم.

تحلیل قیمت ریپل ۱۲ دی

ریپل روز گذشته 1 میلیارد XRP از سپرده‌های خود را در سه تراکنش 500، 400 و 100 میلیون توکنی منتشر کرد. حال، گزارش شده که این شرکت در یک تراکنش، 500 میلیون XRP به ارزش بیش از 308 میلیون دلار و در تراکنش دوم، 300 میلیون توکن دیگر به ارزش بیش از 184 میلیون دلار را دوباره در صندوق امانی خود قفل کرده است.

دارایی‌های ریپل به دو دسته تقسیم می‌شوند: توکن‌های XRP که در حال حاضر در کیف پول خود نگهداری می‌کند و توکن‌های XRP که مشمول سپرده‌گذاری در دفتر کل بوده و در 39 ماه آینده به‌ صورت ماهانه منتشر خواهند شد. بر این اساس، ریپل تا زمانی‌ که صندوق امانی مذکور، توکن‌ها را به‌ شکل ماهانه آزاد نکند، به دسته دوم از توکن‌های XRP، دسترسی ندارد. همچنین، اکثریت قریب به اتفاق توکن‌های منتشرشده به صندوق امانی ریپل بازگردانده می‌شوند.
سیستم سپرده‌گذاری ریپل در دسامبر 2017 راه‌اندازی شد تا از شفافیت و ثبات بازار XRP اطمینان حاصل شود. این مکانیسم برنامه‌ریزی‌شده تا زمان انتشار تمام 55 میلیارد XRP ادمه می‌یابد.

u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT